Autor Wątek: Patch 1.12  (Przeczytany 12658 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 10, 2006, 23:02:53 »
Pełna lista zmian jest tutaj.
http://forum.lockon.ru/showthread.php?t=13738

Najbardziej podoba mi się to;
"* A2A missiles resistance to passive counter-measures is tuned."

Czyli rakiety SARH będą mogły sią nabrać na paski folii (Chaff)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 10, 2006, 23:05:13 »
Kurde juz łącza zapchane.Jak ktoś dostanie alternatywny link to prosimy.

Mi idzie z pełną prędkością Neo512, pierwszy mirror z listy, zaciągam od 2 minut.

Martin
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 10, 2006, 23:06:54 »
Już ok. Pierwsze minuty były krytyczne  :118:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 10, 2006, 23:33:32 »
No fakt, różnią się, co wcale nie przeszkadza w poprawnym działaniu starszej wersji :P (Przynajmniej u mnie)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 10, 2006, 23:37:30 »
u mnie niestety nie, wszelkie próby kombinowania kończyły się automatycznym przypisywaniem domyślnych ustawień, w końcu zmuszony zostałem do ręcznego zaprogramowania tych 30 przycisków...

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 10, 2006, 23:55:06 »
Hmm, może niech inni napiszą, czy podmiana plików skutkuje. Stary i nowy plik powinny się rożnić, jakby były takie same, to nic nie trzeba by zmieniać ;)

Ja zrobiłem tak, że skopiowałem nazwę nowego pliku (tę z cyferkami), usunąłem nowy plik, i zmieniłem staremu nazwę na nową. Potem uruchomiłem Lock'a, wszedłem w options->input i dla pewności coś (cokolwiek) w konfigu joya zmieniłem i zapisałem zmiany.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 11, 2006, 00:10:26 »
Cytuj
Czyli rakiety SARH będą mogły sią nabrać na paski folii (Chaff)

Od biedy to działa (nie wiem na ile to zasługa "Chaff" a na ile manewru kątowego) .

Ps;
AI chyba zgłupiało do reszty.Odpala swojego Sparowa dopiero z odległości 17km  :508:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 11, 2006, 01:14:34 »
Kurde juz łącza zapchane.Jak ktoś dostanie alternatywny link to prosimy.

Proszę bardzo np tutaj: http://www.checksix-fr.com/ - ciągnie się ładnie 250KB/s

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 11, 2006, 18:54:43 »
A mnie się popsuło po wgraniu patcha, przy wychodzeniu do Windows pokazuje coś takiego:

 :015:

kaa

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 11, 2006, 19:23:54 »
U mnie też się to czasem pojawia - w 1.11 również. Wyłącznie przy ładowaniu misji, raz na kilkanaście przypadków. Restart gry załatwia sprawę, więc nie drążyłem sprawy. U ciebie w ogóle nie da się latać?

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 11, 2006, 19:30:28 »
A mnie się popsuło po wgraniu patcha, przy wychodzeniu do Windows pokazuje coś takiego:

Z patchami do LO to jest tak, że najlepiej instalować je na świeżą instalację gry - przy 1.11 chyba nawet gdzieś to pisało (coś usunięciu wszystkich modów, skinów i ewentualnej reinstalacji Lock-a)
W tym przypadku zmiany dotyczą dużej ilości plików (chyba większej niż przy 1.11) więc i tak występuje utrata wielu rzeczy: ustawienia joysticków, wszelkie mody przestają działać - najlepiej przeinstalować program.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 11, 2006, 19:52:29 »
Nie tak znowu dużo. Paczka jest całościowa i zawiera wszystkie pliki z 1.11 + 1.12, stąd jej rozmiary  i przywracanie domyślnych ustawień. Ja na przykład nie odinstalowywałem żadnych modów a po instalacji patch'a bezproblemowo skopiowałem stare config'i kontrolerów oraz w ModManie wgrałem jeszcze raz swoje ustawienia grafiki. A rożne modyfikacje plików .lua pozostały bez zmian.

A przy okazji, jest już update do 1.12 paczki ze skinami do Su-25T a w niej coś takiego:

jak zwykle www.lockonfiles.com
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 11, 2006, 20:15:23 »
Jeżeli wszystko u Ciebie chodzi dobrze to masz szczęście (ja też miałem  problemy i przeinstalowałem LOFC)

Coś jednak musi w tym być - bo niby po co taka informacja:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 11, 2006, 21:29:21 »
Z tą informacją chodzi o to samo, co z informacjami typu: "instaluj tylko podpisane cyfrowo sterowniki", "nie ponosimy odpowiedzialności za wprowadzone zmiany",  czy moje ulubione "always backup before making any changes" (wcale nie twierdzę, że to złe pomysły ;) ). Po prostu nigdy nie wiadomo co użytkownikowi przyjdzie do głowy i co wcześniej skaszani/zmodyfikuje w programie więc lepiej się zabezpieczyć przed późniejszymi pretensjami (i słusznie!).

Sama instalacja 1.12 na 1.11 nie powinna sprawiać problemów, bo paczka całościowa 1.12 i tak wgrywa najpierw wszystkie pliki z 1.11.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 12, 2006, 09:59:04 »
U ciebie w ogóle nie da się latać?
Nie, ten błąd pojawia się tylko przy wychodzeniu z gry do Windows.
Może faktycznie poinstaluję wszystko od nowa.