Autor Wątek: Klub Bombardiera.  (Przeczytany 34880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 23, 2006, 10:26:01 »
Witam. Sciągnąłem sobie bombtable2 i uczę się intensywnie. Wrażenie wyśmienite jak z 4000m zrzuca się prezenty, śledzi ich lot a później widzi jak rozrywają się na ziemi. Trenuję narazie na H-111 bo z dwusilnikowych najbardziej go lubię.....
Nocny nalot na 4000m z ostrym ostrzałem i wszędzie latającymi smugami reflektorów to jest to.... :021:
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Widget

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 23, 2006, 11:24:38 »
Zrzucasz z automatu ?

Dla bardziej pasjonujące jest zrzucanie ręczne, ma to wiele zalet, chociażby taką, że zrzucasz tyle bomb ile chcesz. W bombsight table masz też przeliczany kąt, nastawiając ten kąt (+ mała poprawka na doświadczenie, musisz wykapować sam :D) w bombowcu nie musisz nic innego nastawiać. Ustawienie tego kąta w celowniku powoduje, że krzyż celownika pokazuje miejsce w którym spadnie bomba, czyli celownik jedzie po ziemi, jak dojedzie do celu zrzucasz bombkę (dusząc guzik Weapon 4).

Teoretycznie. Dobry kierowca bombowca może ustawić się idealnie wzdłuż linii kolumny pojazdów. Ustawiając celownik według bombsight table 2, odpalając go przed celem patrzymy przez niego. Widzimy kolumnę pojazdów, celownik się do niej zbliża. W momencie kiedy celownik najeżdża na pojazd dusisz fire. Tym sposobem zestawem 28 X 50 kg możesz zniszczyć całą kolumnę pojazdów i jeszcze zostaną Ci bombki.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 23, 2006, 11:27:39 »
Patrząc na celownik nie bardzo wiem o co chodzi. Może zrób skana z ekranu i na różnych przykładach wytłumacz. Przyda się mnie i jeszcze pewnie paru innym kolegom....


To znaczy jak odczytam kąt w jakim mam zrzucać jak go nanieść na celownik, bo podniesienie jest 0 do 80 stopni a mnie przy wysokości 3000m i prędkości 300km/h kąt wyskakuje 194 stopnie i tu pojawia się pytanie z czym to sie je......i tak na marginesie po co jest Distanse wide -- przecież nie wiem ile mam do celu chyba że mam mierzyć z mapką (a w takim razie prosze o podpowiedź ile ma standardowy duży kwadrat na mapie km)
« Ostatnia zmiana: Marca 23, 2006, 11:36:26 wysłana przez traun »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 23, 2006, 11:44:58 »
Obrazek dla pokazania o czym mowa....

Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Widget

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 23, 2006, 12:18:53 »
Najprawdopodobniej Twój problem polega na tym, że lecisz alianckim samolotem i masz prędkość w milach a nie kilometrach, tak samo wysokość. Nie mam teraz czasu analizować. Procedura postępowania :

1. Ustawiasz się na cel (na taki kurs, że przelatujesz nad celem)
2. Po ustaleniu się prędkości i wysokości (oczywiście level stabilizer to podstawa) zczytujesz je
3. Wpisujesz wysokość i prędkość do Bombsight Table 2
4. Odczytujesz kąt z BST2 + nanosisz swoją odpowiednią poprawkę do kątu
5. Ustawiasz obliczony kąt w celowniku bombowym
6. Przełączasz się na celownik bombowy, czekasz aż się ustabilizuje lot i pojawi się krzyż
7. Widzisz jak ziemia w celowniku się przesuwa, czyli krzyż przesuwa się po ziemi zgodnie z prędkością samolotu, krzyż pokazuje miejsce w którym spadnie bomba.
8. W momencie kiedy krzyż znajdzie się idealnie w celu zrzucasz ręcznie bombę (gdybyś np. atakował kolumnę to by wyglądało tak : fire, przerwa, fire, przerwa, fire, przerwa, fire, przerwa....fire dusisz kiedy krzyż wejdzie w następny cel).

Screenów w tej chwili nie mogę zrobić bo jestem w pracy a szefowi raczej by przeszkadzało gdybym włączył IL-2 a do tego leciał :D

De facto przy mojej metodzie do zrzucania bomb z celownika wystarczą 2 klawisze, te od kąta. Klawisze od ustawienia wysokości i prędkości są potrzebne jedynie przy używaniu automatu, z tym że automat nie przelicza części poprawek, takich jak dodanie 20,30 lub 40 km/h przy wysokościach 2000, 3000, 4000 metrów (jakie to były wartości już nie pamiętam, dawno latałem).

