Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109234 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Bociek

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 04, 2006, 19:50:42 »
Niestety Piniol, gra nie obsługuje ani Track IR, ani nawet dodatkowych kontrolerów. Powstała na bazie Red Baron 3D z 1998 roku, a wiec w czasie gdy na rynek wchodził dopiero sławny 3dfx Monster 3d - akcelerator graficzny z prawdziwego zdarzenia. Gra nawet po spaczowaniu nie obsługuje openGL, można użyć jedynie emulatorka GLIDE, lecz ostrzegam - w grze po sieci może się wywalić. Gramy więc w środowisku pixeli :004:. Jednakże....  gra jest niesamowicie "miodna", wciągająca i klimatyczna. Dowodem na to są cotygodniowe mecze na serwerze WOP (jesteśmy w trakcie kampanii), które gromadzą stałe towarzystwo (także kolegów z Anglii).
Jezeli komuś nie przeszkadza lekko staroświecka grafika goraco zapraszamy. W obozie Polskiej Eskadry brakuje nowych rekrutów, tymczasem liczebność strony bolszewickiej (którą notabene dowodzi tow. Lukas :021:) wciąż wzrasta.

S!

Piniol

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 04, 2006, 20:31:00 »
Hmmm. Może się skuszę. Czytam też Wasze forum. Czy Lukas to 304_Lukas? Chyba gadalismy kiedys na ventylu. Kurcze, trudno bedzie sie przyzwyczaic do skretnej rączki i widoczków na hacie :)
W trybie glide komputer sie czasami sam się restartuje wiec copa. Ale d3d mozna jakos przezyc. Niestety wyskakuje mi komunikat o braku synchronizacji jak wejde na serwer. Czy jest jakieś rozwiązanie?

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 04, 2006, 20:41:02 »
Ja jestem świeżo po lekturze długu honorowego, i nie powiem trochę mnie to kreci, bo był to kawałek polskiej historii kompletnie mi nie znanej, a bardzo ciekawej i dobrze opisanej.
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 04, 2006, 21:12:59 »
ALOHA!

Cytuję :
  " W obozie Polskiej Eskadry brakuje nowych rekrutów, tymczasem liczebność strony bolszewickiej (którą notabene dowodzi tow. Lukas 021) wciąż wzrasta. "

Hańba  :P

Wiedziałem Bociek żeś swój chłop.Jako Piłsudczyk podpisuję się PRAWĄ i lewą grabią pod tym apelem.Panowie Piloci - IDĘ DO WAS ;)   

PS.: Oczywiście Sowiet wróci znowu pod Moskwę - niech historia się powtórzy BYWWAAAAJJJJ!!!!

Bociek

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 04, 2006, 21:43:56 »
S! Boczek
na początek  http://www.1pl.boo.pl/info_dla_rekruta.htm

Josiv wspominał o :


Dług Honorowy - Ross S. Fenn, Robert F. Karolevitz
"Książka opisuje dramatyczną historię młodych amerykańskich lotników walczących pod biało-czerwonym sztandarem w wojnie polsko-bolszewickiej 1919-1920. Ani jeden Amerykanin w Eskadrze nie miał polskich przodków, wszyscy jednak służyli z takim oddaniem, bohaterstwem i zapałem, że otrzymali najwyższe polskie odznaczenia wojskowe. Trzech zginęło, zanim upłynął termin ich kontraktu"
Lektura obowiązkowa dla pilotów WOP. Jeśli ktoś nie ma ochoty z nami latac po lekturze napewno ochoty nabędzie  :020: :020:

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 07, 2006, 00:11:43 »
witam,

Nie. nie jestem z 304sqn. Od zawsze w 1.Pułku. Najpierw w 1.Eskadrze myśliwskiej, a potem dostałem w dowództwo 2.Esk Wywiadowczą.
Fakt, gra wygląda strasznie archaicznie. Jak chcecie poprawić wygląd, to do głównego foldery WOPa trzeba wrzucić pliki jakiegoś emulatorka glide. Ja polecam dgvoodoo. Instrukcję jego ustawienia znajdzecie na www.polovski.com  Macie Panowie mocny sprzęt pod ILa/Lock-On czy Falcona, więc emulatorek spokojnie pociągnie bez znacznej utraty FPsów.

