Autor Wątek: BoB II: WoV złote!  (Przeczytany 13346 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 20, 2005, 20:47:19 »
Cytat: Josiv
Ruszanie makówką i jej wychylanie to definitywnie track ir z 6dof.


Tak to prawda, stąd te zrywy co jakiś czas.
Ale jest też podobna opcja z klawiatury: można się przesuwać/wychylac w lewo i w prawo - coś nie do pomyślenia w 2D malowankach np. LOCKONa

pozdrawiam
ROB

Blackmessiah

  • Gość
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 20, 2005, 20:53:34 »
Oby byla to naprawde nowa jakosc. Przezylem juz kilkanascie "superrealistycznych" tytulow w branzy wyscigow samochodowych. I tylko 5% nie okazalo sie bublem.

BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 20, 2005, 21:35:44 »
Cytat: Blackmessiah
Oby byla to naprawde nowa jakosc. Przezylem juz kilkanascie "superrealistycznych" tytulow w branzy wyscigow samochodowych. I tylko 5% nie okazalo sie bublem.


Nie nazwałbym tej gry nową jakością. To ciągle jest remejk starego tytułu i do "jakości" zabrakło tego i owego, np. ziemia.
Lista "ficzerów", przypadkiem lub nie, oscyluje wokół listy spapranych rzeczy w Il2: widzenie AI przez chmury i do tyłu; pełny/pełen TrackIR, "I" magic, wysokie pułapy itp, itd.

Nie pchano się w multi bo ten akurat nie jest spaprany w Il2, no i charakter gry - historyczna dynamiczna kampania - jest troche nie po drodze. Multiplayer to druga gra.

Jedno co jest dobre dla graczy, a dla developerów nie, to konkurencja. Olegowy BoB właśnie teraz się zmienia na coś lepszego, I hope.

pozdrawiam
ROB

Sufler

  • Gość
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 20, 2005, 21:54:43 »
hmm...... tak myslisz, że 1C zrobi coś na prawde extra?
bo ja nie sądze:)
od iłka słyszymy co ma być poprawione i co?

FM - znacznie pogorszony
DM - wreszcie w PF widać co robiły 20mm działka, ale i tak i tak to nie to..... (4 pociski MK108 w Jaku(M a on dalej poleciał :) )
dziwęk chociaż mnie on nie rusza bo jak napisałem się nie znam jest jaki jest
wg mnie Olo pójdzie drogą większej kasy a nie większego realizmu

BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 20, 2005, 21:58:21 »
Cytat: Sufler
wg mnie Olo pójdzie drogą większej kasy a nie większego realizmu


Poczekajmy i zaufajmy prawom wolnego rynku.
Jeśli BoB2 będzie dobry to Olo nie będzie miał wyjścia, jeśli będzie chciał się liczyć na rynku.

BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 20, 2005, 22:19:15 »
Cytat: Sufler
hmm...... tak myslisz, że 1C zrobi coś na prawde extra?
bo ja nie sądze:)
od iłka słyszymy co ma być poprawione i co?

FM - znacznie pogorszony
DM - wreszcie w PF widać co robiły 20mm działka, ale i tak i tak to nie to..... (4 pociski MK108 w Jaku(M a on dalej poleciał :) )
dziwęk chociaż mnie on nie rusza bo jak napisałem się nie znam jest jaki jest
wg mnie Olo pójdzie drogą większej kasy a nie większego realizmu


1. Zakładam jeden fakt: BoB Ola to nowy engine. Dużo na to wskazuje: popychanie oryginalnego IL2 przez lata minimalnym nakładem sił - w tym czasie zespół robił coś innego, bo nie FB a PF to już napewno nie.

2. FM, DM, milimetry i MK108? To są detale. Jak się ma rynek w 100% w ręku i się go samemu tworzy to nie zwraca się uwagi na mamrotanie garstki znawców.

3. Zaczyna się zwracać uwagę na uprzejme uwagi znawców, bo chcemy się im na powrót przypodobać, bo to oni na nowo są opiniotwórczy w momencie gdy dochodzi do debat i porównań na rynku. Normalni gracze stają są zdezorientowani w momencie gdy mają przed nosem dwa rozwiązania tej samej sprawy.

pozdrawiam
ROB

Czaju

  • Gość
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 21, 2005, 00:15:54 »
Wracając do filmu - czy w 1940 chmury nad Anglią rzeczywiście były takie kwadratowe?  :wink:

Blackmessiah

  • Gość
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 21, 2005, 01:19:56 »
Haha. Wlasnie zobaczylem wymagania sprzetowe BoB2: VoW.