Widget

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 23, 2006, 12:21:46 »
Distance Wide to tylko taki gadżet, na podstawie wprowadzonych danych, wysokości, prędkości itp. podając odległość do celu podaje Ci przybliżony czas po którym powinieneś się spodziewać celu w celowniku.

Widget

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 23, 2006, 12:37:08 »
Screenów zrobić nie mogę ale może to Ci pomoże :


Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 23, 2006, 12:38:58 »
cha cha wiem że dystans jest do pokazywania czasu co widać na samym dole ale nigdy nie wiemy jak daleko jesteśmy.....
Ponawiam pytanie .. jak ustawia się kąt w celowniku ...(sam kąt np. te opisane 194 stopnie).
Bo do tej pory lecąc na automacie nastawiam wysokość, prędkość a następnie śledzę cel zbliżaniem i oddalaniem celownika  (nie umiem wybrać konkretnego konta)...(zapewne chodzi Ci o "kąt" a więc "konkretnego kąta")


« Ostatnia zmiana: Marca 23, 2006, 13:13:36 wysłana przez Kos »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Widget

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 23, 2006, 13:12:52 »

cha cha wiem że dystans jest do pokazywania czasu co widać na samym dole ale nigdy nie wiemy jak daleko jesteśmy.....
Ponawiam pytanie .. jak ustawia się kąt w celowniku ...(sam kąt np. te opisane 194 stopnie).
Bo do tej pory lecąc na automacie nastawiam wysokość, prędkość a następnie śledzę cel zbliżaniem i oddalaniem celownika  (nie umiem wybrać konkretnego konta)...




Przecież już Ci napisałem odpowiedź, że kąt 194 stopnie Ci wychodzi dlatego że złe jednostki bierzesz pod uwagę albo coś źle ustawiasz, pokaż mi screena z ustawieniami dla których wychodzi Ci 194 stopnie.


Co do konkretnego kĄta a nie konta to musisz ustawić klawisze do niego, tak samo jak ustawiałeś dla wysokości i prędkości (w tym samym dziale ustawień klawiszy)

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 23, 2006, 13:46:20 »
che che pisałem na szybko i nie zastanowiłem się a word nie wychwycił a kontekstu nie zna.... :004:

Widget--> masz chyba rację że nie odczytuję tego co trzeba   popatrz na przykład który wkleiłem
tam jest kąt 231  czy 33,63 ???
   
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

kornelcio

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 23, 2006, 14:28:58 »
kąt to 33,63, a nagielskiego Angle

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 23, 2006, 14:38:13 »
Lenistwo mnie kiedyś zabije (nie władam szekspirowskim a nie chciało mi się tłumaczyć)
Dziękuję za wyjaśnienia, popróbuję ręcznego zrzutu...ech drżyjcie kufajmani...

Jakby się komuś nie chciało szukać na zagranicznych forach to umieszczam link do programu:

http://rapidshare.de/files/16216881/Bombsight_Table_2.zip.html
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Widget

  • Gość
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 23, 2006, 15:17:48 »
Lenistwo mnie kiedyś zabije (nie władam szekspirowskim a nie chciało mi się tłumaczyć)

Po pierwsze jeżeli przód samolotu to 0 stopni a nie 90 to centralnie w dół to 230 to w którym kierunku by był skierowany celownik i po co ?

Po drugie :

http://www.dict.pl/plen

www.slowniki.onet.pl

tłumaczyć długo nie trzeba, wystarczy wpisać słowo, którego szukasz, ja mam e-dicta w ulubionych...

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 24, 2006, 08:36:12 »
Wczoraj wykonałem lot na Łosiu i z 3000m udało mi się w końcu w coś trafić. Nie zniszczyłem wiele bo w momencie zrzutu jakiś mietek obrabiał mi d.... i zniosło mnie trochę z kursu,. ale początek jest (kilka dział i ciężarówek). Coraz bardziej wciąga mnie życie bombardiera.... :026:
« Ostatnia zmiana: Marca 24, 2006, 09:01:03 wysłana przez Kos »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Rosomak67

  • *
  • gg4075796
Odp: Klub Bombardiera.
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 25, 2006, 15:39:32 »
Bombardowanie z auto zrzutem to pestka.
Wystarczy ustawić dokładną wysokość i level stab.
Potem nie trzeba żadnych tabelek tylko prędkościami  celownika tak manipulujemy aż przestanie się przesuwać w tył lub przód.
Muszę spróbować ręcznego :021:

Może by tak się umówić na wspólne latanie?