Autor Wątek: 1.2 "Black Shark"  (Przeczytany 141809 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #540 dnia: Listopada 27, 2006, 08:34:50 »
świetne!
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

menek

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #541 dnia: Grudnia 01, 2006, 19:41:42 »
Kolejna zmiana terminu wydania BS, a właściwie brak przybliżonego terminu, na stronie http://www.lockon.ru/ namalowali tym razem "задерживается" albo jak kto woli "delayed". Ręce opadają. :015:

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #542 dnia: Grudnia 02, 2006, 02:50:50 »
Z jednej strony trochę szkoda, z drugiej się cieszę bo wiem, że "popyliny" nie będzie. Mają jakąś koncepcje gry i do tego dążą. A konkurencji chwilowo nie widać na horyzoncie to pośpiech jest niepotrzebny  :banan.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #543 dnia: Grudnia 02, 2006, 08:55:22 »
Ostatnio pisali, że mogą nie zdążyć z pewnymi sprawami, a tu proszę. Ja jestem spokojny, bo to może oznaczać, tylko coś dobrego.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

swier

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #544 dnia: Grudnia 02, 2006, 12:55:41 »
Przede wszystkim do bólu dopracowane modele broni pancernej  ;)

qrdl

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #545 dnia: Grudnia 02, 2006, 14:13:34 »
Widzę, że ED się nie zmieniło - i dobrze. Zawsze tak postępowali, tj. kazali czekać aż będzie, a będzie wtedy, gdy będzie gotowe, nie wcześniej. Może i drażniące, ale widzieliśmy jak blisko kakastrofy byli pod naciskiem ubikacji, która wymusiła termin wypustu LO w wersji ARP (almost ready to play). Dla przykładu wiodący wąsacz Olo popłynął w wirze z bulgnięciem i mamy już etap SciFi`46, w sumie co rok bierzący dochodzi nowy rok wojny, a skoro się skończyła, to jedziemy dalej w światy możliwe :002:. Ja mogę czekać, przynajmniej nie będzie płaczu, że od razu musi być putch naprawiający 1/2 nowych radości.

pozdrawiam,
qrdl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #546 dnia: Grudnia 03, 2006, 17:18:30 »
... i nie zjesz swojej płyty  :020:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #547 dnia: Grudnia 12, 2006, 14:39:50 »
Nowa prawdopodobna data ukazania się, 15/5/2007

http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_products_list&mid=1&smid=155

Dobrze, że nadchodzi Armed Assalut, będe miał się czym zająć.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #548 dnia: Grudnia 15, 2006, 22:32:05 »
Ponieważ Kush coś dziś nieaktywny, mnie przypada zaszczyt powiadomienia o nowej o nowej porcji screenów :




"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #549 dnia: Grudnia 15, 2006, 23:29:51 »
AI dalej idioci (o wielopoziomowości AI nawet niewarto wspominać), misje sztywne (brak nawet namiastki DC), martwe radio, niezoptymalizwany engine graficzny itd. itp., aleeeee... będą kostki na czołgu!  :icon_rolleyes:

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #550 dnia: Grudnia 15, 2006, 23:35:37 »
ok i to jest powiązane... jak ?

W ED nie ma ludzi renesansu, graficy zajmują sie 2D/3D, a programiści zajmują się kodem, wiec teraz pytanie, kto jest odpowiedzialny, za niedoróbki o jakich napisałeś, a kto za nowe kostki pancerza reaktywnego na czołgach ?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #551 dnia: Grudnia 15, 2006, 23:39:26 »
Jeszcze parę fotek siedemdziesiątki dwójki.
http://www.forum.lockon.ru/showpost.php?p=272726&postcount=287

Cytuj
AI dalej idioci (o wielopoziomowości AI nawet niewarto wspominać), misje sztywne (brak nawet namiastki DC), martwe radio, niezoptymalizwany engine graficzny itd. itp., aleeeee... będą kostki na czołgu!

O, czyżby Falcon Ci się znudził?


"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

tomek1988

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #552 dnia: Grudnia 15, 2006, 23:46:24 »
... i nie zjesz swojej płyty  :020:

Ale czemu temat nie został podjęty? Co będzie z płytą :)?

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #553 dnia: Grudnia 16, 2006, 00:49:22 »
ok i to jest powiązane... jak ?

W ED nie ma ludzi renesansu, graficy zajmują sie 2D/3D, a programiści zajmują się kodem, wiec teraz pytanie, kto jest odpowiedzialny, za niedoróbki o jakich napisałeś, a kto za nowe kostki pancerza reaktywnego na czołgach ?

Jak te kostki będą wybuchać , a nie będzie DC, to osobiście wybiorę się do Moskwy i do dupy nakopie.

Martin
PS "Albo się u nich zatrudnię :D"
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

McHaron

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #554 dnia: Grudnia 17, 2006, 18:25:05 »
Nowa prawdopodobna data ukazania się, 15/5/2007

http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_products_list&mid=1&smid=155

Dobrze, że nadchodzi Armed Assalut, będe miał się czym zająć.

Ja już się zająłem ... kupiłem karabin AEG i zacząłem z ludźmi na poligon pod kraków chodzić ... dzisiaj pierwszy raz, ale było fajnie...  :banan