Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Microsoft Flight Simulator X
« dnia: Stycznia 05, 2006, 09:10:28 »
Zapowiedz nowego dziecka Microsoftu;

http://www.simhq.com/_air5/air_174a.html

Podobno ma się ukazać w okresie wakacji.

Tereny z Lock-Ona



I jaka fajna woda





« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2006, 09:20:16 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 05, 2006, 09:40:26 »
No no uber woda, chyba się zainsteresuje.
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Bladerunner

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 05, 2006, 09:52:30 »
Chyba nigdy nie doczekamy się czasów kiedy to rozmazane tekstury ziemi nie będą kontrastować z obiektami na niej...

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 05, 2006, 09:59:21 »
Ogladajac te screenshoty niewiele mozna zarzucic stronie wizualnej FSX.
AVSim otrzymal trzy dodatkowe zrzuty ekranu w ramach "exclisive'a", mozna je zobaczyc tutaj: http://www.avsim.com/pages/0106/FSX/fsx_thumbs.html
Ciekawy tylko jestem czy znow forma bedzie miala przewage nad trescia i, tak jak w przypadku FS9, model lotu bedzie mocno odstawal od poziomu wodotryskow graficznych.
Z FAQ niewiele sie mozna dowiedziec, pozostaje wiec czekac... w moim przypadku z niecierpliwoscia... :)

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 05, 2006, 10:17:05 »
Chyba nigdy nie doczekamy się czasów kiedy to rozmazane tekstury ziemi nie będą kontrastować z obiektami na niej...

Doczekamy sie, doczekamy... jak tylko nadejda czasy kiedy komputer przecietnego gracza bedzie uzbrojony w karte graficzna z 512MB pamieci, do tego wyposazony w 2GB RAMu i szybkie kontrolery pamieci (wg mnie to nie jest zbyt odlegla przyszlosc) to wielkie tekstury highres zagoszcza w grach na dobre.
Na razie sytuacja nie wyglada zbyt rozowo, wystarczy przetestowac sobie w FS9 jakis scenery pack zawierajacy solidna dawke duzych tekstur ziemii. Takie teksturki wcale nie maja jakichs astronomicznych rozdzielczosci i nie zapewniaja jeszcze doskonalej ostrosci przy ogladaniu z bliska a mimo to pieknie potrafia zapchac nasze dzisiejsze maszynki. W zwiazku z tym na prawdziwe highres galore musimy jeszcze poczekac...

Marioosh

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 05, 2006, 10:22:19 »

to ma latać a jak wygląda to sprawa drugorzędna. Jakieś intersujące maszynki by się przydały z dobrym FM.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 05, 2006, 10:56:15 »
Poczytajcie sobie Commentary: Don't go looking for it yet, FSX is at least 11 months away
tutaj > http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/notams06/fsx0104.htm
fajny tekst (m.in. Translation:  look for it in late November in time for the 2006 Thanksgiving-Hanukah-Christmas-Kwanza holiday season hihihi)
Rewolucji napewno nie bedzie, fakt graficzki te nowe są ładne (zmiany efektow i wody), wazne by poprawili komunikacje z wieża i podejscia. W pozostałych sprawach raczej zmian nie bedzie. Engine bedzie na pewno ten sam co FS9, zreszta inaczej sie nie da - za duzo ludzie by stracili ...

Zauważcie, że na screenach widać też ... ptaki ! LoL http://www.flightsim.com/notams06/fsx0104/grab_241.jpg ciekawe czy bedzie je można wkręcić miedzy popychacze ;)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2006, 11:09:57 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Miszon

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 05, 2006, 11:51:23 »
Jak narazie zaoszczędzili nam screenów z kokpitów, co może oznaczać, że kokpit 2D będzie tak samo badziewny jak od co najmniej 6 lat, który nawet nie stara się wyglądać jak wnętrze przestrzennej kabiny.

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 05, 2006, 12:26:36 »
No tak, jakby nie mogli trzymać się nomenklatury nazewnictwa... nie FS2006, nawet nie FS10, ale FSX... niech się publisia cieszy, może znajdzie tam Sculdera i Mully ;) ŻE-NU-A...

Ta późniejsza data (X-Mas 2006) jest oficjalna, pierwsza była przeciekiem.

Kurdebalans, najwyraźniej będę musiał erwudekowi patcha za rok zafundować... be sure :P
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

303_Hornet141

  • Gość

Odp: FLIGHT SIMULATOR X - pierwsze screeny
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 05, 2006, 17:11:41 »
Świetnie, tylko po co dublujesz tematy?

http://www.il2forum.pl/index.php/topic,5986.0.html

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 05, 2006, 17:29:06 »
Kurdebalans, najwyraźniej będę musiał erwudekowi patcha za rok zafundować... be sure :P

Spox cos pisza o pelnej kompatybilnosci dodatków z FS2004, za to niekomaptybilnosci z FS2002 i starszymi FSami


Zauważyliście, że woda wygląda tak samo jak w Lock On > http://www.simflight.com/~reviews/com-FSX-3/grab_018.jpg  :001:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 05, 2006, 17:34:29 »
Podoba mi się motyw z szybowcami, może w końcu będzie termika wbudowana w grę i nie będzie trzeba szukać addonów..
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 05, 2006, 19:55:49 »
To, że dali screeny z szybowcami nic nie znaczy. W FS2004 też jest szybowiec, ale ani o termikę, ani wyciągarkę już nie zadbali.

Na razie jestem bardzo sceptycznie nastawiony do FSX. Wrzucili pełno screenów, na przykład z Extra 300. Po co mi ten samolot przy takim FM-ie? W obecnym FS-ie jest chyba tylko dla samego bycia...

Moim zdaniem powinni wykonać porządnie, na poziomie produktów payware'owych, po jednym samolocie z każdego "rodzaju"(jeden airliner, jeden śmigłowiec...), a nie rozdrabniać się na wiele słabo wykonanego sprzętu.

Co do grafiki, to też nie jest super. Wygląda podobnie, jak w FS9, nie widać większych zmian. Moim zdaniem powinni popracowac nad engine'm, przede wszystkim nad wydajnością! Ja zrezygnowałem z tego symulatora, ponieważ jego działanie było nie do zniesienia...
(Nie był to jednak bezpośredni powód, był nim bug z awioniką, który dało się zwalczyć tylko poprzez reinstalkę systemu.)
Doczytywanie tekstur występowało nawet przy ustawieniu najwyższych detali w najniższej rozdzielczości.
Po prostu nie ma żadnej przyjemności z latania, gdy na przykład latam Mi-2 nad Tatrami i muszę zrobić parosekundowy zawis, żeby dało się rozpoznać określone góry.
Podobnie w czasie lotu zdarzało się, że zamiast części tekstury ziemi, przez kilka sekund widać było fioletowy prostokąt...

Zobaczymy, w każdym razie rewolucji się nie spodziewam.

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 05, 2006, 21:52:31 »
Tomek, warto przeczytać artykuł na flightsim.com, jest coś o szybowcach i termice.
2. Jest bardzo dobry addon Tatry, nie mam problemu z rozpoznawaniem gór tam.
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...