Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155666 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #255 dnia: Stycznia 28, 2007, 01:38:55 »
No to chlopaki prosze o pomoc.Prosze mi powiedziec o co tu chodzi.Dlaczego ta wieza chce odemnie abym zszedl na 6000.Przeciez lece na 6000.Jak cos to ponizej jest link do screena.Hmm w FSX mam przestawione jednostki na metry.Czy mozliwe jest by wieza podawala to w inch[jednostkach amerykanskich].

http://www.sendmefile.com/00499043
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #256 dnia: Stycznia 28, 2007, 10:04:57 »
Elementarny błąd. Poczytaj o ciśnieniu:
http://aviation.home.pl/procedury/altitude.html

Zmiana jednostek metry/stopy jest możliwa w opcjach FS.
Bartek
Aztec.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 03, 2007, 03:46:40 »
No i potestowalem,posprawdzalem i jest.FSX na hight i na niektorych(plane,weather,wather,traffic,aircraft) dziala na ultra high detalach.W scenery przestawione tylko dense na "very dense" i autogen czy cos takiego [tuz pod ta opcja] przestawione na "dense".FSX wyciaga srednio 25fps co wystarcza do sredniego grania choc widac extremalnie przyspieszona animacje w porownaniu do mych poprzednich ustawieniach.A zapomnialem dodac iz antylising jest wlaczony zarowno w fsx jak i na karce(wylaczenie antylisingu zwieksza wydajnosc o jakies 2-5 klatek).A ci ktorzy posiadaja grafike 512mb to zmienicie rozdzielczosc na max!!1920x1200.Taka mam ustawiona w FSX i dziala lux i tak samo wyglada.Bo przeciez takie karty sa poto aby obslugiwac wysokie rozdzielczosci.Jak przestawiam na mniejsza np1280x1024 fps spadaja na leb na szyje.A i nie wiem czy mam wlaczona opcje light bloom ale chyba tak a ona zabiera dosc sporo wiec ja wylacze(jakies 10fps)

P.S Nie zapomnijcie wylaczyc cieni na ziemi zabieraja okolo 20% fps!!
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 03, 2007, 10:40:32 »
Byłbym bardzo zdziwiony jakby się okazało, że FSX chodzi szybciej na 1920x1200 niż na 1280x1024.
Na jakiej karcie go testujesz?
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 03, 2007, 12:44:33 »
2.33mhz core 2 duo 4mb cache (oc na 3.0) 4gb 667mhz ddr2 7900gtx 512mb (oc na laptopie z 500\550 i z 600\750) i dysk 80gb 7200rpm.to jest specyfikacja laptopa
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #260 dnia: Marca 29, 2007, 23:18:09 »
Znalazłem stronę ze świetnymi "tweakami" do FSXa. Dla każdego, kto ma dylematy "FPS, czy grafika" ta strona to "must to have". Polecam serdecznie. Przed użyciem tweaków latałem z wyłączoną scenerią. Obecnie mam oba suwaki ustawione na poziom normalny i stabilne 20 fps przy słabej karcie graficznej oraz 1GB RAM.

http://www.fsx-tweaks.4t.com/

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #261 dnia: Kwietnia 23, 2007, 12:21:55 »
Te "tweeki" są bardzo przydatne - w końcu udało mi się ustawić FSX tak, aby połaczyć przyzwoity widok z zadowalającą płynnością gry :001:

Tutaj kolejna przydatna "ściągawka":

W FSX jest "zaszyty" edytorek umożliwiający ustawianie wielu/może wszystkich (nie sprawdzałem - strasznie tego dużo) obiektów z gry. Czyli do poprawiania scenerii nie potrzeba dodatkowego oprogramowania jak w FS9, a ponadto obiekty defaultowe gry nie powodują takiego spadku płynności jak to się dzieje gdy wstawiamy obiekty dodatkowe. Ten edytor jest chyba tylko w wersji deluxe, ale producent "zapomniał" nas o tym poinformować, a domyślnie jest to opcja wyłączona.

