Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95531 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tygrys205

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 19, 2006, 21:33:22 »
Mam nadzieję, że ktoś się weźmie wreszcie poważnie za Polską Armię - żaden kompletny mod nie zdążył powstać za czasów OFP (choć coś tam dawało się złożyć "z kawałków", różnej jakości) to teraz można już te "półprodukty"  :021: przerabiać do ArmA

Aktualnie jestem w modzie do OFP "Wrzesień'39" (który został wydany w wersji alfa) i w niedługiej przyszłości planujemy coś skombinować do ArmA. Ponoć tylko config trzeba zmienić i wszystko będzie działać, ale to tylko plotki. A prace idą wolno, bo brakuje rąk do pracy. W każdym bądź razie plan (z tego co wiem, bo nie było to dokładnie omawiane) zakłada przeniesienie "Września'39" z OFP do ArmA, lecz z jakim skutkiem to jeszcze się okaże.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 19, 2006, 22:32:02 »
A nie lepiej tworzyć "mody"?

Oczywiście znam te metody - ale ja miałem system kopiowania gry do różnych folderów i tworzenia sobie takich całości, które potem zgrywałem sobie na płyty. Tak się jakoś przyzwyczaiłem, zresztą ten system funkcjonował jeszcze wtedy gdy tej opisanej przez Ciebie metody jeszcze "nie wynaleziono"  :002:

Aktualnie jestem w modzie do OFP "Wrzesień'39"

Nie byłem precyzyjny, chodziło mi o współczesne Wojsko Polskie - mody z IIWŚ nie mieściły się w moich zainteresowaniach OFP i raczej nie będę ich używał w ArmA. A odnośnie tego tematu to kilka grup osób zaczęło prace, ale nikt chyba nie skończyl. Choć za pomocą zmian w już gotowych addonach (różnych autorów) np. przypisywanie do jednej strony pojazdów (np. addony LWP do Zachód) czy przypisywanie kierowców "z jednej parafii" do wszystkich pojazdów - można było sobie sklecić własne "domowe" WP.

PS. Sprawdziłem z ciekawości - sposób podany przez FvI, zdaje się działać również w ArmA - to tak żeby nie było OT od ArmA  :021:.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2006, 22:44:39 wysłana przez Razorblade1967 »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 20, 2006, 08:46:05 »
Czy mi się tylko tak wydaje ale nasz wojak nie jest w stanie pokonać 50 centymetrowego murku ponieważ nie ma opcji skocz czy jakoś tak?


JEST PATCH 1.02 PL

http://lem.com.pl/pliki.php tylko qra jak go ściągnąć????  :003:

Ale badziew, jak ktos to ściągnie w jakiś sposób niech da np. na Rapida ....
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2006, 08:56:16 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 20, 2006, 08:58:34 »
Na razie nie sciagniech
Bedzie dostepny  za pare godzin.....tak sadze
Chyba  ze   to zapowiedz   , ze  ma  byc:)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 20, 2006, 09:06:18 »
Na razie nie sciagniech
Bedzie dostepny  za pare godzin.....tak sadze
Chyba  ze   to zapowiedz   , ze  ma  byc:)

Zauważ że tam nic nie ściągniesz... poklikaj na inne tytuły...   LEM :535:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 20, 2006, 09:36:20 »
@YoYo

Murka nie przeskoczysz...  :122:
Wartość HDR 8 to wartość minimalna. Tego efektu nie da się całkiem wyłączyć. Można dać natomiast 16  :020:, ale wydajność siada (z tego co pamiętam z moich kombinacji).

ps. LEM jaja sobie robi z porządnych graczy...
That's Vietnam music... can't we get our own music?

qrdl

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 20, 2006, 09:58:46 »
U mnie się zassało w 5 min i 3 sek... ale dalej gra się wywala przy plikach .cfg. Przynajmniej tak to oceniłem na szybko...
Jednym słowem porażka, dno  :005:

pozdrawiam,
qrdl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 20, 2006, 10:03:29 »
Dobra, naprawili linki, patch można już ściągać, 103 MB http://lem.com.pl/plik.php?produkt=336  :banan
oczywiscie jest tam błąd, chodzi o łatkę 1.02 a nie 1.2

Info:

************** ArmA: Armed Assault Patch 1.02 CZYTAJ TO ****************
*********************************************************************

© 2006 Bohemia Interactive Studio. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ten program uaktualni ArmA: Armed Assault do wersji 1.02

UWAGA: Ta łatka zmienia bardzo wiele danych. Z tego powodu aktualizacja może potrwać dłuższą chwilę (10 minut lub dłużej na niektórych systemach).
Bądź cierpliwy i nie przerywaj działania programu podczas aktualizacji gry.

www.bistudio.com

WYMAGANIA SYSTEMOWE:
====================

ORYGINALNA WERSJA GRY: ARMED ASSAULT 1.00 lub 1.01

INSTALACJA ŁATKI
=========================
Uruchom plik exe i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlającymi się na ekranie.

