Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109321 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #240 dnia: Września 22, 2008, 23:44:28 »
Tu mnie masz, do Fokkera E.III mam straszny sentyment bo będąc w IV klasie podstawówki kleiłem jego model w wakacje (MM ofkorz). I nawet bardzo ładnie mi wyszedł :D
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

tomek1988

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #241 dnia: Września 22, 2008, 23:56:56 »
Uderzyli ostro : Fokker D.VII i SPAD.XIII. Ten ostatni, żeby "jueseje" kupowali. Z resztą na promosach już z malowaniem Rickenbakera lata :/

Cytuj
Game represents 2 parts of the conflict, namely Germany and the USA.
Zupełnie zapomniałem o tym napisać w poprzednim poście. Lucas ma rację, niestety wyraźnie robią RoF pod rynek amerykański :(. Przynajmniej na razie...
« Ostatnia zmiana: Września 23, 2008, 00:05:12 wysłana przez tomek1988 »

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #242 dnia: Września 23, 2008, 00:45:32 »
Znaczy OK, zrobią jakąś drugą bitwę nad Marną, czy coś w tym stylu dla kampanii. Ale strasznie mi przez to cuchnie First Eagles. Wiem, że pobije fizyką, dopracowaniem, terenem wiele gier lotniczych, ale nie podchodzą mi takie rozwiązania. A jak jeszcze będzie latać "hamerykański" Salmson jako AI 2-seater i niemiecki DFW C.V jako bombowiec przeciwnika, to będzie 100% zrzynka z Thirdwire. No, może 80%, bo tam był jeszcze AI Albatros D.Va i flyable SE5a.
Wiecie co, wkurza mnie takie podejście. Zaraz będzie, że WW1 to w gruncie rzeczy konflikt USA-Niemcy :)

PS: Trochę OT, ale zastanawiamy się z chłopakami (tak bardzo cicho), czy nie uderzyć do nich i nie zrobić jakiejś maszyny AI, bo na taką z VC to może nie starczyć umiejętności, lub danych. Marzy mi się WoP1920 na takim silniku... W sumie ja już pisałem do nich i nawet ViKs odpowiedział, że są wstępnie zainteresowani (nie WoP, tylko samolotami ofkorz), ale że na razie zajmuje ich kwestia fizyki, itp. Dopiero na jesieni mieli sprecyzować zasady dla modelarzy 3dparty.
Co o tym sądzicie?

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #243 dnia: Września 23, 2008, 05:18:39 »
Wiecie co, wkurza mnie takie podejście. Zaraz będzie, że WW1 to w gruncie rzeczy konflikt USA-Niemcy :)

Lucas przecież sam zauważyłeś wcześniej, że robią grę pod kątem rynku amerykańskiego - co jest zupełnie zrozumiałe - bo to rynek duży i bogaty (a tworzenie gier komputerowych to przecież biznes - musi zarabiać). Przy dwóch samolotach flyable musi to być to być tylko pewien wycinek PWS - dla mnie w sumie niech to sobie będzie gierka o Amerykanach w PWS i na początek w zupełności starczą mi te dwa samoloty pod warunkiem dobrze oddanej fizyki lotu (bo jakość modelu samego samolotu jestem spokojny po Dr.1 dla FSX) i klimat walk powietrznych tamtego okresu. Bo głód latadeł z tamtego okresu (z możliwocią walki) jest u mnie wielki ...

Jeżeli gra ma się rozwijać w postaci dodatków to OK - będzie miała długi żywot, co przy niewielkiej częstotliwości wydawania nowych ma spore znaczenie.

Dyskusji nt. co jest lepsze: wiele typów samolotów czy tylko 2 (po jednym dla każdej strony), ale z naciskiem na możliwie dużą wierność oddania modelu lotu już tutaj przerabialiśmy nie raz i oba rozwiązania mają swoich zwolenników. Myślę, że na początku nie będzie zbytnio przeszkadzała niewielka ilość maszyn "flyable", a skoro potem maja pojawiać się nowe w dodatkach ...

A co do WoP1920 na bazie tej gry to pomysł dobry - natomiast moim osobistym zdaniem lepiej gdyby miał mieć tylko po jednym samolocie dostępnym dla gracza, ale na dobrym silniku i dobrej grafice niż komplet maszyn historycznych, ale w kiepskim otoczeniu. W zasadzie ten SPADXIII do ewentualnego przyszłego WoP-a już pasuje, zobaczymy jakie będą następne maszyny i może uda Wam się złożyć tego WoP-a  :001:

tomek1988

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #244 dnia: Września 24, 2008, 00:09:44 »
Co o tym sądzicie?
Tak jak już pisałem na PW, myślę, że to świetny pomysł, dzięki temu team WOP mógłby zostać doceniony przez szersze grono :). Z tego co czytałem na forum SimHQ, w optymistycznych założeniach RoF ma objąć w przyszłości całą PWS, więc robota przy projekcie powinna się dla Was znaleźć :D.