Na Avsim w dziale FSX/Scenery Design jest instrukcja jak to włączyć i jak tworzyć własne poprawki scenerii FSX. Instrukcja zrobiona jest też "obrazkowo" więc osoby mające problemy z angileskim też na pewno sobie poradzą.

"Make Scenery with the Object Placement Tool"

http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxsd&DLID=96257

Przy okazji pytanko do obeznanych z "bezsilnikowcami". W FSX jest szybowiec i opcja holowania go na odpowiednią wysokość. Miła odmiana po FS9 gdzie trzeba było używać "podstępu" dla wyniesienia szybowca. W zasadzie to nie interesują mnie szybowce (bo pewnie kupiłbym sobie wtedy Condora), więc moja wiedza jest na ten temat niewielka, ale ciekawi mnie czy w FSX odwzorowano "w miarę" kwestie poprawnego lotu takiego obiektu. Ponoć termika jest już obecna w FSX (w FS9 zdaje się były tylko addony) - czy to prawda i jak to jest odwzorowane? Czy ktoś obyty z tematyką szybowców i FSX mógłby spróbować to zrecenzować?

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #262 dnia: Kwietnia 23, 2007, 13:39:16 »
Większość z tych sztuczek zebranych jest tutaj:
http://members.cox.net/spambait/FSXTweakGuide.pdf

Co do termik, to owszem są w FSX. Spróbuj sobie odpalić misje z szybowcem. Jak się to ma do Condora, nie wiem ale lata się przyjemnie.
Bartek
Aztec.pl

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #263 dnia: Kwietnia 27, 2007, 15:03:29 »
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2007, 15:12:41 wysłana przez empeck »

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #264 dnia: Maja 10, 2007, 13:42:43 »
Ciekawe, jaki jest powód tak radykalnych obniżek cen :)? Biorąc pod uwagę, jak to wyglądało w przypadku innych produktów Microsoftu, to teraz FSX zaczęli rozdawać w zasadzie za darmo...

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #265 dnia: Maja 10, 2007, 14:39:20 »
...a CFS3 nadal w granicach 100-150 PLN. Tu widać relację cena/jakość  :004: Niektóre produkty w ogóle się nie starzeją  :banan
FSX nie schodzi, to poobniżali. FS9 podniósł bardzo wysoko poprzeczkę i ustalił super standard.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #266 dnia: Maja 10, 2007, 14:52:53 »
Co zabawne, w tej chwili ciężko FS9 znaleźć, a jak już się go namierzy to dalej kosztuje powyżej 100 zł :/

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #267 dnia: Maja 10, 2007, 16:31:51 »
Co zabawne, w tej chwili ciężko FS9 znaleźć, a jak już się go namierzy to dalej kosztuje powyżej 100 zł :/
To tanio :001:
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #268 dnia: Maja 10, 2007, 17:12:43 »
No to zobaczcie to : http://www.amazon.com/dp/B000096L71?tag=simviation-20&camp=211493&creative=379977&linkCode=op1&creativeASIN=B000096L71&adid=169SN98BDMZJ62GGA1W1& - daje do myślenia  :020:
A że ceny FSX mocno spadną to ... już przewidywaliśmy na tym forum w listopadzie 2006r.  :banan
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2007, 17:19:14 wysłana przez Destracto »
Spokój cechuje Mistrza.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #269 dnia: Maja 10, 2007, 20:00:53 »
Destracto - dokładnie, w cywilizowanych krajach FS9 jest o połowę tańszy niż u nas. Choć szczerze, to z FSXa jestem całkiem zadowolony, fakt, że mam ~20fpsów, ale cicho liczę, że SP1 poprawi wydajność...

Poza wydajnością, uważam FSX za bardzo udany produkt, bardzo mi się podoba :) Fakt, że go kupiłem za 300 zł jakies dwa tygodnie przed obniżką :P