Autor Wątek: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych  (Przeczytany 161515 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #90 dnia: Października 02, 2005, 21:36:18 »
FAOR - Fighter Area Of Responsibility - strefa odpowiedzialności myśliwców;
"Break" - sposób ciasnego lądowania, na MiG-29, 600m nad progiem, prędkość 600 km/h, kierunek lotu zgodny z kierunkiem lądowania. W momencie przelotu progu pasa, przechylenie 60 stopni na minimalnych obrotach silnika "gaszenie" prędkości, podwozie w dół, klapy, na odwrotnym kierunku przechylenie 45 prędkość 350 km/h wysokość 450 metrów i z takimi warunkami do pasa z takim wyliczeniem spadku prędkości by przyziemić na nakazanych warunkach 280 - 260 km/h. Trzeba bawić się mocą silników, w niewielkim zakresie, by nie dopuścić do nadmiernego spadku prędkości. Poprawanie błędów - jedyny sposób to obroty i na drugie zajście.

Schmeisser

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #91 dnia: Października 02, 2005, 21:40:46 »
nie wiem dlaczego ale  czytając ten opis lądowania, i pojawiające sie w kontekscie słów 'poprawianie błedu' , słowo 'zajscie' , uporczywie mi się przekręca na 'zejscie'  :mrgreen:

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #92 dnia: Października 02, 2005, 21:46:09 »
Jeden z moich instruktorów zwykł mawiać gdy mówiłem o "zajściu do lądowania": "Zachodzi to  - kobieta w ciążę, a samolot podchodzi do lądowania." Może i miał rację, jednak nie oduczyłem się mówić "zajście".

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #93 dnia: Października 02, 2005, 22:45:23 »
Cytat: Toyo
- lot parą samolotów jako wingi na zwalczanie samolotów uderzeniowych w FAOR;


To taki pomysł na szybko (Krym jako Polska :lol: ) - jutro pracuję ale we wtorek coś się pomyśli






Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #94 dnia: Października 02, 2005, 23:21:17 »
Jak to dobrze,że czasami zaglądają tutaj profesjonaliści  8)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Schmeisser

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #95 dnia: Października 02, 2005, 23:28:21 »
Cytat: Toyo
Jeden z moich instruktorów zwykł mawiać gdy mówiłem o "zajściu do lądowania": "Zachodzi to  - kobieta w ciążę, a samolot podchodzi do lądowania." Może i miał rację, jednak nie oduczyłem się mówić "zajście".


mnie się zejscie nie skojarzyło z dawaniem życia , wręcz przeciwnie, rzekłbym

kaa

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #96 dnia: Października 03, 2005, 00:47:45 »
gratuluję ukończenia projektu (choć pewnie będzie się rozwijał)

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #97 dnia: Października 03, 2005, 08:21:56 »
Cytat: Toyo
FAOR - Fighter Area Of Responsibility -...

Dzięki za wyjaśnienie!!!  :564:
Jak już zauważono wyżej dobrze mieć mieć fachową siłę na forum :)

Storm

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #98 dnia: Października 03, 2005, 13:31:14 »
Toyo - ale taka drobna uwaga... Dla niektórych takie lądowanie to normalka (młoda niecierpliwość ;))
Ja bym proponował lądowania via ILS, tak z 10 kilometrów, przy widopczności 30 metrów, śnieżyca, burza dookoła i wiatr boczny o prędkości 15-20 m/s. Zabawa murowana i przedniejsza niż latanie nad progiem pasa i kręcenie zawrotow bojowych ;)

(I oczywiście, jaka radość potem, kiedy się uda wylądować na tym, czego się nie widziało :D)

Kiedy treningi? 1.02 czy FC?

