Dobra, naprawili linki, patch można już ściągać, 103 MB
http://lem.com.pl/plik.php?produkt=336 :banan
oczywiscie jest tam błąd, chodzi o łatkę 1.02 a nie 1.2
Info:************** ArmA: Armed Assault Patch 1.02 CZYTAJ TO ****************
*********************************************************************
© 2006 Bohemia Interactive Studio. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ten program uaktualni ArmA: Armed Assault do wersji 1.02
UWAGA: Ta łatka zmienia bardzo wiele danych. Z tego powodu aktualizacja może potrwać dłuższą chwilę (10 minut lub dłużej na niektórych systemach).
Bądź cierpliwy i nie przerywaj działania programu podczas aktualizacji gry.
www.bistudio.comWYMAGANIA SYSTEMOWE:
====================
ORYGINALNA WERSJA GRY: ARMED ASSAULT 1.00 lub 1.01
INSTALACJA ŁATKI
=========================
Uruchom plik exe i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlającymi się na ekranie.
NIEKOMPATYBILNOŚĆ Z WERSJAMI 1.00 i 1.01
=============================================
Łatka 1.02 optymalizuje połączenie sieciowe. W związku z tym wersja 1.02 nie jest kompatybilna z grami sieciowymi w wersji 1.00 i 1.01. Osoby posiadające wersję 1.02 nie będą mogły grać z graczami posiadającymi starsze wersje gry.
ZAKTUALIZOWANY OPEN AL
===============
Nowa wersja OpenAL jest już dostępna na stronie openal.org. Dołączyliśmy ją także do łatki 1.02.
Zalecamy jej instalację.
***************************************************************************
*** 1.01, 1.02
Wydajność:
- Znaczna poprawa wydajności w niemieckiej wersji gry
- Znaczna poprawa wydajności względem cieniowania i bardzo niskich detali tekstur
- Zoptymalizowana implementacja trawy
- Usunięto błąd związany z gubieniem się tekstur
Stabilność i bezpieczeństwo:
- Program nie będzie się już wieszał podczas gry sieciowej.
- Wyeliminowano zwisy mające miejsce po wyczerpaniu zasobów pamięci wideo
- Usunięto funkcję exportLandscapeXYZ
SI:
- Usprawniono mechanizmy odpowiedzialne za odnajdywanie drogi
- Usprawniono reakcje bitewne
Gra sieciowa:
- Usprawniono współpracę z dedykowanym serwerem
- Zoptymalizowano kod gry sieciowej
Kampania:
- Usprawniono zakończenia misji
- Zmieniono długość wyświetlania wiadomości o misji
Ogólne:
- Usprawniono sterowanie śmigłowcem
LISTA ZMIAN W SILNIKU GRY
=================
1.02 - Naprawiono: Niepoprawne zapisywanie parametrów podczas zapisywania profilu
1.02 - Naprawiono: Błędne zakończenie profilu
1.02 - Naprawiono: Sterowanie śmigłowcem i model lotu
1.02 - Naprawiono: Błędy powodujące zwisy podczas gry dedykowanym serwerze
1.02 - Naprawiono: Błędy powodujące zwisy w grze sieciowej
1.02 - Naprawiono: Problemy z kasowaniem i zmianą nazwy profilu
1.02 - Naprawiono: Problemy ze zmianą nazwy profilu
1.02 - Naprawiono: Błąd w wyniku którego można było kraść wyposażenie sanitariuszy
1.02 - Nowość: Czułość joysticka może być skonfigurowana w pliku ArmAProfile.
Do konfiguracji należy użyć wartości dodatnich, bądź ujemnych.
Domyślna wartość to:
joystickSensitivity[]={
0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,1.000000,1.000000,
0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,1.000000,1.000000};
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący zwisy serwera gry sieciowej (po odłączeniu klienta JIP)
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący to, iż logo oddziału nie było wyświetlane u wszystkich klientów gry sieciowej.
