Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kaa

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 15, 2006, 13:27:48 »
a propos pasa: klik...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 17, 2006, 00:52:46 »
Nie zgodze sie  :003: ale jako ze nie chce mi sie robic dokladnych testow biore taka mozliwosc pod uwage :) , dla mnie jednak jest rozroznienie czy jest zima czy nie i wtedy jest roznica w dobiegu w FS9, proponuje wziasc te misje z Cargo DC3 Alaska / zima i potestowac tak jak jest i to samo ale w lato - jak ktos ma czas i np. active camere by dokladnie sprawdzic dobieg to plisss :-)

No i nowe screeniki, slinka na co poniektorych jednak mi pociekła > http://outerspace.terra.com.br/interno.php?area=fotos&jogo=1695&plataforma=2
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 12, 2006, 15:32:23 »
Dawno w tym watku nikt nic nie napisal wiec czas najwyzszy rzucic jakis ochlap...
Mimo, ze wlasnie trwaja targi E3 Microsoft wciaz nie pokazal zbyt wiele z FSX. Trzeba sie konkretnie naszukac zeby znalezc cos nowego.

http://s3.photobucket.com/albums/y80/rjetster/?action=view&current=FSX1.flv
http://www.simhq.com/_all/all_018b.html
http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6150362&pid=931252
http://www.gamespot.com/pages/image_viewer/frame_lead.php?pid=931252&img=1&sid=undefined

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 13, 2006, 12:04:31 »
Zdjęcia z menu nowego efesa : http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_mesg&forum=248&topic_id=7303&mesg_id=7303&page=


Różnica pomiędzy Dx 9 i Dx10 - http://forums.simflight.com/viewtopic.php?t=52238

Panowie - wreszcie mamy UBER WODE dla OLA  :118:
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2006, 12:39:30 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

tomek1988

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 13, 2006, 13:29:48 »
Coraz bardziej konsolowo  :008:...

Misja: przeleć przez jak najwięcej kółek Learjetem :118:.

Bez komentarza:

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 13, 2006, 13:54:05 »
Zupełnie jak szkoła latania z GTA:SA :118: Chcą ściągnąć pewną grupę wiekową z pewnego stanu w USA :020:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 14, 2006, 18:35:00 »
Faktycznie, ale FS zawsze mial takie opcje uproszczajace latanie, zabawe w kolka i misje (patrz szkola lądowania) - jedyne tylko to, ze jest to mniej widoczne w menu. Raczej na pewno nie idzie to na szczescie w strone gry platformowej.

Fajne porównanie FS9 vs FSX

http://img222.imageshack.us/img222/5524/631iv.jpg
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 14, 2006, 18:43:48 »
Moim zdaniem nie ma co sie ekscytowac bo przeciez jak sie gdzies czesto lata to i tak sie wgrywa jakas alternatywna scenerie bo orginalna jest do niczego. Mogli by poprawic silnik gry albo chodz odwzorowac kilka polskich lotnisk zamiast nic nieznaczacego w przelotach 747 portu. Zreszta tak jak kazdy FS na poczatku ach i och a potem okaze sie ze i tak polowe rzeczy zmienia sie zeby moc normalnie grac. Reasumujac póki nie wyjdzie finalna wersja to nie powinnismy zwodzic sie obrazkami z photoshop'a.

Boxster

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 15, 2006, 00:40:57 »
Na tergach prezentacja leciała na:

"The boxes running the sim(at E3) were 3.4 or 3.6 GHz Pentiums, with 2 gigs of ram and NVIDIA 7800's.
Remember this is currently a DX9 title and will ship that way on release"

To takie nasze minimum na przyszłość...  :021:

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 15, 2006, 07:35:05 »
Co do tej wodym to dali do porównania jakis tandetny obrazek. Woda w FS2004 moze wyglądac sporo ładniej, jesli skorzysta sie z innych niez defaultowe tekstur wody (darmowych lub płatnych).
Osobiscie woda mnie nie rusza, bo nad wodą latam sporadycznie i są to tylko przeloty nad nią. Chmury jakie obecnie pokazano są takie same jak w FS2004. W koncu moze pojawią sie cienie chmur na ziemii+błyszczące, mokre pasy.

Tak czy siak przejscie na FSX bedzie koniecznoscią - wczesniej czy pozniej. Przy wejsciu FS2004 tez było wielu malkontentów, którzy długo latali na FS2002, aby w koncu przejsc na FS2004 głownie dlatego, ze nowe dodatki zaczeły pojawiac sie tylko na FS2004. Chcac wiec latac na nowych maszynach, trzeba było zainstalowac FS2004. Z FSX bedzie tak samo. Firma PMDG na przykład juz zapowiedziała zupelnie nowy model B737, przeznaczony tylko dla FSX. MD-11 PMDG tez pojawi sie pewnie juz tylko dla FSX.
Natomiast jesli scenerie spod FS2004 beda kompatybilne z FSX, a do samolotów z FS2004 (np. ATR F1, 767 LevelD, czyli tych najpopularniejszych) pojawią sie łatki dodające kompatybilnosc z FSX, to osobiscie moge na FSX przesiadac sie juz dzisiaj.
Bartek
Aztec.pl

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 24, 2006, 14:47:07 »
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra,48,11352,8672

Całkiem ładne ;-) Widzialiscie na jednym z ujec autostrade  z samochodami ? Ciekawe jak to plynnie dziala ...
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2006, 14:53:11 wysłana przez 303_Hornet141 »

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 24, 2006, 16:19:37 »
Strata FPS. Już niech lepiej dopracują siatkę dróg, a nie będą się bawić w niepotrzebne animacje. Jak będą zapychać płyty takimi bajerami zamiast poprawić podstawowe rzeczy, to na pewno jeszcze ludzie się na to rzucą.
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

T-Rex

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 24, 2006, 16:38:01 »
I tak gra nie ustrzegnie się błędów. Zawsze ktoś nawali i... :005:

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 24, 2006, 18:23:25 »
Link dla posiadaczy słabszych łączy. Wrzucilem na rapidshare wersje tego filmiku ale zajmuje on 13MB zamiast 80MB.
http://rapidshare.de/files/23993089/t_flightsimx_e36_light.wmv.html

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 24, 2006, 19:17:34 »
Strata FPS. Już niech lepiej dopracują siatkę dróg, a nie będą się bawić w niepotrzebne animacje. Jak będą zapychać płyty takimi bajerami zamiast poprawić podstawowe rzeczy, to na pewno jeszcze ludzie się na to rzucą.
a po co maja robić coś co już ktoś dla FS'a robi ? Siatki dróg są dostępne, poprawne wysokości są do ściągnięcia za darmo, a praktycznie tekstury całych krajów są do kupienia. Właśnie Microsoft powinien sie skupiać na robieniu silnika pod te wszystkie dodatki, tak aby wszystkie systemy maszyn można było odwzorować jak i ich model lotu.