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #99 dnia: Października 05, 2005, 08:43:02 »
Ja również chciałbym dołączyć się do gratulacji dla kolegów za dobrze wykonaną robotę - dzięki, że chciało wam się chcieć :!:
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #100 dnia: Października 05, 2005, 10:06:04 »
Dziękujemy za uznanie i informujemy, że mamy zamiar oczywiście dalej rozwijać PL-MOD, najbliższe plany to dodanie nowych skinów, nad którymi pracują "forumowicze" - można przeczytać o tym we wcześniejszych postach oraz taka dalsza modyfikacja plików aby jak najwięcej z nich można było używać jednocześnie.
Kolejnym pomysłem jest stworzenie polskiej ścieżki dźwiękowej. Jest to zadanie jednocześnie łatwe i trudne. Dość łatwo jest takie dźwięki wstawić do LO (np. polskie ostrzeżenia płynące z komputera pokładowego można zainstalować jako dodatkowe - niezależne od innych) natomiast ich wykonanie niestety wymaga posiadanie w miarę dobrego sprzętu do tworzenia dźwięku (mikrofon, oprogramowanie no i doświadczenie w jego obsłudze). Sprzęt posiadany przeze mnie pozwolił na nagranie kilku dźwięków (w tragicznej zresztą jakości), które pozwoliły na przetestowanie prawidłowości modyfikacji plików. Dlatego gdyby znalazł się ktoś kto bylby wstanie przyłączyć do pracy nad modem i miałby możliwość nagrania tego w odpowiedniej jakości to zapraszam do współpracy i proszę o kontakt (nie trzeba nawet mieć LO - tylko [aż] chęci i umiejętności).
Kolejna sprawą jest stworzenie kampanii opartą w miarę możliwości na polskich realiach (tutaj o ile mi wiadomo Schmeisser rozpoczął juz pewne przygotowania) - inni też mają ciekawe pomysły - może więc np. dodamy jakieś hipotetycznego przeciwnika np. Białoruś :twisted: (pomysł Kuscha - a jak można przeczytać we wczesnych postach tego tematu takie próby już poczyniono przed stworzeniem PL-MOD - więc nie będzie to trudne ani czasochłonne).
Oczywiście z chwilą ukazania się LO 1.2 - PL-MOD zostanie natychmiast do niego dostosowany.

Drugą sprawą jest stworzenie kolejnego moda, obejmujący "zapalny region" świata czyli Bliski Wschód. Twórcy gry zamierzali wprowadzić niektóre państwa tego regionu do LO (ślady tego można odnaleźć w niektórych plikach symulatora) ale najwyraźniej zrezygnowali z tej opcji. Jesteśmy właśnie na etapie zbierania informacji nad lotnictwem państw tego regionu (tu dziękuję Smitchtowi "za aktywność" w wygrzebywaniu tego z sieci).
Pracę rozpoczniemy najprawdopodobniej w połowie października (kwestia wolnego czasu).
Wstępny plan moda obejmuje:
Dodanie: Iraku, Iranu i Syrii co ma dać możliwość "odgrywania" konfliktów historycznych:
- Wojny Irak - Iran
- "Pustynnej Burzy" - to specjalnie dla miłośników A-10
oraz hipotetycznych czyli jakiejś "zadymy" z udziałem Izraela i państw arabskich - w tym celu dodamy Syrię, która używa rosyjskiego sprzętu odwzorowanego w LO.
Sprawa jest uzależniona od zgłoszenia sie chętnych do współpracy "skinomaniaków", którzy mogliby i chcieli wykonać malowania dla samolotów tych państw.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #101 dnia: Października 05, 2005, 12:12:50 »
Takie małe pytanie. Czy przypadkiem dodanie polskiego speach packa nie zmniejszy poziomu realizmu ? Przecież jako członek NATO łącznośc mamy po angielsku. Jedynie nie wiem jak z Bitching Betty (W wypadku Mi-14 jest po polsku ).

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #102 dnia: Października 05, 2005, 12:43:00 »
Cytat: Sundowner
Czy przypadkiem dodanie polskiego speach packa nie zmniejszy poziomu realizmu ? Przecież jako członek NATO łącznośc mamy po angielsku.