1.02 - Naprawiono: Błąd, który powodował przekształcanie normalnych map do jakości LowEnd po ponownym uruchomieniu gry
1.02 - Naprawiono: Błąd, który powodował, iż dedykowany serwer wymagał pliku OpenAL32.dll
1.02 - Naprawiono: Problemy związane z przejściem żołnierzy SI przez most
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący blokowanie się na planszy żołnierza bez nóg
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący problemy podczas sterowania samolotem przy pomocy myszy
1.02 - Naprawiono: Kod "life" (nieśmiertelność) nie będzie już dłużej dostępny
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący zbyt szybki ruch łodzi przy brzegu
1.02 - Naprawiono: Błąd w wyniku, którego łodzie tonęły na suchym lądzie po ich zniszczeniu
1.02 - Naprawiono: (Samochód) Kąt kamery ulegnie zresetowaniu po przejściu z zewnątrz do wewnątrz i na odwrót.
1.02 - Naprawiono: SI będzie sprawniej odnajdywać drogę
1.02 - Nowość: Możliwość wyłączenia technologii "Voice over Net" (fraza VoN=0;)
1.02 - Naprawiono: Błędne reakcje samochodów na uderzenie w podłoże
1.02 - Naprawiono: Model jazdy względem niższych prędkości
1.02 - Naprawiono: Wskrzeszanie obiektów po zastosowaniu ustawienia setVector/setVectorUp.
1.02 - Naprawiono: Ranni żołnierze będą się przemieszczali czołgając (żołnierz z granatnikiem nie będzie mógł już biec mimo ran)
1.02 - Nowość: Światła w samochodzie zostaną wygaszone, gdy gracz go opuści.
1.02 - Naprawiono: W wierszu poleceń można korzystać z fraz: -world, -noland i -netlog.
1.02 - Naprawiono: Łodzią można teraz sterować przy pomocy klawiatury i jednocześnie rozglądać się przy pomocy myszy
1.02 - Naprawiono: Wychylanie się przez ściany nie będzie już możliwe.
1.02 - Zmieniono: Domyślnym klawiszem dla funkcji zawisu śmigłowca jest od teraz klawisz podwójnego ukośnika. Ma to na celu poprawę precyzji sterowania klawiszami A/S/D/W
1.02 - Nowość: Dodano możliwość przypisania funkcji prowadzenia ognia do klawisza ' (apostrof)
1.02 - Naprawiono: Błędna sygnalizacja konfliktu dla akcji broń ręczna, salutowanie i siadanie względem pojazdu
1.01 - Nowość: Usprawnione dialogi UI podczas łączenia z dedykowanym serwerem
1.01 - Zmieniono: Normalne mapy nie będą już używane po wybraniu ustawienia „bardzo niskie” dla "jakości cieni"
1.01 - Zmieniono: SI rzadziej gubi drogę
1.01 - Usunięto: Funkcję exportLandscapeXYZ
1.01 - Naprawiono: Funkcja tonemapping nie brała udziału w kalkulacji koloru rozbłysku
1.01 - Naprawiono: Tekstura NULL RT jest teraz tworzona jako składnik bufora cieni – pozwala to na oszczędzenie pamięci wideo, gdy gracz korzysta z technologii nVidia SB
1.01 - Naprawiono: Tekstura 1x1 jest teraz tworzona jako składnik bufora cieni,
gdy gracz korzysta z DX. Pozwala to na oszczędzenie pamięci wideo, gdy gracz korzysta z technologii nVidia SB
1.01 - Naprawiono: Usunięto błędy związane z zarządzaniem teksturami
1.01 - Naprawiono: Błąd powodujący zwis przy braku pamięci wideo
1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI reagowali czasem na rozkaz zmiany formacji
1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą skuteczniej szukać kontaktu wzrokowego z wrogiem, gdy nie będzie on widoczny
1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI próbowali czasem przechodzić przez ściany
1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI mieli problem z przejściem trasy wiodącej przez góry
1.01 - Naprawiono: Wiadomość: Brak wpisu 'bin\config.bin/CfgMarkers.'
