Autor Wątek: 1.2 "Black Shark"  (Przeczytany 141214 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmicht

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #195 dnia: Stycznia 23, 2006, 19:38:43 »
Nowy model Su-27 i Su-30?





Zdjątka wyglądaj obiecująco!
Niestety nic więcej napisać nie mogę bo nie znam rosyjskiego  :005:
Więcej na:
http://www.cgtalk.ru/exc.php?id=sds

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #196 dnia: Stycznia 23, 2006, 19:56:54 »
Było juz u nas na forum.Nawet byly filmiki tylko juz niestety linki nie dzialają.

http://www.il2forum.pl/index.php/topic,3655.0.html

Ps;
ED nie stać na ten model buachahha
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #197 dnia: Stycznia 23, 2006, 21:16:46 »
A nas nie stać na odpowiednie komputery  :002:

Jak ktoś chce te filmiki, to mam je na dysku, mogę wysłać...
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #198 dnia: Stycznia 23, 2006, 22:34:25 »
No nawet daaawno z pół roku temu :D
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

rafalg_78

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #199 dnia: Stycznia 24, 2006, 16:13:53 »
A nas nie stać na odpowiednie komputery  :002:

Jak ktoś chce te filmiki, to mam je na dysku, mogę wysłać...


Ja byłbym chętny: rafalg_78@o2.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #200 dnia: Stycznia 28, 2006, 09:45:53 »
Najnowsza wypowiedz ED;

Cytuj
Accounting the detals we are implementing now in Ka-50 we simply have not much time for flankers.
You will not get the same as there will be many enchancements in AI behavior (aircrafts and ground units), graphics (not HDR yet, as it needs complete revamp of the engine), completely new trees (SpeedTree engine), new terrain set (Georgia far to the Turkey border) and other things which are in the development now...
Regarding on aircrafts... Let's be patient. Actually 1.2 will demonstrate the absolutely new approach to the avionics design detail. It takes much more time to implement than we even could suppose. Definitely we will start the total reimplementation of "flankers" somewhere in the future, but not earlier than we will release F-16CJ. Any new (or rereleased) aircraft will be implemented in the way we are doing Ka-50 now (AFM, clickable, with true INS/RLG/EGI, startup procedures, and tons of other stuff).

Czyli w skrócie pisze, że zostanie dodany nowy kawałek terenu (cała Gruzja aż do granicy z Turcją).Dodają całkiem nowe drzewa (podobno szybsze  :002:) .
Oraz info dotyczące już chyba nowego sima.
Klikany kokpit, avionika, FM, w każdym nowym samolocie jaki będzie dodany w przyszłości (coć tam mruczą, że ma to być F-16CJ) będzie na poziomie Hokuma.

Jeżeli ktoś chce to może coś jeszcze wydusić z tego tekstu.

Ps;
Z innych wypowiedzi ED na forum, można wywnioskować, że termin wydania dodatku (Marzec 2006) jest "optymistyczny".
 
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2006, 10:03:56 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

kaa

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #201 dnia: Stycznia 28, 2006, 10:46:42 »
ze względu na prace nad ka-50 brak czasu na flankery. będzie jednak wiele usprawnień ai, grafy (nie hdr bo to wymaga przerobienia engine'u gry [a co to hdr? - kaa], całkiem nowe drzewa (szybkie be sure), teren (Gruzja do granicy z Turcją) i wiele innych rzeczy nad którymi pracujemy.
jeśli chodzi o mosoloty... bądźmy cierpliwi. 1.2 pokaże zupełnie nowe podejście do poziomu szczegółowości przedstawienia awioniki. implementacja zabiera więcej czasu niż przypuszczaliśmy. na pewno w przyszłości wymodelujemy od nowa flankery, ale nie przed wypuszczeniem f-16cj. każdy nowy samolot będzie zrobiony na takim poziomie jak ka-50 (afm [advanced flight model? - kaa], klikalny, z prawdziwymi ins/rlg/egi [znaczy nawigacyjne ustrojstwo? - kaa], z procedurami startowymi i mnóstwem innych atrakcji).

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #202 dnia: Stycznia 28, 2006, 11:08:09 »
ze względu na prace nad ka-50 brak czasu na flankery. będzie jednak wiele usprawnień ai, grafy (nie hdr bo to wymaga przerobienia engine'u gry [a co to hdr? - kaa], całkiem nowe drzewa (szybkie be sure), teren (Gruzja do granicy z Turcją) i wiele innych rzeczy nad którymi pracujemy.

HDR to dość stary patent tyle że do tej pory nie było go czym napędzić, a pewne efekty HDR miały juz inne karty np. X800. W zasadzie można powiedzieć że GF7800 został zbudowany pod tą funkcję ale czy to aż tak potrzebne?....ja nie wiem :). A z resztą niech obrazek zastąpi słowa:

I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

kaa

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #203 dnia: Stycznia 28, 2006, 11:27:53 »
im mniej takich patentów tym wieksza szansa, że nie będzie trzeba nowego kompa kupować :P

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #204 dnia: Lutego 03, 2006, 13:25:05 »
Tak podobno mają wyglądać "szybkie drzewa"  :056: w 1.2 Black Shark.


"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #205 dnia: Lutego 03, 2006, 13:29:05 »
Tak podobno mają wyglądać "szybkie drzewa"  :056: w 1.2 Black Shark.

http://www.lockonfiles.com/modules/SITE%20IMAGES/trees1.jpg
To drzewo jest z Unreal III, a to drugie zdjecie tez nie jest z Locka  :121:
W locku zapewne wykorzystają drzewka z mniejszą ilością polygonów... zresztą w FO też mają byc SpeedTree(tm) ;]

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #206 dnia: Lutego 03, 2006, 13:43:34 »
Chodzi o to, że drzewa mają pochodzić z tej firmy, czy szkółki leśnej, jak kto woli.
Właśnie przed chwilką gość z ED powiedział, że mogą nie zdąrzyć z wprowadzeniem tego do 1.2 a nie chcą opózniać premiery.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #207 dnia: Lutego 03, 2006, 13:48:08 »
Czyli kicha, drzewa to podstawa symulatora śmigłowca  :021:

SpeedTree jest bardzo ciekawe, proponuję ściągnac demo "valley" stąd:
http://www.speedtree.com/html/downloads_exe.htm

Przy 1280x960 i domyslnych ustawieniach po wyłączeniu drzew i trawy, ta scena jest renderowana u mnie z szybkoscią około 50 FPS, po włączeniu drzew, krzaków i trawy spada tylko do 30 FPS i wygląda naprawdę świetnie, po ustawieniu suwaków na maks, nadal obraz jest płynny.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2006, 14:15:43 wysłana przez Sundowner »

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #208 dnia: Lutego 03, 2006, 23:18:38 »
Nowe screeny;
http://www.lockon.ru/index.php?end_pos=982&scr=products&lang=en

Będzie można postrzelać do Strykera.

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #209 dnia: Lutego 03, 2006, 23:49:09 »
Mogli by sie oni w końcu do kobiety lekkich obyczajów zdecydowac gdzie w czasoprzestrzeni umieszczny jest świat tego symulatora !?!