800 MHz CPU or better
Windows 98/Me/2000/XP
256 MB RAM or better
32 MB 3D accelerator or better
Direct X 8 Compatible Sound Board

Moj komp tylko w 3 punkcie nie daje rady: 128 MB RAM.  :mrgreen:

Git !!! Oczywiscie nie napisali, ile FPSow bedzie na takim sprzecie.  :D

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 21, 2005, 02:38:57 »
Sorka a możesz podać zalecane..bo jeżeli wymagane są takie jak podałeś to jest bardzo dobrze!

Bociek

  • Gość
pierwsze refleksje
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 21, 2005, 09:24:11 »
800 MHz CPU or better  :lol:
256 MB RAM or better  :lol:
32 MB 3D accelerator or better  :lol:
Haha z tego co pamiętam - LOMAC tez miał takie wymagania. I co wyszło?  :570:

Co do filmiku: zwróćcie uwagę na chwilę zaraz po starcie - przecież mamy tam max 15 fps!!! Nie no, kto jak kto ale twórcy mogli odpalić tą reklamówkę na jakimś wypasionym sprzęcie.

Chyba że takiego sprzętu jeszcze nie ma.... :wink:
Pozostaję więc pesymistą.

BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 21, 2005, 13:29:45 »
Fraps czy co tam+gra=spadek fps. więc może nie będzie tak źle

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 21, 2005, 13:51:47 »
Zwróćcie uwagę że w na filmie nie widać żadnego ząbka więc giera na bank leciała z AA i Anizo. Poza tym kiedyś chyba Laba albo Josiv mi mówił że fimy się nagrywa wolniej a później przyśpiesza żeby nie było przycięć.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Śmigiełko

  • Gość
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 21, 2005, 16:02:27 »
SYSTEM SPECIFICATIONS (RECOMMENDED):

Pentium IV or equal AMD

512MB RAM

128MB DX9 Compliant Video Card
Tak napisali na oficjalnej stronie. Jak sami widzicie  są one enigmatyczne przynajmniej dla mnie.
Można powiedzieć: będzie dobrze albo źle. Można mieć 2000MHz albo 3400MHz. Można mieć GF6200 albo 6800 :? Czyli czeski film, nikt nic nie wie.
No i ta cena

Bociek

  • Gość
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 21, 2005, 16:43:15 »
Cytat: Śmigiełko
Można powiedzieć: będzie dobrze albo źle.
i wszystko jasne :wink:
LOMAC chodzi mi b. dobrze - mam nadzieję że pogram w oba BOB'y

Filmik z Boba2 był niskiej jakości (kompresji) więc nie było widać zębów na krawędziach, a tekstury się zlewały - nawet mogło to byc nagrywane bez AA. Drzewka zaraz po starcie zamiast sie przesuwać, skaczą żabką. Wokoło nie widac żadnych innych obiektów w powietrzu! Obiektów naziemnych też brak. Filmik ma wymiary albo 800x600 albo nawet 640x480 - myślę że nie przypadkowo. Filmik przepuszczono chyba przez filtr BLUR, to taka ściema kryjąca przejścia kolorów. Robiłem tak przy filmikach Iłka. Chmm... gdy gościu lata juz sobie wysoko to rzeczywiście wyciska chyba ok 30 fps.
Aha - ciemne zachmurzone niebo robi na mnie niesamowite wrażenie - co za klimat! Mam nadzieję że czynności które gostek wykonuje przed startem za pomocą myszki można przypisać klawiaturze, gdyż może to dodaje klimatu ale nie jest zbyt wygodne.

Micho

  • Gość
BoB II: WoV złote!
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 21, 2005, 21:05:01 »
obejrzałem filmik - fajny ale nic wiecej

pokazana procedura startu  i lądowania ( łącznie z podanąm w instrukcji ilością "pompnięć" paliwa w zależności od temperatury ) niczym sie nie różni od starego boba
lepsza grafa
co do reszty zobaczymy