1.01 - Naprawiono: Dedykowane serwery będą mogły tłumaczyć pakiety technologii Voice Over Net
1.01 - Naprawiono: Błąd, który mógł powodować zwis podczas wychodzenia z gry sieciowej
1.01 - Naprawiono Błąd, który mógł powodować zwis podczas tworzenia gry sieciowej
1.01 - Naprawiono: Nieprawidłowy wybór LOD
1.01 - Naprawiono: Ustawienie „bardzo niska jakość cieni” spowoduje od teraz użycie najgorszych cieni dla drzew.
1.01 - Naprawiono: Usprawniono wyświetlanie listy misji na dedykowanym serwerze
1.01 - Naprawiono: Błąd powodujący zwis w poczekalni gry sieciowej
1.01 - Naprawiono: Czas wyświetlania odprawy w kampanii nie była prawidłowy
1.01 - Naprawiono: Po wciśnięciu klawisza ALT kursor powinien ulec przesunięciu
1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą zachowywali się teraz poprawniej, gdy zostanie trafiony ich kompan
1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą zachowywali się teraz poprawniej, gdy zauważą śmierć przyjacielskich jednostek
1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą sprawniej opuszczali pojazdy
1.01 - Naprawiono: Konsola dedykowanego serwera będzie mogła korzystać z unikodu
1.01 - Naprawiono: Debugger będzie mógł korzystać z unikodu (OutputDebugString)
==Wersja 1.02==
===Air.pbo===
1.02 – Usprawniono zachowanie wielu modeli
1.02 – Zmieniono udźwiękowienie AH-6
===Anims.pbo===
1.02 – Usprawniono ruchy pistoletem
1.02 – Usprawniono uniki żołnierzy z wyrzutniami
1.02 – Czas przeładowania wyrzutni został zwiększony do 4 sekund
===Buildings.pbo===
1.02 – Usprawniono modele wielu budynków
===CA.pbo===
1.02 - Naprawiono składnię ColorCoef[]
===Characters.pbo===
1.02 – Usprawniono modele wielu postaci
1.02 - Naprawiono system obrażeń dla reportera
1.02 - Naprawiono wskrzeszanie broni dla ŻołnierzaWat
1.02 – Żołnierze dysponują od teraz 12 głównymi i 8 bocznymi kieszeniami
1.02 – Grenadierzy mogą od teraz przenosić 8 granatów
===Misc.pbo===
1.02 – Usprawniono szereg modeli
===Roads.pbo===
1.02 - Usprawniono szereg modeli
===Sara.pbo===
1.02 – Usprawniono rozmieszczanie obiektów
===Tracked.pbo===
1.02 - Naprawiono ładowność M113
1.02 – Usprawniono modele wielu pojazdów
1.02 – Na M113 nie będą już pojawiać się odbłyski
===UI.pbo===
1.02 – Dodano interfejs do głosowań na dedykowanym serwerze
1.02 – Zmieniono długość pola tekstowego dla nazwy gracza
===Water.pbo===
1.02 - Naprawiono ładowność dla Zodiaka i PBX
1.02 – Na broni RHIB nie będą od teraz pojawiać się odblaski [[User:Rastavovich|Rastavovich]]
===Weapons.pbo===
1.02 – Usprawniono „muszki”
1.02 – Zmieniono odrzut dla M249 leżącego na ziemi
1.02 – Usunięto odblaski ze wszystkich pojazdów, które nie powinny ich mieć
1.02 – Usprawniono zachowanie rakiet kierowanych
1.02 - KVPT będzie od teraz prowadził ostrzał z wieżyczki
1.02 – Żołnierze SI nie będą już używali wyciszonej amunicji dla AK74
===Wheeled.pbo===
1.02 – Urealniono ładowność pojazdów
1.02 – Zmieniono opancerzenie dla pojazdów kołowych
1.02 - Usunięto odblaski ze wszystkich pojazdów, które nie powinny ich mieć it
1.02 – Usprawniono szereg modeli
1.02 – Usprawniono wiele misji będących częścią kampanii