A w grze są malowania 7.Eskadry Myśliwskiej. Jest ciemnozielony Oeffag D.III ( z uporem maniaka tłumaczony w kniżce jako Albatros) , jest jego wersja w rozety. Do tego macie Balillę (co prawda robioną na modelu 3d SVA  10) Przy wyborze maszyny, należy wpisać w okienko SQUADRON cyferkę 7 oraz wybrać Oeffaga D.III. Jak coś, to walcie na maila: lkubacki<at>o2.pl
Pozdrawiam!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 22, 2006, 20:15:33 »
Jak widać projekt wciaż ma sie dobrze - chyba chłopakom idzie o wiele lepiej niż tym zza oceanu którzy siedzą nad Fighter Ops  :004:
Są nowe screeny - między innymi mój ukochany N17


więcej w temacie > http://www.gennadich.com/forum/viewtopic.php?t=1498
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 30, 2006, 03:07:14 »
Zobaczymy co z tego wyjdzie. Ładnie to i wygląda, prawda, ale sceptycznie podchodze do tego. W przeciągu miesiąca powinny się pojawić pierwsze screeny z gry. Jestem ciekawy jak tam sobie chłopaki poradzili z terenem.
Co do modeli Gienaddicha, to robione w 3d-MAx. Bardzo ładny rendering, do tego kapitalne skiny.
Jeszcze jedna rzecz... Ciekawe jak bedzie sie prezentować tryb multiplayerowski. Czy będą to rozwiązania z IL-a, czy też coś własnego wymyslą.
Ja w każdym razie najbardziej sobie cenie Richthofen's Skies Targetware. Można narzekać na braki engina gry (to dopiero beta), dość kiepski jak na 2006 rok teren, ale model lotu jest kapitalny. Trzeba strasznie uważać, żeby nie "przekręcić" silniczka. Do tego sporo maszyn (szczególnie Fokkery) nie mają w ogóle przepusticy. Więc zabawa jest przednia: Nurkowanie-eng.off- wyciągnięcie---eng on itd...
Niestety, nie ma w RS jakiegoś eventa-kampanii, który by gromadził ludzi. To najpoważniejszy minus gry. Ale mój kumpel z mojej "jednostki", który jest Develop. Teami RSa, właśnie rozpoczął prace nad kampanią.
Zero widoków zewn., zero ikonek. Misje rozpoznawcze, tylko 1 życie. Jak zginiesz, to zaczynasz od początku. Może jakies elementy RPG (kupujesz sobie flex.guna do Albatrosa B.II : maszyny domyślnie uzbrojonej w.... mausera k98  :002:  :002:
Poczekamy, zobaczymy... bo era RedBarona 3d już jednak powoli dobiega końca, choć społeczeństwo tej gry jest nadal spore i wcale nie zamierza się skuirczyć:)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 30, 2006, 10:37:02 »
Jeśli będzie tak jak piszesz to będzie warte każdych pieniędzy...... :020:
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 30, 2006, 17:52:07 »
Powolutku, zobaczymy... W tej chwili w Targetware jest wielki impas. Wszyscy czekają na update silnika gry do wersji 0.65, która "wywróci" wszystko do góry nogami (in + ) Bedzie można zaprogramować dowolny obiekt na mapie i on dostanie AI. Przykład (już to zrobili) : Zaatakowany zostaje hangar na lotnisku. Zostaje on zniszczony. Więc z odległej bazy zaopatrzeniowej wyrusza ciężarówka, która sobie jedzie. Gdy dotrze do uszkodzonej bazy, hangar zostaje naprawiony, gdyż przywiozła ona niezbędne materiały.
Oczywiście sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana: np. Oprócz tego hangaru padają wszystkie mosty w okolicy: I co wtedy?  :001: Kupa roboty  z tym jeszcze, ale jeśli się uda, to będzie naprawdę rewelacyjne. Dla pilotów WW1, którzy cenią sobie realizm to w tej chwili jedyna alternatywa. No i olbrzymia łatwość tworzenia własnych dodatków do gry. TW akceptuje kilka formatów plików 3d. Animacje, FMy itd robi się w plikach tekstowych. Nie trzeba więc skomplikowanych narzędzi, którymi dysponują developerzy gry. wystarczy notepad, jakiś program graficzny i już możemy sobie zrobić własny teren.
A co do płatności. W tej chwili wszystkie mody do Targetware są darmowe tak samo jak akces na serwery. Myslę, że nie zmieni się to jeszcze przez najbliższe 1-2 lata, biorąc pod uwagę postępy przy innowacjach i fakt, że jest to ciągle niedopracowany silnik gry.

