Autor Wątek: BUGI w Falcon4 Alied Force  (Przeczytany 18283 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #75 dnia: Października 18, 2005, 23:57:56 »
Lead Pursuit wyprodukował AF gruntownie przerabiając starego Falcona 4.0, kładąc moim zdaniem słusznie nacisk na realizm awioniki, pola walki, stabilność i nowy engine do multiplayer. Gdyby jeszcze mieli upiększać grafikę tak, aby każdemu miłośnikowi FPSów gra się podobała to byśmy na nią czekali dodatkowe dwa lata. Jasne, jest FreeFalcon, jest BSM, tylko wyrabiały swoją markę przez wiele lat podczas gdy Lead Pursuit wypuśił AF w ciągu roku. I wielu sobie chwali nawet te badziewne chmury czy niestosowny twoim zdaniem odgłos dopalacza, pewnie dlatego, że skupiają się na sprawach naprawdę ważnych, z których Falcon słynął przez lata, a więc realizm jaki ten symulator oferuje. Możesz sobie mówić, że AF to krok w tył, natomiast ja proponuje spojrzeć na ogromne możliwości z zakresu symulacji systemów i pola walki zamiast narzekać na chmury, bo ten sim nie na tym się skupia.
Co do efektu dopplera, nie wiem czy mówimy o tym samym, ale w AF występuje jak najbardziej.

Boba Fett

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #76 dnia: Października 19, 2005, 00:17:48 »
Wg zapowiedzi autorow AF, grafika i dzwiek bedzie zmieniana, nawet z czasem do poziomu wyzej niz BMS. Na poczatku, calkowicie slusznie, skupili sie na tym o czym pisze Miszon. Teraz w spokoju i bez pospiechu moga pracowac nad drugorzednymi sprawami (chmurki, piana na piwie w kantynie, papier w WC na lotnisku, przeciez ma to takie olbrzymie znaczenie w symulacji  :evil: )

Boxster

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #77 dnia: Października 19, 2005, 01:00:45 »
...no i niech z czasem ogrodzą dobrze lotnisko, bo mi się czasami ładują tanki na pas.  :?

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #78 dnia: Października 19, 2005, 09:32:07 »
Miszon, z tego, co mówisz, wynika, że Lead nie mogło sobie poprostu "pożyczyć" enginu graficznego i dźwiękowego od BMS. Jeżeli tak jest rzeczywiście, to zupełnie zmienia sprawę i (jeżeli tak było:)), to wszyscy macie rację, że chłopaki z LP postąpili słusznie. To oczym pisałem pozostaje poważną wadą, ale już nie jest powodem do wstydu :)
No chyba, że nie poprawią tego z czasem.

A propos, Boba Fett, gdzie znalazłeś wzmiankę na temat ulepszania grafiki AF w przyszłości? Jeżeli nie pamiętasz, gdzie to było, to może spróbój powiedzieć coś więcej o tym...

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #79 dnia: Października 19, 2005, 10:52:52 »
Hm, nie wiem czy mogło czy nie mogło i jak to wyglądało w świetle prawa, prawdopodobnie na potrzeby sprzedaży (bo wszak "konkurencyjne" dodatki są freeware) musieli stworzyć własny produkt aby nie dzielić się kasą, i w ten sposób powstał całkiem nowy Falcon a nie kolejna zbieranina patchów sklejonych razem do kupy. No i zgadza się, jest gorszy graficznie od FF, jest nadal zabugowany, ale jest też bardziej stabilny i można sobie polatać on line.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #80 dnia: Października 19, 2005, 11:29:09 »
W każdym razie czekam na szybkie poprawienie tej sprawy, bo aż mi się odechciało kupować słuchawki. Palnik acetylenowy prosto w ucho, to nie jest to, co tygryski lubią najbardziej :569:

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #81 dnia: Października 19, 2005, 12:25:10 »
Uparłeś się na ten dopalacz, nie bardzo rozumiem dlaczego. Odgłos dopalacza w AF jest taki sam jak w starym Falconie i wszystkich Super Packach, jedynie FreeFalcon ma inny, a jak wiadomo ekipa FreeFalcona robi różne eksperymenty, z których później się wycofuje, podobnie jest np. z przekraczaniem bariery dźwięku kiedy to wszyskto nagle milknie w kokpicie, co podobno nie jest do końca zgodne z realiami. Podobno, bo dokładnie tego nie wiem i gdzieś tylko zasłyszałem.  Powiem szczerze że mi się tam podoba przytłumiony odgłos huczącego dopalacza, daje większe poczucie mocy niż ten cichy szumiący z FF, ale w sumie jest to kwestia taka mało istotna, że niepotrzebne mi sie wydaje robienie draki z tego powodu.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #82 dnia: Października 19, 2005, 12:30:21 »
Dopalacz to tylko przykład.
Przekraczanie bariery dźw. jest w porządku w AF i należy  się pochwała. A za resztę kopa w d.., żeby się za to brali szybko. Jakoś nie widziałem na stronie Lead Pursuit, żeby brali sie za cokolwiek, a chętnie usłyszałbym przynajmniej deklaracje, to już zawsze można ciągnąć ich za łby wtedy.