NIEKOMPATYBILNOŚĆ Z WERSJAMI 1.00 i 1.01
=============================================

Łatka 1.02 optymalizuje połączenie sieciowe. W związku z tym wersja 1.02 nie jest kompatybilna z grami sieciowymi w wersji 1.00 i 1.01. Osoby posiadające wersję 1.02 nie będą mogły grać z graczami posiadającymi starsze wersje gry.


ZAKTUALIZOWANY OPEN AL
===============

Nowa wersja OpenAL jest już dostępna na stronie openal.org. Dołączyliśmy ją także do łatki 1.02.
Zalecamy jej instalację.


***************************************************************************
*** 1.01, 1.02

Wydajność:

- Znaczna poprawa wydajności w niemieckiej wersji gry
- Znaczna poprawa wydajności względem cieniowania i bardzo niskich detali tekstur
- Zoptymalizowana implementacja trawy
- Usunięto błąd związany z gubieniem się tekstur

Stabilność i bezpieczeństwo:

- Program nie będzie się już wieszał podczas gry sieciowej.
- Wyeliminowano zwisy mające miejsce po wyczerpaniu zasobów pamięci wideo
- Usunięto funkcję exportLandscapeXYZ

SI:
- Usprawniono mechanizmy odpowiedzialne za odnajdywanie drogi
- Usprawniono reakcje bitewne

Gra sieciowa:

- Usprawniono współpracę z dedykowanym serwerem
- Zoptymalizowano kod gry sieciowej

Kampania:
- Usprawniono zakończenia misji
- Zmieniono długość wyświetlania wiadomości o misji

Ogólne:
- Usprawniono sterowanie śmigłowcem

LISTA ZMIAN W SILNIKU GRY
=================

1.02 - Naprawiono: Niepoprawne zapisywanie parametrów podczas zapisywania profilu
1.02 - Naprawiono: Błędne zakończenie profilu

1.02 - Naprawiono: Sterowanie śmigłowcem i model lotu

1.02 - Naprawiono: Błędy powodujące zwisy podczas gry dedykowanym serwerze

1.02 - Naprawiono: Błędy powodujące zwisy w grze sieciowej

1.02 - Naprawiono: Problemy z kasowaniem i zmianą nazwy profilu

1.02 - Naprawiono: Problemy ze zmianą nazwy profilu

1.02 - Naprawiono: Błąd w wyniku którego można było kraść wyposażenie sanitariuszy

1.02 - Nowość: Czułość joysticka może być skonfigurowana w pliku ArmAProfile.
  Do konfiguracji należy użyć wartości dodatnich, bądź ujemnych.
  Domyślna wartość to:
    joystickSensitivity[]={

0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,1.000000,1.000000,

0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,0.500000,1.000000,1.000000};


1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący zwisy serwera gry sieciowej (po odłączeniu klienta JIP)

1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący to, iż logo oddziału nie było wyświetlane u wszystkich klientów gry sieciowej.

1.02 - Naprawiono: Błąd, który powodował przekształcanie normalnych map do jakości LowEnd po ponownym uruchomieniu gry

1.02 - Naprawiono: Błąd, który powodował, iż dedykowany serwer wymagał pliku OpenAL32.dll

1.02 - Naprawiono: Problemy związane z przejściem żołnierzy SI przez most

1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący blokowanie się na planszy żołnierza bez nóg
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący problemy podczas sterowania samolotem przy pomocy myszy

1.02 - Naprawiono: Kod "life" (nieśmiertelność) nie będzie już dłużej dostępny

1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący zbyt szybki ruch łodzi przy brzegu
1.02 - Naprawiono: Błąd w wyniku, którego łodzie tonęły na suchym lądzie po ich zniszczeniu

1.02 - Naprawiono: (Samochód) Kąt kamery ulegnie zresetowaniu po przejściu z zewnątrz do wewnątrz i na odwrót.

1.02 - Naprawiono: SI będzie sprawniej odnajdywać drogę

1.02 - Nowość: Możliwość wyłączenia technologii "Voice over Net" (fraza VoN=0;)

1.02 - Naprawiono: Błędne reakcje samochodów na uderzenie w podłoże

1.02 - Naprawiono: Model jazdy względem niższych prędkości

1.02 - Naprawiono: Wskrzeszanie obiektów po zastosowaniu ustawienia setVector/setVectorUp.

