Witam
Liczby mówią chyba same za siebie. W kilu książkach znalazłem podobne dane
F-15 MIG-29
Rozpiętość skrzydeł 13,05m 11,36m
Powierzchnia nośna 56,50m 38,00m
Masa własna 12.973kg 11.000kg
Startowa maksymalna 30 845kg 18 500 kg
Prędkość maksymalna na dużej wysokości 2,5Ma 2,3Ma
Prędkość maksymalna na małej wysokości 1,21Ma 1,06Ma
Pułap praktyczny 18 300m 17 000m
Zasięg 1200km 600km
Paliwo w zbiornikach wewnętrznych 6103kg 4500kg
Obciążenie skrzydła 357kg/m2 442kg/m2
Prędkość minimalna 185km/h 220km/h
Czyli biorąc w F-15 50% paliwa mam masę 12 973kg+3 051kg=16 024kg czyli teoretycznie zasięg 600km. MIG29 100% paliwa 11 000kg+4 500kg=15 500kg zasięg 600km
Jaki wniosek?
F-15 MASA Z PALIWEM [50%] 16 024KG MOC SILNIKÓW 10 782 kg każdy =21564kg obciążenie 0,74
MIG29 MASA Z PALIWEM [100%] 15 500KG MOC SILNIKÓW 8 800 kg każdy =17 600kg obciążenie 0,88
Moim zdaniem kręcenie MIGA29 w Lock On to nic dziwnego szczególnie z konfiguracją paliwa, z jaką latam [50%+ zbiornik] [Nie dotyczy Qrdla]hehe
Dane, powyżej które podałem są z trzech książek, więc nie ponoszę za to odpowiedzialności.
Co do wypowiedzi Toya, to mam nadzieje że jeżeli dojdzie do konfrontacji polskiego migacza, to skopiecie im tyłki. Pokażcie, że Polski pilot poleci nawet na drzwiach od stodoły hehehe.
Pozdrawiam
Maverickdan