Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155770 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #210 dnia: Listopada 24, 2006, 07:50:55 »
Bartek
Aztec.pl

czarli sorok siem

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #211 dnia: Stycznia 18, 2007, 16:14:07 »

Wydaje się być bardzo interesujący  :karpik
Piękny Tu-160 od Alphasima dla FSX-a i FS2004 w 3 malowaniach (1 fikcyjne - czarny :021:) za 22 Ojro (29MB wersja 1.2).

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #212 dnia: Stycznia 18, 2007, 16:20:23 »
Taaa


I pewnie tylko wygląda świetnie, jak zwykle w przypadku alphasim.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #213 dnia: Stycznia 18, 2007, 16:59:11 »
U mnie niepohamowany wybuch śmiechu wzbudziły panele-jest ich sporo, a chyba tylko dwa czy trzy są funkcjonalne, reszta to zaledwie bitmapy...sztuka dla sztuki? W VC pstrykalne, lecz niefunkcjonalne przełączniki rozumiem-producentom nie udało się zasymulować danego systemu, lecz aby móc korzystać z checklist poprawnie, można go pstryknąć, a zresztą co ja Wam będę tłumaczył, sami przecież wiecie ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #214 dnia: Stycznia 18, 2007, 18:25:51 »
Nidgy nie kupie nic od Alpha simu bo to gnioty po prostu, Arcade i mało wspólnego z rzeczywistością. Zresztą dziś już wydają to:



Więc co możemy chcieć od firmy która w kazdym tygodniu wydaje model? Ha Ha
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #215 dnia: Stycznia 18, 2007, 19:37:40 »
IMO jedynie Enterprise jest warty zakupu (b. ładne tekstury), lecz spokojnie można zadowolić się darmowym Waikato :004:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #216 dnia: Stycznia 18, 2007, 20:10:52 »
USS Belleau, jeszcze ew. to może być dobre  :021:



addon do fs x / fs 9
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #217 dnia: Stycznia 18, 2007, 20:22:32 »
Mnie się bardziej podoba Boxer od Aerosoftu, choć żre klatki jak cholera, gdybyś  nabył Bellau Wood, to chętnie wysłucham opinii :)

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #218 dnia: Stycznia 18, 2007, 20:29:35 »
Szkoda ze Ark Royal nie ma :(

Mam do niego sentyment, kiedyś go z kartonu skleiłem :)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #219 dnia: Stycznia 20, 2007, 17:33:48 »
A można tym latać?  :021: :118:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #220 dnia: Stycznia 20, 2007, 17:39:50 »
Nie, ale TYM można pływać :118:

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #221 dnia: Stycznia 21, 2007, 04:19:51 »
Dobra to ja moze odswieze ten temat.Chlopaki powiedzcie mi na jakich ustawieniach FSX bedzie plynnie dzialal.Bo ja mam i oczywiscie gorzej to chodzi od LO.Loczek i FSX dwie rozne bajki jak i pod wzgledem samolotow i wydajnosci.Loczek na FULL detalach chodzi lux i sie nie zacina aa.... to g...no (mam namysli FSX) na srednich i sie zacina.Jak cos to tu konfiguracja kompa.
2.33mhz core 2 duo 4mb cache 7900gtx 512mb 4gbddr2 667mhz 80gbHDD 7200RPM.Probowalem juz wszystkich ustawien ale nawet na najmniejszych nie dziala plynnie.Podczas startu czy ladowania wystepuja jakies dziwne skoki!! :015:

                     Zwiekszenie badz zmniejszenie rozdzielczosci nic nie daje,pomniejszenie limitu fps lub powiekszenie tez nic,detal malo co daja.Co do sterownikow w kompie to sa ok.Testowalem FSX na starszych jak i nowszych ale to tez nie pomoglo.Ta gra jest dziwna conajmniej...?? :011:
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #222 dnia: Stycznia 21, 2007, 09:43:30 »
Loczek i FSX dwie rozne bajki jak i pod wzgledem samolotow i wydajnosci.Loczek na FULL detalach chodzi lux i sie nie zacina aa.... to g...no (mam namysli FSX) na srednich i sie zacina.

