Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155706 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #630 dnia: Października 03, 2007, 10:03:02 »
Jest post o SP2:

http://blogs.msdn.com/ptaylor/archive/2007/10/02/acceleration-and-sp2.aspx

Za dużo to nie dodali :P

Cieni od chmur nie będzie, promieni słońca też nie. Zamiast tego dali cienie w VC :/

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #631 dnia: Października 03, 2007, 10:36:21 »
Taa, przynajmniej FPS przybędzie. Ale z tym fragmentem że nie wyrobili się z oświetleniem bo dłubali cienie w vc to dali ciała. Za to porządny HDR może sprawić, że ludzie przestaną edytować swoje screeny w fotoszopie :D

DX9, 24 fps


DX10, 30 fps
« Ostatnia zmiana: Października 03, 2007, 10:56:09 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #632 dnia: Października 03, 2007, 10:43:13 »
Mam nadzieję, że w Dx10 fps przybędzie, bo pod Vistą FSX gorzej chodzi.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #633 dnia: Października 03, 2007, 11:27:21 »
W lock on-ie woda wygląda dużo lepiej  :001:
A najlepiej zobaczcie sobie grę "Just Cause" gdzie jest naprawdę uber woda a gra chodziła na full detalach na moim słabym kompie. A w FSX ie da się suwak od wody trochę dalej w prawo to od razu zabiera FPSów  :005:
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #634 dnia: Października 03, 2007, 11:34:57 »
Zanim ktoś jeszcze napisze coś równie mądrego na temat wody niech najpierw przeczyta dokładnie i ze zrozumieniem co tam pisze w linku podanym przez empecka.
« Ostatnia zmiana: Października 03, 2007, 11:40:11 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #635 dnia: Października 03, 2007, 11:38:17 »
To nie woda zabiera fpsy, a odbicia. W wodzie renderuje się cała scena drugi raz, a jak wiadomo autogen, chmury obciążają system, teraz wyobraź sobie, że komputer liczy wszystko jeszcze raz, dwukrotny spadek fpsów jest logiczny.

To gdzie woda wygląda lepiej jest kwestią gustu.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #636 dnia: Października 03, 2007, 11:46:37 »
Dokładnie. Jakis czas temu wyszukałem takie info na temat wody:
http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?p=56285#56285
Bartek
Aztec.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #637 dnia: Października 03, 2007, 15:30:26 »
Ja nie chcę się kłócić ale w niektórych grach jest woda są w niej odbicia ba nawet można się w nią zanurzyć i jakoś popatrzenie w nią nie powoduje zwolnienia gry. Po prostu microsoft dał d..y i tyle.
A o wodzie napisałem bo widać że w dx 10 jest inna no chyba że różnica wysokości samolotu na screenie na to wpływa.

Cytuj
FSX-SP2 DX10
The features we do have are:
1) VC shadows
2) HDR Bloom
3) Water enhancements

No fakt wody nie zmienili i nie mogę o tym pisać bo to jest głupie....
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #638 dnia: Października 03, 2007, 19:13:32 »
Co wy wiecie o wodzie?  :002:

Btw. rozpracowalem M$, juz pol roku temu mowilem ze tak zrobia, dadza SP2 w Acc a ten free po 1 miesiacu kiedy juz go kupia ludzie po to by choc miec SP2 :-) Ogolnie nic dla mnie tam nie ma oprocz SP2 ale przez to zapewne zanabędę Acc
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #639 dnia: Października 03, 2007, 20:06:57 »
Ja nie chcę się kłócić ale w niektórych grach jest woda są w niej odbicia ba nawet można się w nią zanurzyć

W jakich grach? Nie możesz porównywać symulatora to fpsów, TPP, czy RTSów. To zupełnie inna bajka, inaczej przygotowana grafika i inaczej renderowana. Co więcej nawet porównywanie FSów do innych simów nie ma sensu. W FS9/X masz cały świat generowany dynamicznie, a nie ręcznie przygotowaną małą mapkę (jak w LockOn/Il2/BoB2/etc), do tego FSy ma otwartą architekturę, engine sima nie jest przygotowany pod konkretną scenerię, każdy user ma inny mesh, inne (foto)textury, inny autogen itd. Tego nie da się zrobić bez wpływu na wydajność. Zresztą, nie wiem czy pamiętasz jakie wymagania miał LockOn gdy wyszedł.

Dlatego nie uważam, że MS dał, jak to barwnie określiłeś d..y. Wręcz przeciwnie, pomimo początkowych trudności, uważam, że Aces odwalili przy FSX kawał dobrej roboty (zwłaszcza po SP1).

Może narzekasz na MS i FSX, bo tak po prostu jest trendy?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #640 dnia: Października 03, 2007, 21:08:58 »
Wszyscy wiemy ze woda musi byc uber w kazdym simie i to jego podstawa ale nie bedziemy sie o nia kłócic i kolejne posty w stylu co jest lepsze bede kasowal 8-)

Przeprowadzilem pewien tescik a propo Dx10, poniewaz mam te same parametry kompa o ktorych pisze autor bloga (nawet nie 1 tylko 2 Gb). Owe 30 fps to zadna rewelacja. Ustawienia wody na maksa oraz wlaczony bloom - ok 30 fps stale. W tle Boston, ktorego dobrze nie widac ale sim widzi i tez klatuje dodatkowo + wieksze zachmurzenie. Czyli nic wielkiego. Marketingowa sciema by ludzie kupowali? Zobaczymy w praniu. Powrot na ustawienia bez bloom i woda low ale x2 - 70-120fps


« Ostatnia zmiana: Października 03, 2007, 21:21:35 wysłana przez Kusch »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #641 dnia: Października 04, 2007, 09:46:20 »
Cytuj
Powrot na ustawienia bez bloom i woda low ale x2 - 70-120fps

Yoyo co Ty masz za kompa? Bo 120 to nie widziałem w FS nawet z Twoim konfigiem i wyłączonymi absolutnie wszystkimi bajerami, które dało się wyłączyć. No chyba gdyby to było na Saharze, ale z miastem w tle?

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #642 dnia: Października 04, 2007, 09:57:42 »
http://acn.waw.pl/sturm/FSX_DC2.html i sam dół strony ;)
Rakieta.
Bartek
Aztec.pl

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #643 dnia: Października 04, 2007, 10:04:47 »
Wychodzi na to że OC na 2.8GHz tyle daje? Bo u mnie podobnie, tylko E6750, pamięci Patriot, a nie Geil i grafa 640MB. Nie mogę się doczekać katowania zegarka u siebie w takim razie.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #644 dnia: Października 04, 2007, 10:44:14 »
Miło mi zakomunikować, że rozgryzłem programik Sbuilder X, który służy m.in. do tworzenia landclassu. Po kilku godzinach siedzenia, mam już zrobione całe rodzinne Podlasie od Białegostoku, przez Łomżę, Ostrołękę w kierunku Pułtuska i Warszawy. Chcę usunąć defaultowe pustynne miasta, odwzorować poprawny rozkład lasów. To na początek. Później się będę bawił w szczegóły. Pogadam później z WilkiemZPolski (user Aztec.pl), który robi landclass Białegostoku w kierunku wschodnim. Powinny obie ładnie współgrać.  :001:

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.