W przeraźliwym skrócie, tak na szybko to m.in.:
- wirnik główny oraz ogonowy z Mi-28N,
- nowa przekładnia,
- stałe podwozie zamiast wciąganego,
- skrócone wysięgniki uzbrojenia z pylonami typu DB-3UW (łącznie po 2 pkt. podwieszeń na każdym zamiast 3),
- nowe mocniejsze silniki turbowałowe WK-2500,
- kompleks nawigacyjno-celowniczy KNEI-24,
- stacja celownicza GOES-324,
- odbiornik systemu nawigacji satelitarnej SN-3700,
- centrala danych aerodynamicznych SWS-W1-1,
- sztuczny horyzont AGR-29RS-15,
- system IW-86-1,
- wskaźniki wielofunkcyjne MFI w obu kabinach kilku typów,
- nowe uzbrojenie: 16 x ppk 9M120 "Ataka" na dwóch wyrzutniach APU-8 oraz 2 wyrzutnie B-8M1 z nprami typu S-8 ,
- ruchome stanowiski strzeleckie z działkiem GSz-23-3,
- kokpit dostosowany do NWG w rodzaju OWN-1, ANVIS-9 (seria F4949) lub innego typu na kasku ZSz-7B,
- radiostacja HF/VHF Digitais R&D M3 AR, podobna do tej używanej na brazylijskich A-29 "Tucano".
itd. [...]
Generalnie przy tym można powiedzieć że brazylijskie AH-2 "Sabre"/Mi-35M mają podobną konfigurację do wenezuelskich Mi-35M2. Częściowo pokrywa się też ideowo z rosyjskimi Mi-24PN, te mają jednak m.in. inną stację celowniczą, nieco odmienne wyposażenie kabiny i radionawigacyjne. O ile wiem nie używają też m.in. silników WK-2500.