Dyskusji nt. co jest lepsze: wiele typów samolotów czy tylko 2 (po jednym dla każdej strony), ale z naciskiem na możliwie dużą wierność oddania modelu lotu już tutaj przerabialiśmy nie raz i oba rozwiązania mają swoich zwolenników. Myślę, że na początku nie będzie zbytnio przeszkadzała niewielka ilość maszyn "flyable", a skoro potem maja pojawiać się nowe w dodatkach ...
Zgadzam się, ja też stawiam na jakość, w F4 latam wyłącznie Viperem :)... Problem w tym, że rok temu kilka samolotów sprawiało wrażenie skończonych, chociażby Dr.1.

Bo głód latadeł z tamtego okresu (z możliwocią walki) jest u mnie wielki ...
Spokojnie Razor, jak wszystko dobrze pójdzie to końcówka 2008 roku (może grudzień, Święta :)) będzie najlepszym okresem na rynku symulatorów od dawna...
Jeżeli rozwój DCS i RoF pójdzie we właściwym kierunku, nie będę musiał wyczekiwać dat wydania kolejnych symulatorów, nawet FO :P...
W RoF wystarczą mi kolejne samoloty, add-ony oraz WOP, natomiast od DCS oczekuję dynamicznej kampanii oraz częściowego otwarcia na 3rd party (Orlik, Iskra, Polska - rozmarzyłem się ;)).
W każdym razie oczekiwanie na kolejne simy (o ile będą w stanie przeskoczyć tę, miejmy nadzieję, wysoką poprzeczkę RoF i DCS) nie powinno być tak ciężkie jak teraz, za kilka lat BoB i FO, poza tym nie wiadomo, co zrobią A2A (ROB, liczymy na Was ;)) i LP.

Wracając do tematu :)... Na http://wwiaircombat.com można znaleźć sporo informacji na temat pierwszowojennych symulatorów, poza tym jest tam dużo materiałów na temat RoF, na przykład te ze starej strony. A już jutro startuje blog na http://www.riseofflight.com .

Offline Combatdude

  • *
  • To Hollywood and glory!
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #245 dnia: Września 24, 2008, 23:43:27 »
 :608: Du*a tam...przesunęli odpalenie blogu na 29......

Offline Combatdude

  • *
  • To Hollywood and glory!
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #246 dnia: Października 15, 2008, 17:54:07 »
Update na blogu : http://riseofflight.com/blog/Blogs/October-2008/Project-news-from-producer.aspx?lang=en-US

Trawka i całość wygląda mniamuśnie- mam nadzieję, że model zniszczeń będzie tak dobry jak go opisują  :020:

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #247 dnia: Października 15, 2008, 22:12:35 »
Genialnie ta trawa wygląda...

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #248 dnia: Października 16, 2008, 09:00:32 »
Co tam trawa... ten samolot co w niej stoi jest genialny :)

miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline krmichal

  • *
  • gg: 3008541
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #249 dnia: Października 16, 2008, 09:23:55 »
Jedno i drugie to grafa, dla której gramy przecież  :001:
"Każdy głupi umie latać z silnikiem."

Offline Combatdude

  • *
  • To Hollywood and glory!
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #250 dnia: Października 24, 2008, 16:18:30 »

Offline Combatdude

  • *
  • To Hollywood and glory!
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #251 dnia: Października 30, 2008, 07:32:54 »
To to jest pilot proszę ja was : http://riseofflight.com/blog/Blogs/October-2008/About-art.aspx

Wygląda rewelacyjnie, mam nadzieję że postać będzie się jakoś poruszała w kokpicie i nie będzie siedzieć jak suchy patyk tak jak ma to miejsce w iłku.

BigMac

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #252 dnia: Października 30, 2008, 10:37:52 »
A te pozostałe sceny też zobaczymy w grze? :D

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #253 dnia: Października 30, 2008, 13:30:30 »
ROTFL, ja chcę taką kurtkę :020:.

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #254 dnia: Października 30, 2008, 18:35:15 »
Piloci w iłku wcale nie są statyczni. Poruszają głowami w osi x, na pewnej wysokości ubierają maskę tlenową a strzelcy przesuwają karabiny. Dodatkowo można im wstawić unikalny "skin" nawet ze swoją podobizną. Fajnie gdyby w nowym simie można było po wyjściu z samolotu sterować postacią jak w FPP i strzelać z pistoletu.