Autor Wątek: Kod w files.sfs złamany?  (Przeczytany 9368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 02, 2006, 19:35:03 »
Niestety Doe, ale tu nie wystarczy znajomość modelu lotu "fizycznego". Potrzeba też znajomości javy.
Achtung Spitfeuer!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 03, 2006, 09:20:12 »
No link na Forum Ubi coś już nie działa (albo chwilowo). Tak, zapowiada sie nieciekawie, ale juz jak jeszcze sporo latalem w ilka online znajdowali się tacy, co na MiGu-3 wykrecali ratę, a w pionie brali wszystko co się rusza. Ogolnie male zmiany w kodzie trudno wychwycic, dopiero znajomosc i obcykanie online pozwala naocznie stwierdzic ze ktos oszukuje. Z tego co pamietam jest komunikat Cheater - czyli coś tam jednak się porównuje, pytanie tylko co jeśli nie zgodność plików?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 03, 2006, 09:41:09 »
Dobra, popanikowaliśmy sobie, ale chciałbym w końcu dorwać to cudowne narzędzie w swoje ręce. Bo póki co istnienie tego zostało stwierdzone tylko przez jakiegoś pojedynczego ruska i oprócz jednego skrinszota nic więcej nie mamy. Może to być jedynie prowokacja.
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 03, 2006, 09:42:43 »
Jeśli te złe proroctwa sie sprawdzą i Olo nie będzie mógł  przeciwdziałać temu, to będzie to wyrok na wszystkie wirtualne fronty. Przyjdzie latać tylko off line lub z zaufanymi graczami, ale czy tak na prawdę można liczyć na uczciwość w 100 % ??

Natomiast bardzo dziwi mnie, że ktoś zadał sobie tyle trudu aby złamać kod pliku. Czy już wytrenowanie i własna inwencja twórcza, że tak powiem, nie wystarcza aby odnieść zwycięstwo ?? Ja osobiście twierdzę, że bez oszustwa smak zwycięstwa jest dużo lepszy. Chyba jestem za stary na te numery, bo nie pojmuję w mojej pacynce tego wszystkiego...
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 03, 2006, 11:15:00 »
Natomiast bardzo dziwi mnie, że ktoś zadał sobie tyle trudu aby złamać kod pliku. Czy już wytrenowanie i własna inwencja twórcza, że tak powiem, nie wystarcza aby odnieść zwycięstwo ?? Ja osobiście twierdzę, że bez oszustwa smak zwycięstwa jest dużo lepszy.


Kod prawdopodobnie nie zopstał złamany przez jakiegoś onlajnowego latacza, możliwe, że gość w ogóle ma mało wspolnego z PFem. A działa to na zasadzie: "Wiesz Saszka, jesteś taki hakjer wielki, no a jest taka pewna gra..."

Offline Ros

  • *
  • Uziemniony
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 03, 2006, 11:18:01 »
Jeśli te złe proroctwa sie sprawdzą i Olo nie będzie mógł  przeciwdziałać temu, to będzie to wyrok na wszystkie wirtualne fronty. Przyjdzie latać tylko off line lub z zaufanymi graczami, ale czy tak na prawdę można liczyć na uczciwość w 100 % ??

Nie będzie jeżeli znajdzie się grupa lub grupy ludzi, którzy podejdą do tego z głową, sercem i umiejętnościami. Jako przykład wystarczy podać Falcona czy EAW (a właściwie OAW), w których ludzie bez problemów i oszustw latają on-line a obydwie gry są znacząco zmodyfikowane w stosunku do tego co najpierw zaserwował Microprose. Oczywiście jak ludzie będą myśleć tylko o tym żeby zrobić z Mietka czy Iszaka Tie Fightera to będzie tak jak mówisz.
Though I fly through the Valley of Death I shall fear no Evil for I am at 80,000 feet and climbing
36 Quai des Orfevres

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 03, 2006, 11:21:57 »
Sam osobiście mam nadzieję, że szybko powstanie jakieś genialne zabezpieczenie co zniechęci przed kolejną próbą złamania kodu.
Z resztą nie mam zamiaru bawienia się w zmianę kodu gry, nie widzę w tym sensu.

Z innej strony jest to też dobry sposób na Ola aby wypuszczał kolejne patche, teraz kod złamany, no to katch kolejny i tak w kóło. Tylko czy one coś wniosą oraz może się wnerwić i dać sobie spokój.
Pozdrawiam.
 

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 03, 2006, 11:24:01 »
Oczywiście jak ludzie będą myśleć tylko o tym żeby zrobić z Mietka czy Iszaka Tie Fightera to będzie tak jak mówisz.

To mogą być osoby 13 lat i w dół. Niestety ich jest najwięcej :/
Pozdrawiam.
 

