To zdjęcie chyba pochodzi z podobnych testów, także z rekonstrukcją kabiny dawnego Mi-28A. Przy czym podejrzewam że całość nie różni się specjalnie od tego co jest w tej chwili w
Nocznym Ochotniku, znaczy się w Mi-28N, bo i po co to zmieniać?


Warto też zwrócić uwagę że od bodajże 3 serii produkcyjnej oprócz zasobników z kasetami wyrzutników UW-26 oraz zespołem czujników systemu L-140 Otklik w okolicach stacji celowniczych OPS-28 Tor firmy Zenit z Krasnogorska oraz TOES-521 firmy UOMZ pojawiły się również dwa nowe czujniki (być może stacji ostrzegawczej L-150-28 / SPO-32 Pastel) oraz dodatkowa osłona, najprawdopodobniej zespołu ruchomego stacji Tor, również nieobecna na wcześniejszych egzemplarzach.
Mi-28N n/b 08 jest chyba pierwszym na którym zaobserwowano te zmiany (stosowane na egzemplarzach późniejszych), ale możliwe że starsze egzemplarze również z czasem będą miały zamontowane te systemy.

Maszyna produkcyjna sprzed paru postów wyżej nawiasem mówiąc jest pierwszym egzemplarzem kolejnej, 5 serii produkcyjnej. Można domniemywać że w toku produkcji na maszynach każdej z serii wprowadzane są jakieś drobne zmiany/poprawki.
Przy okazji jeszcze trochę wnętrzności:

