Bardzo nieładnie exec. Zapytuję tylko o parę nurtujących (
nie tylko mnie) kwestii. Chyba mam do tego prawo?
O przedstawieniu filmu w sieci pisałem dwa razy w styczniu. Bardzo ułatwiłoby to nam poszerzenie naszej wiedzy. Zmuszasz mnie abym cytował sam siebie:
Zamiast opowiadać puść że nam Waść ten film! Masz jakiś problem z umieszczeniem go w sieci?
Jak na razie widzieliśmy zdjęcie z zastosowania CATM-120 nie określonej wersji (czekam na film)
Poza tym mógłbyś się nie wykręcać z przedstawienia danych które rzekomo posiadasz z
USAFRysunek jest podpisany po prostu AIM-120, więc można przypuszczać, że jest to podstawowa wersja AIM-120, lub po prostu rysunek jest z okresu poprzedzającego pojawienie się wersji z większymi zasięgami.
Szkopuł w tym, że w rosyjskich publikacjach gdy mowa o AIM-120C pojawia się czasami określenie современный AIM-120, bez indeksu literowego. Ot niuansik

Na zasadzie 'orientacyjnej'. Przyjąłem, że parametry strzałów będą zbliżone a Vympel podaje, że zasięg R-77 jest ok 25% większy od R-27R1, co zgadza się mniej więcej z tym co widać na wykresie.
A więc bezpodstawnie przyjąłeś, że wykres R-77 jest oparty na takim samym założeniu jak ten od R-27R1 w metodyce zastosowania bojowego MiG-29, czyli Vm=1100 km/h, Vc=900 km/h. W związku z czym twierdzisz, że Dmax R-77 n.p.m przy V zbl. 2000 km/h wynosi 16 km, przy czym twierdzisz na podstawie innego wykresu, że w tych samych warunkach AIM-120 jest lepszy bo ma zasięg 20 km. Tyle, że na AMRAAMowym wykresie 20 km jest przy V zbl.
2760 km/h! (380 m/s=1370 km/h - przyjmuję, że V celu jest taka sama póki nie mam odpowiedzi od Mr GGTharosa

).
Kolego, otóż kluczem do podjęcia próby odpowiedzi na pytanie jakie są parametry lotu nosiciela i celu na wykresie R-77, może być poznanie tych wartości dla których przedstawiono zasięgi w innym miejscu wspomnianiej wyżej instrukcji
http://img684.imageshack.us/img684/1953/r27.png. Pozwoliłoby to zbliżyć się do wiedzy na temat jak Rosjanie opisują ogólne charakterystyki (w tekstach, nie wykresach) swoich lotniczych pocisków rakietowych. Myślę również, że w tym marketingowym wykresie R-77 na pewno nie przyjmowano zbyt niskich parametrów - czyli 1100 na 900 km/h. A jakie one są w metodyce dla R-27R1- jeszcze kiedyś napiszę.
Tymczasem kwestię twoich dziwnych analiz na bazie R-77 uważam za zamknietą, no i czekam na odpowiedzi