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 03, 2006, 11:50:20 »
To musiało sie stać, prędzej czy później, jak się nie pozwala ludziom nic zrobić i zmusza sie ich do używania swoich nie zawsze prawidłowych rozwiązań, to sie w końcu zbuntują. Jest to naturalna kolej rzeczy, Falcon 4.0, EAW, FS, EECH, Strike Fighters - te gry żyją tylko dzięki modom i z każdym kolejnym łamią kolejną granicę "can't be done" i stają się lepsze, a Ilek cały czas dreptał w miejscu. Ja bym bardzo chętnie zajrzał do tego pliku i spróbował poprawić pewne elementy, zaczynając od charakterystyki lotu Corsaira na małych prędkościach, gdy po odjęciu mocy szybuje sobie jak paralotnia zamiast opadać na pokład jak kowadło, od tego bym zaczął, potem poprawna charakterystyka przeciągnięcia, ze zwalaniem się na lewe skrzydło, możliwość wyzerowania każdego Km'u w inny punkt na różnych odległościach tez by się przydała itp. itd.

Jest niezwykle wiele rzeczy jakie można w tej grze poprawić.

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 03, 2006, 11:55:02 »
No tak, z tym się zgodzę. Ale cała zabawa polega na tym, aby nie było sytuacji, że ciebie foka wykręca jak lecisz czajką :/
Pozdrawiam.
 

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 03, 2006, 11:56:56 »
Sundi - spowodowałeś, że i ja napiszę o rozwaleniu kodu gry:
WRESZCIE !  :118:
I jeśli kod będzie ogólnie dostepny to myślę, że modowanie pójdzie we właściwym, tj bardziej urealniającym grę kierunku. To właśnie dobre mody powodują, że gierka żyje.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 03, 2006, 13:58:01 »
No link na Forum Ubi coś już nie działa (albo chwilowo).
Całe forum nie działa. I do tego zwalili wszystko na chomika: http://www.pacific-fighters.com/en/home.php?skin=S2.

Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 03, 2006, 14:15:20 »
Jest niezwykle wiele rzeczy jakie można w tej grze poprawić.

I jeśli kod będzie ogólnie dostepny to myślę, że modowanie pójdzie we właściwym, tj bardziej urealniającym grę kierunku. To właśnie dobre mody powodują, że gierka żyje.

Jeżeli informacja okaże się prawdziwa to faktycznie będzie to ratunek dla tej gry - będzie szansa na poprawienie realizmu, bo przecież grafika i grywalność jest OK (no tylko ta woda  :004:)

... to będzie to wyrok na wszystkie wirtualne fronty. Przyjdzie latać tylko off line lub z zaufanymi graczami, ale czy tak na prawdę można liczyć na uczciwość w 100 % ??

To mogą być osoby 13 lat i w dół. Niestety ich jest najwięcej :/

Niekoniecznie, przecież w "ostro modowanym" na tym Forum LockOn-ie w ciągu 10 minut można stworzyć np. MiG-29, w który zabiera paliwa tyle co powietrzny tankowiec, a na podwieszeniach ma rakiety od R-60 do Phoenix'ów w ilości np. dwukrotnie większej niż ilość rakiet w Su-33 (nie tracąc nic z manewrowości), a do tego nie zapobiegnie tym zmianom żadne ustawienie na serwerze - i co ile takich samolotów spotkaliście "w powietrzu".

Po prostu bezsensowne mody się wśród tzw. poważnych graczy nie przyjmą, a z niepoważnymi chyba się nie lata ... prawda ?!.

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 03, 2006, 14:19:04 »
Tylko mało osób gra w Lock'a na necie, i jak grają to w zamkniętych gronach, po max kilkanaście osób.
Zalewu 13latków z Kanzaz z airhackiem w locku nie bedzie.
Miejmy nadzieje, że w ił-2 serii też nie, bo wygląda na to, że to narzędzie do Javy nie jest takie proste, by byle scriptkiddie zmieniał sobie la5tki na mig-29.
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Kod w files.sfs złamany?
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 03, 2006, 14:32:01 »
Jak na razie jednak to nie wiadomo czy to narzędzie faktycznie powstało, jedyne co jest, to kilka tracków (które można przecież edytować) i filmik z gościem biegającym koło samolotu, co jest dosyć ciekawe ale nie musi być związane z tym tematem.

Forum UBI i SimHQ jest przepełnione tematami z biadoleniem na temat początku końca świata, z niczym konkretnym, nawet nie wiadomo czy ze zmodyfikowanym files.sfs można grac online, czy nie spowoduje to wykrzaczenia sie gry z powodu desynchronizacji działań między serwerem, a klientem. Już nie wspominając o tym, że nikt nie widział tego programu rozpakowującego files.sfs.