Jak najbardziej "to dwie różne bajki". Wymagania FSX są dużo większe niż LO. Podobnie zresztą jak to było ze wcześniejszym FS9 (FS2004) - w zasadzie dopiero teraz (po dwóch wymianach komputera) na sprzęcie Athlon 4200+ X2 Dual Core, 2GB RAM, GF7600GS 512MB mam w FS2004 ustawienia, które mnie satysfakcjonują, stąd pomimo posiadania FSX wcale nie mam na razie zamiaru z niego rezygnować.

Seria FS znacznie wyprzedza rozwój sprzętu więc to, że trudno sobie nią płynnie polatać w chwili gdy wyszedł "nowy odcinek" to nic dziwnego. Przy przejściu z FS2002 na FS2004 tez tak było.

Probowalem juz wszystkich ustawien ale nawet na najmniejszych nie dziala plynnie.Podczas startu czy ladowania wystepuja jakies dziwne skoki!!

Jeśli próbowałeś już wszystkich ustawień to nic Ci nie pomogę, ale kilka rad mogę spróbować udzielić.

1. Nie korzystaj z ustawień domyślnych i użyj funkcji "Customize" i pokombinuj z suwakami to zajmuje sporo czasu, ale pozwala na dobranie w miarę optymalnego ustawienia gry do mozliwości komputera.

2. Zakładka SCENERY - dużo wydajności chyba zabierają cienie. Praktycznie podwajają ilość obiektów naziemnych, bo jest obiekt i jego cień. Do tego wszystkiego cień porusza się wraz ze słońcem. Oczywiście kluczem do sukcesu jest ilość generowanych obiektów naziemnych. W FS-ach jest ich bardzo dużo, więc komputer ma co "przerabiać". Niestety jak się lata np. tzw."general aviation" to zmniejszanie tych obiektów psuje efekt lotu VFR.

3. Zakładka TRAFFIC - tutaj "najgorsze" są te bajery w stylu: ruch pojazdów na drogach itp.

Niestety "tych skoków" czyli zacięć przy ładowaniu grafiki podczas szybkiego ruchu głową (szczególnie za pomocą Tracka) raczej do końca nie wyeliminujesz - pewnie za 2 komputery (licząc wymianę średnio co 1,5 roku) FSX uda się uzyskać w nim porządane ustawienia i płynność pracy - ale wtedy już znowu powstanie FS i zabawa zacznie się od początku :021:.

Nie wiem, bo nie napisałeś czy bawiłeś się FS2004, ale jeżeli nie to spróbuj - przy kompie, który masz w tej chwili będzie śmigać aż miło, na full ustawieniach. Efekt wizualny bedzie na pewno lepszy niż obecnie w FSX - szczególnie, że ilość dodatków (nawet tych darmowych) do FS2004 pozwala na naprawdę ciekawe rozbudowanie swojego ulubionego regionu świata. Natomiast sam model lotu, aż tak znacząco się nie różni. A FSX ... dla mnie na razie to taka "ciekawostka zoologiczna", bo dopóki nie powstanie jakiś dodatek, zmieniający tę pustynną teksturę (np. w Polsce) to czasem się nim pobawię latając sobie jakimś wiatrakiem na antypodach, ale na razie jestem jeszcze wierny FS2004. Pewnie do kolejnej wymiany kompa (czyli jakoś tak za rok).


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #223 dnia: Stycznia 21, 2007, 12:03:28 »
2.33mhz core 2 duo 4mb cache 7900gtx 512mb 4gbddr2 667mhz 80gbHDD 7200RPM

Sprzęcik wypaśny, ale jaki proc? E6400, ale on ma 2.13 Mhz, chyba, że podkręcałeś? Niestety zalecane takowanie przez M$ dla FS X to 3.6 Mhz.

Niestety FS X rządzi się swoimi zupełnie innymi i niezrozumiałymi prawami. Nadzieja jest obecnie w Vista 64 i Dx10.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #224 dnia: Stycznia 21, 2007, 12:13:33 »
Cytuj
Niestety zalecane takowanie przez M$ dla FS X to 3.6 Mhz

Ale to dla Pentium IV, nawet nie istnieje Core 2 który fabrycznie działa z taką prędkością. A proc jest z mobilnych bo mirage zapomniał dopisać, że to laptop :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"