Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155601 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #555 dnia: Września 26, 2007, 16:19:27 »
cos jak Alphashit, znaczy sie Alphasim, jedynie Utility maja okej
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #556 dnia: Września 28, 2007, 11:34:38 »
Kolejne z serii pytań nowicjusza. W jaki sposób mogę wystartować Beaverem? Tzn jak go ustawić gdziekolwiek na wodzie? Do wyboru są tylko pasy startowe, a na pływakach się raczej po pasie nie rozpędzi.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #557 dnia: Września 28, 2007, 11:52:17 »
Wciśnij "y" i pomachaj joyem, załapiesz o co chodzi :D
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #558 dnia: Września 28, 2007, 12:16:12 »
Hmm, bez dotykania joya samolot zaczął się z błyskawiczną prędkością chaotycznie przemieszczać po mapie ignorując wzniesienia i generalnie przeszkody terenowe. Kontrolowanie kierunku przemieszczania było absolutnie niemożliwe, za szybko się to wszystko przesuwa. 2 razy po wyłączeniu y zaliczyłem crash i dopiero za 3 razem znalazłem się na wodzie, i to tylko dlatego że to były Hawaje z oceanem dookoła. Gdybym chciał trafić w jakiś niewielki zbiornik w stylu jeziora to nie widzę szans w ten sposób. Czy to ja mam cos skopane, czy to norma?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #559 dnia: Września 28, 2007, 13:16:03 »
Raczej to drugie :D Samolot powinien się przemieszczać raczej płynnie, zależnie od wychylenia joya, przy zerowym powinien stać w miejscu. Albo masz zupełnie źle wycentrowany drąg, albo złe przypisania osi. Możesz to sprawdzić dla każdego kontrolera w "ustawienia sterowania -> osie sterowania -> tryb lotu: przeskokowy"
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #560 dnia: Września 28, 2007, 15:21:36 »
Problem rozwiązany. Okazało się (już nie po raz pierwszy) że UR Gear podstępnie przypisał sobie sterowanie w trybie "slew", a ten, to ma tak nieskoordynowane przeskoki że nie dziwota że taki chaos się dział po włączeniu tego trybu. Wywaliłem wszystkie controlsy przypisane dla tego trybu i ustawiłem tylko najpotrzebniejsze. Czy ten tryb służy tylko do ustawiania samolotu w wybranym miejscu czy ma jeszcze jakieś inne zastosowania? Pytam, bo wygląda to dość dziwacznie, a mimo to lista controlsów możliwych do przypisania jest całkiem spora.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #561 dnia: Września 28, 2007, 15:27:25 »
Przydaje się też do robienia ładnych screenów i oglądania scenerii :D

Kilka nietypowych dodatków wykorzystuje ten tryb do robienia dziwnych rzeczy z samolotem. Na przykład latania po orbicie okołoziemskiej.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #562 dnia: Września 28, 2007, 15:36:35 »
Przydaje się też do robienia ładnych screenów i oglądania scenerii :D

Zgadza się, mnie też na początku SLEW irytował - po co to komu ? Ale czas pokazał, że w FS jest nawet niezbędny. Przydaje się też przy tworzeniu scenerii.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #563 dnia: Września 28, 2007, 18:26:35 »
W sumie faktycznie ciekawe rzeczy można robić.
Specjalna, wysokościowa wersja trzysetki :-) :



O ile silnik od razu po wyjściu z trybu slew przestał działać, to na wychylenia powierzchni sterowych samolot o dziwo reagował całkiem żywo. Pilot na brak tlenu też nie narzekał specjalnie.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #564 dnia: Września 29, 2007, 08:05:16 »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #565 dnia: Września 29, 2007, 09:16:45 »
Czekam na to ale wersję Ground . Jak już ktoś ma Active Sky i Graphics X to rzecz zbędna
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #566 dnia: Września 29, 2007, 09:21:55 »
Ja ASX nie mam, i IMHO FEX ma ładniejsze textury chmur. Niestety pewnie nie ma tak zaawansowanego systemu pogody jak ASX.

Nie wie ktoś kiedy ma wyjść UT Europe X?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #567 dnia: Września 29, 2007, 09:44:10 »
UTEX - celują w koniec tego roku. Wcześniej wypuszczają UT Canada. FEX nie ma żadnego systemu pogody, podobnie jak X Graphis, to tylko teksturki nowe.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #568 dnia: Września 30, 2007, 11:27:57 »
Uuu, kolorki bardzo ładne, no ale albo to albo AG, ciężko mówić który lepszy, chyba, że patrzeć tylko na cenę:

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_mesg&forum=147&topic_id=264138&mesg_id=264138&page=

dla mnie AG też wygląda "si" :










« Ostatnia zmiana: Września 30, 2007, 11:36:53 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #569 dnia: Września 30, 2007, 12:22:02 »
http://www.simflight.com/modules.php?name=News&file=article&sid=8918

Czy ktoś próbował? Nie widziałem nigdzie na forum opinii, a po inwestycji w ASX, GX i Tabureta (nareszcie mam Wisłę i A4 po starcie z Balic :-) do szczęścia brakuje mi tylko usunięcia pustyni z Polski, a fundusze niestety stopniały w drastycznym tempie, to jest darmówka więc może warto?

Przy okazji mam pytanie odnośnie ustawień, jakich używacie z ww dodatkami, zauważyłem po całodniowych testach, że jedyny wpływ na wydajność mają u mnie suwaki odpowiedzialne za ruch drogowy (wyłączyłem całkiem bo rzeźbił FPS drastycznie) i stan pogody (im większe zachmurzenie tym gorzej). Oczywiście wyłączyłem również ground scenery shadows. Zastosowałęm również tweaki podane na 18 stronie tego wątku (dodanie obsługi dwóch jaj i modyfikacje fsx.cfg Cała reszta zdaje się nie mieć wpływu na wydajność do tego stopnia, że jak wcześniej ostrożnie latałem na 1024x768 AA i Anizo, tak teraz przywaliłem 1600x1200 full anizo i 8xAA i nie straciłem ani jednej (sic!) klatki a gra wygląda orgazmicznie. Testowane wiele razy na Beechcraft Baron, zawsze start z Balic i przelot nad Krakowem na bardzo małej wysokości. Pytam, bo mimo wszystko nie jestem zadowolony z płynności działania (FPS dochodzi u mnie do 35, ale to jest wartość maks, która mniej mnie interesuje, bo nie zamierzam w tej kategorii pobijać rekordów, bardziej interesuje mnie to, żeby dolna wartość nie schodziła poniżej pewnej granicy, a tak, jak jest teraz niestety zdarza się chwilowy spadek do 15, a to już płynnie nie jest). Pogodziłbym się z tym, że mój sprzęt po prostu nie daje rady więcej, gdyby nie właśnie ów dziwny fakt, że zdecydowana większość opcji zdaje się kompletnie nie mieć wpływu na wydajność, jakby jakiś magiczny suwak był gdzieś ukryty i zablokowany.