Jeśli chodzi o łączność to w zasadzie tak - chociaż nie zawsze i nie z każdym, ale co do komputera pokładowego to w 1elt leci po rusku, a w 41elt nie wiem - chyba nie zostawili niemieckiego? Łączność z AWACS-em pozostawi się oczywiście po angielsku.
Pomysł ten wyszedł od graczy, którzy uważali że dobrze by było mieć polski głos w samolocie - ja staram się to po prostu zrealizować.
To i tak będzie opcja podobnie jak te opcje dźwięku już umieszczone w modzie - ponieważ wykorzystałem numer Niemiec, które w LO miały odrębną ścieżkę dźwięków można to wstawić i w niczym to nie przeszkadza w innych państwach. Sam dodatkowy folder z polskim głosem w niczym w grze nie przeszkadza - reguluje to jeden plik konfiguracyjny - niczego nie będę zastępował a tylko dodawał - wybór należy do gracza.

kaa

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #103 dnia: Października 05, 2005, 13:22:29 »
Hipotetyczny scenariusz:
Rewolucja na Ukrainie wymyka się spod kontroli (nie bez "pomocy" z zewnątrz). Rosja próbuje skorzystać z okazji i objąć w posiadanie Krym (oficjalnie: "odzyskać część praruskiej macierzy" itp. bełkot). NATO jest niechętne angażowaniu się. Polacy wysyłają kontyngent, by pomóc Ukraińcom. Może jeszcze Turcja coś przyśle - w końcu wzrost wpływów Rosji na Morzu Czarnym nie jest im na rękę. Pierwsza misja może się zaczynać w powietrzu w północno-zachodnim rogu mapy - przebazowanie obwieszonych zbiornikami MiGaczy i Suczek z Polski na Krym. Potem pilnowanie własnych transportów (Any-26, z czasem jakiś statek zaopatrzeniowy). Z początku spotkania "na zimno", mierzenie się wzrokiem (radarem) z Rosjanami, misje zwiadowcze - o ile da się coś takiego zrobić. W pewnym momencie następuje gwałtowne zwiększenie tempa i skali działań - Rosjanie przypuszczają atak ze wschodu, z Kaukazu, przez Przesmyk Kerczeński. Trzeba powstrzymać ich nawałę zanim przybędą posiłki zachodnich członków NATO, którzy jak zwykle obudzili się trochę zbyt późno... Możnaby dodać misje na ukraińskich Su-25 (jeśli latają na takowych) użyczonych Polakom. Taka zajawka.  :mrgreen:

PS
Osobiście niezbyt podoba mi się pomysł "symulowania" terenu Polski (czy np. Bliskiego Wschodu) przez Krym.   :|

[ Dodano: Sro 05 Paź, 2005 13:27 ]
 8)

[ Dodano: Sro 05 Paź, 2005 13:31 ]
jeszcze jedno - skoro dodaliście nasze F-16, których jeszcze nie ma to może i C-130 dorzucie?

Schmeisser

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #104 dnia: Października 05, 2005, 13:43:01 »
Panowie pomysł na kampanię już jest , misji będzie około 10 , w większości nudnych :D , więc jeśli ktoś liczy na masowe rozwałki to odsyłam do działu piętro wyżej  :twisted:
Kampania będzie oparta o scenariusz w którym Polska wysyła z ramienia NATO kontyngent do pewnego dalekiego kraju otoczonego przez wrogów.  Pomysłodawcą i po częsci konsultantem  jest forumowicz który ma intuicję, trochę pogra , troche posłucha i jakoś tam wie 8)
Podziałem obszaru mapy na strefy i 'strategiczną stroną'  zajmie sie Razor, więc najprawdopodobniej będzie to jedna z lepiej zrobionych pod względem 'wiarygodności' kampania dla Lockona