Autor Wątek: F-35  (Przeczytany 54431 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
F-35
« dnia: Stycznia 02, 2006, 15:21:57 »
Zdjęcia F-35A z produkcji:





« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 11:34:25 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 03, 2006, 22:40:56 »
Coś jak zdjęcia Rafale-B które wrzuciłem tutaj dawno temu... Bardzo fajne i szczegółowe fotki :) Szkoda że brakuje równie dokładnego zdjęcia wyposażenia kokpitu.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 25, 2006, 16:39:01 »
Tutaj a także tu kolejny raport z produkcji pierwszych egzemplarzy.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 31, 2006, 22:46:06 »
Możliwości avioniki F-35;





Komora uzbrojenia oraz kokpit (podczas testów).


"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 31, 2006, 23:13:41 »
Ten kokpit jakiś taki .... nieoteksturowany.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 31, 2006, 23:48:00 »
Cóż, tylko jeden wyświetlacz. Ciekawe czy będzie miał te same problemy co Tajfun (komentowany na forum filmik w, którym Tajfun prawie przydzwania o pas lotniska po wykonaniu pętli, to prawdopodobnie awaria wyświetlaczy, a tym samym zanik zobrazowania danych o warunkach lotu. Zresztą jeden z wielu tego typu przypadków EuroFightera). Piloci chyba nie  prędko zaufają temu rozwiązaniu.
« Ostatnia zmiana: Maja 31, 2006, 23:54:12 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 31, 2006, 23:57:03 »
Muszą być niechybnie cięcia budżetowe i ten pilot testowy jakiś nieforemny

Nie wiedziałem że będzie to układ HOTAS.
Takie mam spostrzeżenia co do wewnętrznych komór, tak jakoś to dojżewało już z innych samolotów, ilość nieosłoniętych kabli w środku jest naprawde duża, wiem że wyśrubowane przeglądy kontroli technicznej oraz jakość montażu napewno jest wysoka ale nadal prawdopodobieństwo, że coś się obluzuje i  ładunek podczas odpalania może być zaczepiony o wiszący kabelek oceniam na "oko" jako za wysokie. (czy np. po uszkodzeniu podczas misji na pierwszy rzut oka małym nie zmuszającym do przerwania zadania)
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 01, 2006, 00:22:24 »
Cóż, tylko jeden wyświetlacz. (...) Piloci chyba nie  prędko zaufają temu rozwiązaniu.
Myśle, że szybko je polubią. Zwróć uwagę, że nie ma HUDa, przez co widoczność się poprawiła, a wszystkie informacje cały czas są przed oczami... tylko hełm będzie cięższy - teraz będzie ważył tyle co rosyjski ZSh-7 :P

pawel

  • Gość
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 09, 2006, 12:39:45 »
Bardzo możliwe , że wiele rozwiązań "ergonomii kokpitu" się nie sprawdzi. Ale popatrzmy na Horneta, on też był przełomem w dziedzinie projektowania nowoczesnych rozwiązań prezentacji danych i początkowo piloci podchodzili sceptycznie od "przesadzonego" wręcz glass cockpitu. Osobiście myślę jednak, że wyświetlanie informacji na szybie chełmu to przyszość. Im mniej przyrządów podających selektywne informacje a im więcej zespolonych tym lepiej. Sądzę, że w F35 nie zasosują zbyt wielu niekonwencjonalnych rozwiązań, bo samolot ma służyć w siłach powietrznych wielu państw, gdzie są różne programy i systemy szkoleniowe. A może zastosują rozwiązanie rodem z BMW lub Marcedesa, czyli "wypas wyposażenia" na życzenie klienta.

pozdro
Paweł

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 13, 2006, 18:27:27 »
Kolejne zdjęcia Błyskawicy;
http://images.teamjsf.com/main.php
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 21, 2006, 23:38:17 »
Wizualizacja danych w kabinie, oraz hełm pilota F-35








Tutaj zdjecia w oryginalnej rozdziałce.
http://www.codeonemagazine.com/archives/2006/articles/apr_06/front-office/index.html


I najnowszy filmik. Pierwsze 2 min. można śmiało przewinąć.

http://www.lockheedmartin.com/data/assets/12963.wmv


"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 22, 2006, 00:23:04 »
Najładniejsza w tym samolocie jest owiewka, otwiera się jak w PFie, oldskool  :003:













"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 19, 2007, 14:49:05 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: F-35A zdjęcia z produkcji
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 19, 2007, 15:57:29 »
Wg mnie to jedna z najpiękniejszych maszyn jaka kiedykolwiek została zbudowana i mówię to w pełni świadomy konsekwencji jakie na mnie spadną za tą wypowiedź :D
Nie ma co... F-35 to już prawie science fiction.
Zastanawia mnie jednak pewna rzecz - w F117 albo F22 dysze silnika zostały spłaszczone co miało na celu rozproszenie źródła ciepła z silników i przez to utrudnić wykrycie samolotu na podczerwień. Czemu takie rozwiązanie zostało odrzucone w F35 ?