Pozdrawiam!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 30, 2006, 22:08:30 »
Samo środowisko fizyczne pozostawia niestety wciąż sporo do życzenia.  Widział ktoś w Targetware porządny korkociąg?
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 31, 2006, 03:05:36 »
Sam mogę mówić tylko o Richthofen's Skies (czyli mod WW1) , w inne nie latam i nie mogę się wypowiadać.
Jeżeli chodzi o RSa, to dobrze wymodelowany pod względem korków jest tylko Camel i Aviatik C.I. Camel kręci kory aż miło i trzeba się czasami zdrowo napocić, żeby nie rozwalić się walcząc na niskim alcie. Jednak co do tego korkociągu z TW, to jego bug chyba polega na tym, że maszyna w nim stopniowo nabiera prędkości, a nie powinno chyba tak być, jeśli się nie mylę (proszę mnie poprawić). Update FMu bedzie w wersji 0.65, ale zanim wyjdzie to jeszcze z pół roku zleci jak nic. Oczywiście to też kwestia typa co tworzy model lotu danej maszyny. Któraś wersja FMu Fokkera E.III była tak wykręcona, że wszyscy bali się nią latać, tak była ciężka do opanowania (teraz jest lepiej). Teoretycznie każda maszyna WW1 powinna się dać w takowy wprowadzić i z niego wyjść (może oprócz D.VII który dzieki grubemu profilowi skrzydła w takowe nie wpadał praktycznie). Wyjątkiem był tu (tylko z drugiej strony) samolot Rumpler C.I i C.IV, który był w relacjach opisywany jako maszyna strasznie trudna i upierdliwa jeśli chodzi o korkociąg. Strasznie trudno go było wyprowadzić z niego, o  ile dawało się go w niektórych przypadkach. Ta maszyna była na wyposażeniu Polski w pierwszych latach po odzyskaniu niepodległości i piloci bardzo niechętnie latali na nich. Dodatkowo było na nich najwięcej wypadków śmiertelnych.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 31, 2006, 12:25:17 »
Panowie, nie odbiegajmy od tematu przewodniego tego wątku :)
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Sander

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 31, 2006, 15:55:45 »
Jako "typ co tworzy model lotu" (choć to może za dużo powiedziane), pozwolę sobie na uwagę, że jednak nie do końca wszystko zależy od "typa". W Tw każdy samolot nie jest unikalnym światem samym w sobie (co wbrew pozorom nie jest, jak mi się zdaje, takie znowu oczywiste patrząc na niektóre współczesne "simy"), tylko wrzuca się realne dane fizyczne a silnik gry je interpretuje (mniej lub bardziej udanie). Jeżeli się chce operować na tychże rzeczywistych danych, to się wielkiego pola manewru nie ma.

Co do korków, jeśli się wrzuci w powierzchnie nośne odpowiednie krytyczne kąty natarcia i współczynniki siły nośnej i oporu oraz właściwie rozłoży masę to uzyska się korkociąg lub coś w jego rodzaju. Natomiast istotnie silnik fizyczny tw w obecnej wersji ma kilka poważnych błędów, które jednakże, nieprawdaż, mają szansę być poprawione w wersji beta 0.65 (w niektórych innych simach, nad czym ubolewam, takich szans nie mają).

Natomiast, aby nie było, że wyłącznie off-top, to dodam, że z zainteresowaniem oczekuję kiedy i czy w ogóle coś wyjdzie z tego nowego projektu WWI. Modele wyglądają smakowicie. Mam nadzieję, że model lotu będzie jakiś "w miarę", bo na przesadnie realistyczny się nie nastawiam. :)

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 03, 2006, 05:04:41 »
Są nowe screeny - między innymi mój ukochany N17


Yeah, będzie co na bolszewikach zdobywać! :021:
*Rola szturcha porozumiewawczo łokciem Sandera i lucasa :004:

(dla niewtajemniczonych: zdobyliśmy na nplu (wiadomo którym :003: ) 6 aeroplanów typu Nieuport 17C1, a dwa z nich nawet użyliśmy bojowo przeciwko nim! Yeah! :002: Bonusowo mieliśmy też na stanie 2 zdobyczne Nieuporty 17bisC1. Toteż polski skin się przyda!)

Ja też staram się (aczkolwiek z rzadka) obserwować te projekty, choć jestem pełen obaw (patrz ten niedokończony produkt zachodniej firmy który upadł choć był tak blisko zakończenia). "Rycerze nieba" wygląda, jakby miał większe szanse na ukończenie, ale "Sikorski" zdaje się mieć też i front wschodni...

Pożyjemy, zobaczymy...
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"