Autor Wątek: 1.2 "Black Shark"  (Przeczytany 141900 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #765 dnia: Lipca 20, 2007, 11:32:11 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

poko24

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #766 dnia: Lipca 20, 2007, 12:18:31 »
No właśnie. Przecież to laska.

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #767 dnia: Lipca 20, 2007, 17:48:09 »
Kto wie, może w BS w zakładce z profilem pilota będą do wyboru opcjonalnie dwa okienka:
Face type:
1.male
2.female
:D
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #768 dnia: Lipca 20, 2007, 21:03:36 »
Kto wie, może w BS w zakładce z profilem pilota będą do wyboru opcjonalnie dwa okienka:
Face type:
1.male
2.female
:D

W sumie czemu nie! W FS-ach w kilku dodatkach spotyka się te same maszyny z wyborem male pilot i female pilot (np. w darmowym śmigłowcu Nemeth H500D do FS9)

Bywająca tu Wiedźma jest najlepszym dowodem na to, że kobiety też bawią się simami bojowymi. Skoro kobiety latają w realu (ostatnio mieliśmy dobry  przykład w zespole "Thunderbirds" - gdzie występuje "pilot-samica sztuk dwa:004:) - to czemu nie w symulatorach. Taki wybór masz już od pewnego czasu wielu grach - w tym tych bojowych np. w niektórych "strzelankach".

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #769 dnia: Lipca 20, 2007, 22:23:02 »
Nieeee no !- Ja generalnie jestem za i uważam - wyłamując się być może  nieco z męskiej samczej solidarności - że kobieta to niejednokrotnie lepszy pilot myśliwski - mniejsza, lepiej znosząca przeciążenia i tak dalej .
 :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline Egon

  • *
  • Szanowne GG: 5415434
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #770 dnia: Lipca 20, 2007, 22:42:38 »
Edel, ale pamiętaj o tym, że kobieta w przeciwieństwie do  ma "zaburzoną" akcje Oko - Ręka, to, że jest parę kobiet które potrafią od  latać czy jeździć samochodem czy motocyklem to nie znaczy, że tak jest.



Pozdrawiam
"Myśliwiec - Na ziemi człowiek normalny jak każdy inny - w powietrzu staje się szaleńcem szybkości, człowiekiem-błyskawicą" Arkady Fiedler "Dywizjon 303"

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #771 dnia: Lipca 20, 2007, 23:41:05 »
O odróżnieniu prawej od lewej strony nie wspomnę :D
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline Egon

  • *
  • Szanowne GG: 5415434
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #772 dnia: Lipca 20, 2007, 23:49:20 »
Właśnie  :020:



Pozdrawiam


P.S
Edel, ciiii tu może się czaić wiedźma  :karpik
"Myśliwiec - Na ziemi człowiek normalny jak każdy inny - w powietrzu staje się szaleńcem szybkości, człowiekiem-błyskawicą" Arkady Fiedler "Dywizjon 303"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #773 dnia: Lipca 24, 2007, 23:34:23 »
Update by Wags:

Cytuj
24 July 2007

Due to some events outside our control, I’ll not be able to relay some important news about Black Shark this month. I sincerely hope we can do this soon. However, I know that many of you are eager to hear some news regarding the state of Black Shark, so I’ll try to do so in this post.

At this time, the beta team is busy testing the 6 DOF cockpit, avionics, flight dynamics, damage model, AI, weapon systems and terrain. Additionally, much of the manual has been written and is in edit now (the bane of my existence the last few weeks). Items currently being working on by Eagle include:

1- Finishing on the Ka-50’s INS and INS alignment system
2- Finishing the caution detection and alert system of the Ka-50
3- Debugging some of the Shkval functions
4- Completing the new Mission Editor system
5- Completing the GUI for new campaign system
6- Tuning AI aircraft flight dynamics
7- Tuning AI aircraft and ground vehicle AI
8- Need to complete several new AI vehicles like the UH-60 and Mi-17
9- Complete modeling of new terrain to include higher resolution elevation matrix and terrain textures—needed for low altitude flight detail.
10- Adjusting network play to work with new Mission Editor functionality

Once the mission editor and campaign system have been integrated and finalized, there will be the large task of creating and debugging all the missions and campaigns.

As to when the above will be completed, integrated together, fully debugged and available for purchase… it is still impossible to attach an exact date. However, rest assured that the team wants to complete the project even more than any of you. However, we don’t want to rush it out the door in an incomplete state just to have it available sooner rather than later.

Regarding the release of all the new Black Shark ground vehicle and helicopter screen shots, most of these vehicles are being done by contracted 3rd party. As such, they have virtually no impact on other product features.

Release details will be provided later, but we have every intention to release the product both on-line and through retail (boxed) versions. The method of copy protection has not been determined and is something we are still investigating.

The Black Shark project is solely focused on the Ka-50; as such, it will have no impact on the Lock On and FC flyable aircraft. While we still wish to do a final FC patch that will focus on air-to-air systems, we can only do so when the internal resources are freed up to do so. I’m afraid that I just cannot give you an estimate as to when or if this will happen – too many other things influence this.

All in all, Black Shark is marching ahead and I believe it will be well worth the wait.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #774 dnia: Lipca 24, 2007, 23:40:03 »
Czyli narazie zero konkretów. Szkoda tylko że sa tak bardzo "focused" na Ka-50 :(
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #775 dnia: Lipca 26, 2007, 07:58:02 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #776 dnia: Lipca 26, 2007, 10:47:10 »
Najbardziej mnie zaskoczyło niebo w końcowych ujęciach i...żołnierzyki. Tylko czy to inwencja autora, czy nowsza beta?


« Ostatnia zmiana: Lipca 26, 2007, 12:05:53 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #777 dnia: Lipca 26, 2007, 13:36:21 »
Chmurki to postefekty.

Natomiast biegająca po ulicach piechota faktycznie jest, ale jeśli dobrze zrozumiałem wypowiedź Chizh'a (po polsku raczej Ciża) to na chwilę obecną sprawia problemy i nie wiadomo, czy trafi do ostatecznej wersji symulatora.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #778 dnia: Lipca 26, 2007, 14:02:05 »
i nie wiadomo, czy trafi do ostatecznej wersji symulatora.

Raczej jeszcze ich nie zatwierdzili, a to znaczy, że nad tym pracują  :banan
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #779 dnia: Lipca 26, 2007, 15:50:28 »
Raczej jeszcze ich nie zatwierdzili, a to znaczy, że nad tym pracują  :banan

No właśnie...

Niech koniecznie nad tym przysiądą. Premiera znowu się co prawda przesunie, ale co tam. Piechota to w symulatorze lotniczym w końcu podstawa. Moim zdaniem powinni skupić się na dobrym "damage model", by można było np. odstrzelić rękę. Albo palec. Kolejna sprawa to "run model". Różne prędkości i style biegu w zależności z czego do gościa prujemy, rzucanie się na ziemie etc. Fajnie by też było np. jakby brudziły im się ubrania, rosła broda (wraz z upływem misji) i tym podobne. Motion capture to rzecz oczywista, więc nie będę wspominał.