Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95709 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #285 dnia: Czerwca 09, 2009, 23:10:05 »
Ma być dokładnie 29 lipca- a ile w tym prawdy zobaczymy.
Miał być jakoś w czerwcu ehhhh  :005:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #286 dnia: Czerwca 09, 2009, 23:45:18 »
Na 19 czerwiec jest EU premiera.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #287 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:53:25 »
Wow! To się dopiero nazywa wojna - http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU
Oglądałem to już parę razy i jeszcze mi się nie znudziło.  :karpik

Akcent zdecydowanie lotniczy - http://www.youtube.com/watch?v=D1B8jCWf-E8  :118:

BigMac

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #288 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:47:03 »
 :karpik

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #289 dnia: Czerwca 11, 2009, 11:30:02 »
Wow! To się dopiero nazywa wojna - http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU
Jak 1-a scena w najnowszym Terminatorze  :002:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #290 dnia: Czerwca 15, 2009, 16:52:59 »
Jest jakieś demo dwójki? Nie wiem, czy mi pójdzie na kompie.

Wg gry-online powinno pojawić się w tym tygodniu.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #291 dnia: Czerwca 16, 2009, 18:10:19 »
Wow! To się dopiero nazywa wojna - http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU

 Ciekawe czy moja nerka wystarczy, aby sobie kupić kompa na którym taka bitwa pójdzie w najwyższych detalach.

rico32

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #292 dnia: Czerwca 25, 2009, 23:15:53 »
Dobra pany, na Steam jest demo army 2 do pobrania 2.8 giga zajmuje - sciagac i gramy!

Ruhisu

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #293 dnia: Czerwca 27, 2009, 17:40:20 »
Moja pierwsza fotka z dema
http://g.imagehost.org/0764/ArmA2Demo.jpg

Jestem dosłownie w niebo wzięty.
Tak jak pierwsza część nadawała się dla mnie i wielu innych użytkowników tylko do screenów a do w miarę satysfakcjonującej gry nadawała się dopiero po zainstalowaniu ACE mod tak część druga może zostać nazwana z czystym sumieniem godnym następcą OFP.

Edit>>
Usunąłem tagi img.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 27, 2009, 23:22:47 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #294 dnia: Czerwca 27, 2009, 18:30:21 »
Wrzuć to na imageshacka bo tam gdzie wrzuciłeś nie lubią hotlinkowania  :118:

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #295 dnia: Czerwca 27, 2009, 22:47:47 »
Demo też zrobiło na mnie wrażenie. Choć płynnie śmiga tylko na średnio-niskich detalach. :005:

Wizualnie - uczta (zwłaszcza realistyczne oddanie światła, pory dnia, cienie). Niesamowite "czucie" postaci, chodzi mi o poruszanie, rozmycie w ruchu itp. Wleczenie rannych, udzielanie pomocy pod ostrzałem, zwijanie się z bólu czekając na medyka, 2 kule w czoło od przebiegającego obok wroga (dobrze, że tu polityczną poprawność mają w d****) - miód, orzeszki. Super efekty jeśli chodzi o wybuchy, dym, etc. W sumie tylko jedna misja regularnej kampanii, ale widać, że jakieś życie tchnięto w tą grę - komunikaty, rozmowy, dobre teksty z wulgaryzmami :D. Nie jest tak sterylnie jak w ArmA I. Choć ciężko powiedzieć, czy będzie można odczuć klimat wojny tak jak w OFP.

No nie?

Zawiodłem się trochę na:
- szczegóły - dziwaczne wchodzenie po drabinie, nieruchome ręce na kierownicy - mogliby już to już zrobić porządnie, ile można? Także szkoda, że nie można się rzucać na ziemię pod ostrzałem z rozpędu (choćby w Americas Army 3 naciśnięcie "crouch" w biegu to sama przyjemność ;) )
- tylko jeden model postaci Marines? (z drobnymi zmianami w szczegółach jak położenie gogli itp.) - choćby po wybraniu snajpera byłoby miło mieć jakiegoś żołdaka w guille czy coś (choć może nie ma w demie)
- skoro gra ma znaczek M to chciałbym, żeby facet w którego kierunku poślę pocisk kalibru większego kalibru wyglądał odpowiednio po trafieniu

Aha, mini wiatraczki w Mi-8 miażdżą suty. Model lotu śmigłowców - jeśli o mnie chodzi to w sam raz jak na taką grę, chyba bez zmian w stosunku do tego z wcześniejszej części?

Mam nadzieję, że OFP2 podniesie rękawicę.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 27, 2009, 22:55:47 wysłana przez Jascha »

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #296 dnia: Czerwca 28, 2009, 02:59:24 »
Z checia postawie serva dla ARMA i ARMA 2 jak tylko ktos chce zagrac.Najczesciej spotkania w weekendy.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #297 dnia: Czerwca 28, 2009, 17:18:49 »
Kolega ma rację jest o niebo lepiej niż w jedynce..
Grafika rewelacyjna, fizyka postaci jeszcze lepsza.. fizyka przy strzelaniu jest ale nie wszystko można rozwalić....
Znakomite dźwięki...
AI moim zdaniem ma nadprzyrodzone moce. Gościa leżącego w trawie można wypatrzeć z góra 50m a on cię widzi z 300m. Mam nadzieję że albo to tylko moje złudzenie albo jeśli nie to zostanie poprawione....
Ogólnie kawał świetnej roboty....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

rico32

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #298 dnia: Czerwca 28, 2009, 20:29:47 »
Jak dla mnie to jedna z najlepszych gier wydanych do tej pory w tej tematyce.
Faktycznie brak rozwałki przy trafieniu w gościa z działka jak to było RO, to tego
czasami AI komputerowe zadziwia, raz cie widzi z daleka a raz przebiegnie obok nic nie robiąc nam.

Może by tak się ugadać na wspólne manewry w następny weekend?.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #299 dnia: Czerwca 29, 2009, 19:23:21 »
dOBRA. Podziabałem w demko.

Podoba mi się:
Grafa, woda, to że mimo strachów, działa na moim sprzęcie z zadowalającą ilością fps (a naprawdę nie zadowalam się byle czym) z ustawieniami na max, lepiej niż ARMA1.

Bardzo mi się nie podoba:
Brak tego co w OF uwielbiałem, czyli wnętrz czołgów. W of mogłem się rozejrzeć po wnętrzu i podejrzeć drivera w m1, tu nie mogę, tu jest cofnięcie się w rozwoju o kilka lat, tu przy oddaleniu z widoku strzelca, wychodzi mi do widoku zewnętrznego z moją postacią stojącą we włazie, a przy dowódcy do pozycji kmu, który zasłania mi pół ekranu....no proszę was, smiech na sali.

Strzelanie nadal przypomina zabawę z AEG i gaziakami na greengas.