1.02 - Naprawiono: Ranni żołnierze będą się przemieszczali czołgając (żołnierz z granatnikiem nie będzie mógł już biec mimo ran)

1.02 - Nowość: Światła w samochodzie zostaną wygaszone, gdy gracz go opuści.

1.02 - Naprawiono: W wierszu poleceń można korzystać z fraz: -world, -noland i -netlog.

1.02 - Naprawiono: Łodzią można teraz sterować przy pomocy klawiatury i jednocześnie rozglądać się przy pomocy myszy

1.02 - Naprawiono: Wychylanie się przez ściany nie będzie już możliwe.

1.02 - Zmieniono: Domyślnym klawiszem dla funkcji zawisu śmigłowca jest od teraz klawisz podwójnego ukośnika. Ma to na celu poprawę precyzji sterowania klawiszami A/S/D/W

1.02 - Nowość: Dodano możliwość przypisania funkcji prowadzenia ognia do klawisza ' (apostrof)

1.02 - Naprawiono: Błędna sygnalizacja konfliktu dla akcji broń ręczna, salutowanie i siadanie względem pojazdu

1.01 - Nowość: Usprawnione dialogi UI podczas łączenia z dedykowanym serwerem

1.01 - Zmieniono: Normalne mapy nie będą już używane po wybraniu ustawienia „bardzo niskie” dla "jakości cieni"

1.01 - Zmieniono: SI rzadziej gubi drogę

1.01 - Usunięto: Funkcję exportLandscapeXYZ

1.01 - Naprawiono: Funkcja tonemapping nie brała udziału w kalkulacji koloru rozbłysku

1.01 - Naprawiono: Tekstura NULL RT jest teraz tworzona jako składnik bufora cieni – pozwala to na oszczędzenie pamięci wideo, gdy gracz korzysta z technologii nVidia SB

1.01 - Naprawiono: Tekstura 1x1 jest teraz tworzona jako składnik bufora cieni,
gdy gracz korzysta z DX. Pozwala to na oszczędzenie pamięci wideo, gdy gracz korzysta z technologii nVidia SB

1.01 - Naprawiono: Usunięto błędy związane z zarządzaniem teksturami

1.01 - Naprawiono: Błąd powodujący zwis przy braku pamięci wideo

1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI reagowali czasem na rozkaz zmiany formacji

1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą skuteczniej szukać kontaktu wzrokowego z wrogiem, gdy nie będzie on widoczny

1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI próbowali czasem przechodzić przez ściany

1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI mieli problem z przejściem trasy wiodącej przez góry

1.01 - Naprawiono: Wiadomość: Brak wpisu 'bin\config.bin/CfgMarkers.'

1.01 - Naprawiono: Dedykowane serwery będą mogły tłumaczyć pakiety technologii Voice Over Net

1.01 - Naprawiono: Błąd, który mógł powodować zwis podczas wychodzenia z gry sieciowej

1.01 - Naprawiono Błąd, który mógł powodować zwis podczas tworzenia gry sieciowej

1.01 - Naprawiono: Nieprawidłowy wybór LOD

1.01 - Naprawiono: Ustawienie „bardzo niska jakość cieni” spowoduje od teraz użycie najgorszych cieni dla drzew.

1.01 - Naprawiono: Usprawniono wyświetlanie listy misji na dedykowanym serwerze

1.01 - Naprawiono: Błąd powodujący zwis w poczekalni gry sieciowej

1.01 - Naprawiono: Czas wyświetlania odprawy w kampanii nie była prawidłowy

1.01 - Naprawiono: Po wciśnięciu klawisza ALT kursor powinien ulec przesunięciu

1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą zachowywali się teraz poprawniej, gdy zostanie trafiony ich kompan

1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą zachowywali się teraz poprawniej, gdy zauważą śmierć przyjacielskich jednostek

1.01 - Naprawiono: Żołnierze SI będą sprawniej opuszczali pojazdy

1.01 - Naprawiono: Konsola dedykowanego serwera będzie mogła korzystać z unikodu

1.01 - Naprawiono: Debugger będzie mógł korzystać z unikodu (OutputDebugString)


==Wersja 1.02==

===Air.pbo===
1.02 – Usprawniono zachowanie wielu modeli

1.02 – Zmieniono udźwiękowienie AH-6

===Anims.pbo===
1.02 – Usprawniono ruchy pistoletem

1.02 – Usprawniono uniki żołnierzy z wyrzutniami

1.02 – Czas przeładowania wyrzutni został zwiększony do 4 sekund

===Buildings.pbo===

1.02 – Usprawniono modele wielu budynków


===CA.pbo===

1.02 - Naprawiono składnię ColorCoef[]

