Autor Wątek: 1.2 "Black Shark"  (Przeczytany 141734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #825 dnia: Sierpnia 12, 2007, 08:42:16 »
Kusch w pieluchach, ja na wsi, więc sorry za opóźnienie:

Kolejne info od Wags'a:
Cytuj
Currently the team is testing build 33 which added a new airfield to the simulation world and increased the height field and texture resolution of large portions of the map (most evident in the mountainous areas). The Mineralnye Vody area has a particularly detailed height field. We’re also been adjusting the world shaders for a more contrasted image. Personally, I think it looks better. We’ve also incorporated the tree edits by our newest test team member, TekaTeka.

The mission editor is progressing nicely and I had a chance to take a look at a test build this past week. The new map technology and scripting ability will be a pretty dramatic change from previous Eagle products. Since coming to work with Eagle since my Jane’s F/A-18 days, I’ve wanted to have much better mission scripting tools. This ME is a huge step in that direction. Hopefully within the next couple of weeks the ME will be available to the test team to start banging on.

It looks like we’re nearing the homestretch for the Ka-50 modeling. A few items with the fire suppression system, auto-pilot modes and caution/warning system remain, but on the whole things are starting to look pretty solid. The flight model will probably continue to be tweaked but right now it feels very tight.

Given the nature of helicopter combat, a great deal of time has been spent working on the helicopter and ground vehicle AI. This work continues, particularly because the AI helicopters now use a much more advanced flight model and this needs to be accounted for by the AI.

That’s it for now; I’ll try to do another update in a few weeks after ME and campaign system has been integrated into to the code base.

build 33 na tapecie:
-nowe lotnisko
-gęstsza siatka wysokości i tekstury o wyższej rozdzielczości dla dużej części mapy
-poprawili kolory
-dodali mody drzew TekaTeka

Dalej jest info na temat nowego edytora misji, nowa mapa i możiwości skryptów będą stanowić nową jakość (jak na ED ;) ). Cośtam że Wagsowi marzy się edytor z czasów jego pracy przy Jane's F/A-18 i jest to krok w tym kierunku. Na razie jednak nie wszedł jeszcze w fazę betatestów nawet.

Natomaist zbliża się do końca modelowanie Ka-50 i maszyna jako całość funkcjonuje już jak należy. To nie koniec pracy, ale jest dobrze :)

Dużo czasu poświęcono porawieniu AI pojazdów i śmigłowców. Śmigłowce używają teraz bardziej zaawansowanego modelu lotu.

Kolejny update powinien pojawić się kiedy edytor zostanie zintegrowany z resztą programu, czyli za parę tygodni.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #826 dnia: Sierpnia 17, 2007, 21:14:56 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #827 dnia: Sierpnia 17, 2007, 21:24:57 »
No pięknie, pięknie. Wprawdzie przydałby się np. jeszcze 2 rodzaj osłony wylotu działka pokładowego GSz-30-2*, wtedy byłbym już w pełni zadowolony lol :D


*) Osłona na zdjęciu jest zintegrowana, były jednak produkowane (i instalowane na Ropuchu) wersje tego działka z oddzielnymi osłonami na każdej z luf.

poko24

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #828 dnia: Sierpnia 27, 2007, 10:37:32 »
Jakieś nowe wieści może nadeszły z rosyjskiej części forum.lockon.ru?

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #829 dnia: Sierpnia 27, 2007, 11:46:02 »
Jeszcze nie, ale ktos kto byl na MAKS 2007 napisze w srode / czwartek jak mu sie gralo BS.

poko24

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #830 dnia: Sierpnia 27, 2007, 14:37:18 »
Wiem, Vekkinho ma zamieścić krótkiego klipa. Myślałem, że może ktoś wcześniej mógłby przetłumaczyć z rosyjskiego na polski. Ten temat u nich na sekcji RU ma już sporo stron.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #831 dnia: Sierpnia 27, 2007, 16:18:28 »
Ten temat u nich na sekcji RU ma już sporo stron.

Ale narazie o dupie Maryni  :004:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #832 dnia: Sierpnia 28, 2007, 10:09:10 »
No tak duzo nie napisal narazie :D

poko24

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #833 dnia: Sierpnia 28, 2007, 12:04:29 »
Powiem szczerze - ja już nie mogę się doczekać. Jeżeli była wersja playable na MAKS to mogliby z tego zrobić demo... Wiem, wiem. Proszę o zbyt wiele.

Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #834 dnia: Sierpnia 28, 2007, 12:06:15 »
Ani raz jeszcze mi sie nie udalo wyladowac. Trudno jak cholera :D

poko24

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #835 dnia: Sierpnia 28, 2007, 13:08:33 »
Szczesciarz

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #836 dnia: Sierpnia 30, 2007, 09:32:29 »


Kilka uwag technicznych:
ED to nie jest jakiś wielki korporacyjny team projektowy. To zespół, którego większość (jeśli nie wszyscy) członków zmieści się w jednym pomieszczeniu na fotografii i należy to wziąść pod uwagę określając swoje oczekiwania wobec symulatora. To nie był i nie będzie Flight Simulator, gdzie najpierw setki ludzi pracują nad stworzeniem podstawy po to, by potem tysiące ludzi mogły go rozszerzać według własnych upodobań.
Wszystko co padło tutaj w tym koncercie życzeń nie jest tak bardzo kwestią problemów technicznych (poza tymi oczywistymi, ale one są do rozwiązania), tylko przede wszystkim czasu a jak wszyscy wiemy czas = pieniądz


A w BS wszystkie śmigłowce będą flyable.... podobnie jak obecnie są flyable wszystkie samoloty. Wystarczy podmienić model zewnętrzny, tak nawet było zrobione na potrzeby tego filmu.


Tutaj trochę "Teamu":

ED wracają z MAKS'a, od lewej: Max 'Kaktus' Zelensky (FM, AI), Kostja 'Vintik' Azarov (Broń i rdzeń), Alex 'Alex O'Kean' Oikin (awionika), Dmitry 'Yo-Yo' Moskalenko (FM).

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

poko24

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #837 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:34:11 »
Ale to nie są wszyscy. Widziałem gdzieś całą brygadę. Zdjęcie było zrobione w ich biurze. Nie jest to Microsoft - wiadomo - ale nie jest ich też tak mało. Za to ilu jest beta-testerów...

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #838 dnia: Sierpnia 30, 2007, 14:47:48 »
Ale to nie są wszyscy. Widziałem gdzieś całą brygadę. Zdjęcie było zrobione w ich biurze...

http://forum.lockon.ru/showthread.php?t=16146
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

poko24

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #839 dnia: Sierpnia 30, 2007, 15:08:48 »
Tak, to było na pewno tam - tylko że link do zdjęcia jest już nieaktualny... :(