Iceman

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #83 dnia: Października 19, 2005, 12:49:06 »
Za bardzo nie rozumiem twojego toku rozumowania Bucic. Wiadomo ze wszyscy chcielibysmy miec odlotowy symulator i nikt tego nie neguje, ze fajnie gdyby bylo to, to i tamto, a jeszcze cos jeszcze lepsze niz w ff3, LOMAC-u i FB razem wzietych. Piszesz, ze nie grasz online, wiec po co ci w ogole AF? Nie chce Cie w tym momencie zniechecac do Falcona w ogole - zebys mnie dobrze zrozumial. Masz przeciez FF3.1 (chyba ze nie dysponujesz Falconem 4.0 to inna sprawa ze podstawa musi byc AF ktorego mozna kupic), jest to symulator do singla ciagle lepszy, wiec go uzywaj. Natomiast tutaj rozpetales dyskusje praktycznie niezwiazana z tematem bo jeszcze raz powtorze - MYLISZ POJECIA !!! To o czym piszesz to nie sa bugi w sensie, ktory ma to slowo. Bug to blad, niedorobka (cos nie dziala tak jak powinno), a nie to co tutaj podnosisz. Chcesz pogadac o AF-ie ze grafika gorsza czy dzwiek nie ten - zmien watek. Jest przeciez ogolna dyskusja o Falconie i tam mozesz napisac co Ci lezy na watrobie. Na pewno w tamtym watku wszyscy na forum zobacza co masz do powiedzenia i tez dyskusja potoczy sie swoim torem. Tutaj tylko zasmiecasz watek.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #84 dnia: Października 19, 2005, 12:57:38 »
W sumie warto by się zastanowić nad AFvsFF nie biorąc pod uwagę multi...

Przepraszam za zaśmiecanie. Rzeczywiście to nie podchodzi pod def. buga. Pisząc w ten sposób (jeden wielki bug) chciałem podkreślić, jak kiepsko AF wypada pod tym względem.

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #85 dnia: Października 19, 2005, 14:41:34 »
Cytat: Bucic
Dopalacz to tylko przykład.
Przekraczanie bariery dźw. jest w porządku w AF i należy się pochwała. A za resztę kopa w d.., żeby się za to brali szybko. Jakoś nie widziałem na stronie Lead Pursuit, żeby brali sie za cokolwiek, a chętnie usłyszałbym przynajmniej deklaracje, to już zawsze można ciągnąć ich za łby wtedy.

Przecież dopiero co wyszedł patch 1.0.3. A wypowiedzi gości z LP możesz poczytać na forum F4HQ. Poza tym twoje wypowiedzi sugerują, że oceniasz AF po 5 minutach grania. Jeżeli przymkniesz oko na oprawę audiowizualną i zagłębisz się w to co naprawdę istotne to na pewno miło się zaskoczysz. Poza tym, wole AF takiego jakim jest, niż odpicowanego na któym wyciągne 5 fpsów.
Ja już też nie zaśmiecam. AFvsFF, chętnie podyskutuje, pod warunkiem że nie będziemy gadać tylko o grafice.

Boba Fett

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #86 dnia: Października 19, 2005, 15:13:03 »
Wypowiedzi panow z LP leza na kazdym forum chyba :) Patch 1.03 poprawil glownie bledy wczesniej zauwazone, wprowadzil nowe systemy itd. ale rowniez. lepsze chmury, niebo, cienie itd. Kazdy z nowych patchy bedzie cos zmienial w grafice i dzwieku, ale zawsze, powtarzam zawsze, na pierwszym miejscu poprawia realizm, prace awioniki, broni itp. dopiero potem mysla o wodotryskach. Juz teraz LP zacheca aby wysylac do nich swoje prace, skorki, tekstury, dzwieki i wszystko to co fani potrafia zrobic, oni to ladnie przerobia, obrobia i dodadza do nowego patcha, przetestowane pod wzgledem stabilnosci zarowno solo jak i glownie onlice.
Tak jak zauwazyl Ice, konczmy ta dyskusje.

Miszon

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 17, 2005, 01:23:25 »
Niekoniecznie bug, ale rzecz nie powinna się była wydarzyć. Lecąc na 20000 stóp zostałem ostrzelany z "głupiej" niekierowanej artylerii przeciwlotniczej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pomiędzy nimi a mną była warstwa gęstych chmur, przez które nic nie było widać. Co prawda nikt nie oberwał, ale sam fakt że w nas celowali był śmieszny.

tomek1988

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #88 dnia: Maja 02, 2006, 23:20:58 »
Co prawda ten temat jest już stary, ale po co tworzyć nowy.

Jakiś czas temu, po reinstalce systemu, utworzyłem nowy profil w AF. Moje aktualne statystyki wyglądają tak:

Kill Ratio 10/0
Online 0/2

Powiem tylko, że kilka razy katapultowałem się po skutecznym ostrzale AAA. Rozbiłem też samolot przy lądowaniu awaryjnym. Online nie latałem. Te statystyki nie powinny chyba tak wyglądać :).

Jest jeszcze coś innego. Gdy nie mam Navigation Poda, a także gdy jest on odłączony, FLIR nadal działa. To chyba też niedopatrzenie?

Pozdrawiam,
Tomek

tomek1988

  • Gość
Odp: BUGI w Falcon4 Alied Force
« Odpowiedź #89 dnia: Maja 04, 2006, 12:39:32 »
Zobaczę, jak teraz będzie, bo mam nowy profil :(.

Dzisiaj zatkało mi AF. Po resecie i chwilowych problemach z Ramem okazało się, że zostały save'y i config, ale niestety logbook wyczyściło :008:.