===Characters.pbo===
1.02 – Usprawniono modele wielu postaci

1.02 - Naprawiono system obrażeń dla reportera

1.02 - Naprawiono wskrzeszanie broni dla ŻołnierzaWat

1.02 – Żołnierze dysponują od teraz 12 głównymi i 8 bocznymi kieszeniami

1.02 – Grenadierzy mogą od teraz przenosić 8 granatów

===Misc.pbo===
1.02 – Usprawniono szereg modeli

===Roads.pbo===

1.02 - Usprawniono szereg modeli

===Sara.pbo===

1.02 – Usprawniono rozmieszczanie obiektów

===Tracked.pbo===
1.02 - Naprawiono ładowność M113

1.02 – Usprawniono modele wielu pojazdów

1.02 – Na M113 nie będą już pojawiać się odbłyski

===UI.pbo===
1.02 – Dodano interfejs do głosowań na dedykowanym serwerze

1.02 – Zmieniono długość pola tekstowego dla nazwy gracza

===Water.pbo===
1.02 - Naprawiono ładowność dla Zodiaka i PBX

1.02 – Na broni RHIB nie będą od teraz pojawiać się odblaski  [[User:Rastavovich|Rastavovich]]

===Weapons.pbo===
1.02 – Usprawniono „muszki”

1.02 – Zmieniono odrzut dla M249 leżącego na ziemi

1.02 – Usunięto odblaski ze wszystkich pojazdów, które nie powinny ich mieć

1.02 – Usprawniono zachowanie rakiet kierowanych

1.02 - KVPT będzie od teraz prowadził ostrzał z wieżyczki

1.02 – Żołnierze SI nie będą już używali wyciszonej amunicji dla AK74

===Wheeled.pbo===
1.02 – Urealniono ładowność pojazdów

1.02 – Zmieniono opancerzenie dla pojazdów kołowych

1.02 - Usunięto odblaski ze wszystkich pojazdów, które nie powinny ich mieć it

1.02 – Usprawniono szereg modeli

1.02 – Usprawniono wiele misji będących częścią kampanii
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2006, 10:09:15 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 20, 2006, 10:32:25 »
Jak tylko wrócę do domu z roboty to od razu sprawdzę tego update'a.
Mam nadzieję, że naprawdę poprawili pathfinding AI bo szlag mnie trafiał w trakcie drugiej "dużej" misji kampanii gdzie samochód mojego dowódcy w czasie przejazdu przez miasteczko zaliczył chyba wszystkie ściany po drodze a na końcu wjechał do sadu, z którego już nie potrafił się wycofać...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 20, 2006, 10:42:23 »
zaliczył chyba wszystkie ściany po drodze a na końcu wjechał do sadu
LOL, no rozrywkowe chopaki  :002:

jest wzrost FPS, poprzednio ta sama scena (patrz wyżej) 38fps teraz ponad 50 (tez bez aniso, z aniso dalej ciacha)

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 20, 2006, 11:51:53 »
jest wzrost FPS, poprzednio (...) 38fps teraz ponad 50

No, no! 30% wzrostu wydajności! Jestem miło zaskoczony...
Po cichu zaczynam liczyć, że pathfinding i inne poważniejsze bugi też naprawili.

KUBA

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 20, 2006, 17:02:00 »
Cytat: YoYo
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący blokowanie się na planszy żołnierza bez nóg

Czy to znaczy że AA daje nam takie same możliwości jak Soldier of Fortune ? :karpik

Hornet

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 20, 2006, 20:56:27 »
Właśnie wróciłem z empiku z własną kopią ArmA  :002: Panowie jak można z wami popykać online w tą gierkę  :001:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 21, 2006, 00:19:48 »
Uje, zaczalem kampanie, sredni cza życia - do pierwszego wrogiego strzalu. Trzeba byc cwańszym niż się jest lol

a i taki screenik u mnie na pustyni:


webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 21, 2006, 00:46:42 »
Hej, 2 dni usiłowałem uruchomić ten program i w końcu dzięki pomocy wszechwiedzącego i wszystko mającego Razora :chuck (dzięki Chłopie ster dużo pomógł) udało się zagrać. Zrobiłem misje treningowa i poszedłem na polski serwer:http://www.board.armedassault.pl/viewtopic.php?t=239  . Zabawa była wyśmienita, mimo że mam słabe łącze 120k, spokojnie grałem, na serwku było ok. 20 osób, podzielonych na dwa teamy.
Super zabawa, raz wypadłem z jeepa  :karpik to szukasz auta przy drodze, wsiadasz i gonisz.