Autor Wątek: Red Orchestra (wątek wydzielony)  (Przeczytany 67871 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #510 dnia: Września 14, 2011, 22:32:10 »
Nadjechała pełna wersja. Na razie pograłem nieco w singla. Celność jakby wzrosła, podejrzewam, że moje poprzednie narzekania były spowodowane lagami. Recoil z MG też jakby większy, ale to niestety wciąż dość toporna gra. AI czasem biegają bez sensu i pomimo tego, że misja była typowym liniowym pushem, dawało się odczuć podobny jak w multi kompletny brak organizacji ataku. Grafika nie zachwyca, do tego dochodzą jakieś bugi typu dziwna zielona poświata od czasu do czasu jakieś szare plamy (stery najnowsze, wszystko poaktualizowane Radeon 6870). Nie sprawdzałem framerate'u, ale miałem wrażenie, że jakoś super płynnie to nie jest.

Pierwsze wrażenie z pełnej jest takie... że to wciąż beta, a to co było betą, to tak naprawdę była alpha. Ehh..

Qbeesh

  • Gość
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #511 dnia: Września 15, 2011, 11:25:35 »
Mi po wczorajszej aktualizacji coś się popieprzyło z tłami w menu.
Cały ten system statystyk i levelingu w ogóle nie działa i mało kurwicy nie dostałem, gdy zobaczyłem, że bagnet jest unlockiem na stałe założonym na karabin. System chowania się za osłonami to jakas bzdura kompletnie do niczego nie przydatn.
O drobiazgach, ważnych dla mnie, typu rozłączna tasma w mg z którego przy strzelaniu sypią się ogniwa i brak wyrzucanych łusek u innych graczy tudzież botów nie chce mi się pisać. A...no i ten angielski trochę zabija i tak marną atmosferę.

Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #512 dnia: Września 15, 2011, 13:11:52 »
Qbesh tutaj masz rozwiązanie problemu z tłem ,językiem polskim itp http://www.red.orchestra.pl/forum/index.php?topic=2216.0 ,trzeba skasować folder o nazwie "Config"

mmaruda

  • Gość
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #513 dnia: Września 16, 2011, 15:03:05 »
Kolejny tutuł z serii "Two weeks, be sure". Znów nieco pograłem, tym razem online, porównując z singlem zdecydowanie są problemy z rejestracją trafień, zauważyłem też to samo co Qbesh pisał o tych drobiazgach, po 15 minutach disconnect--->quit--->unistall. Wracam grać w Armę.

Offline Molnar

  • *
  • Schlachtflieger
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #514 dnia: Września 16, 2011, 16:21:46 »
A...no i ten angielski trochę zabija i tak marną atmosferę.
Podmień pliki na native i po problemie.

Po dzisiejszym patchu fps 60-50 (arta, dużo dymu etc. 40-45).
W przeciwieństwie do bety na Spartonówce od casu do czasu błąd ro.exe.
Prawie każdy biega z MKb i AVT(dla ludzi ADHD) dla hardkorowców G41 z ZF41. Na poprawę w tym temacie (pliki serwerowe ograniczające to szaleństwo) poczekamy do wyjścia SDK. System statystyk nie istnieje.

Osobiście nie mam problemów z trafianiem z czegokolwiek w kogokolwiek  :118: (ping 80-180 zależy czy serwer FK, włoski czy uk, wszystkie „realizm”)
 
SG4

Qbeesh

  • Gość
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #515 dnia: Września 16, 2011, 16:42:07 »
Podmień pliki na native i po problemie.

Mi się już nic nie chce podmieniać. Podmieniać to ja sobie mogę skiny w FSX. Zwłaszcza, że to podmienianie głosów też krzakami jest obarczone. Nie moja robota.

Widziałem te automaty. A tak się zastanawiałem w ogólnym facepalmie jaką bzdurą na kółeczkach jeszcze mnie zaskoczą.

Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #516 dnia: Września 27, 2011, 12:07:44 »
O tym jak twórcy idą na skróty przy optymalizacji RO2 - TWI releasing patches removing environmental details deliberately - Steam Users' Forums
Ręce opadają... :(

Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #517 dnia: Września 27, 2011, 12:27:20 »
Czyżby RO2 jawiła się jako naziemna spadkobierczyni CloDa w kwestii użyteczności.

mmaruda

  • Gość
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #518 dnia: Września 27, 2011, 12:57:26 »
Nie no da się pograć, o ile nie ma lagów, jest się w stanie przeboleć MG fest, paskudną grafę, problemy z płynnością, artefakty i CTD :)

Jak dla mnie to kpina, bo pierwsze RO w czasach gdy było modem było bardziej dopracowane... Jedyne co musieli zrobić, to przeportować to na nowy engine i dali ciała... Jak ktoś chce sobie postrzelać w coś realistycznego to polecam Insurgency - mod do HL2, a jako że Team Fortres 2 jest za friko i Source SDK razem z nim... to darmówka :D

Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #519 dnia: Listopada 12, 2011, 18:10:51 »
A mnie się, to podoba. Klimat pierwsza klasa, dźwięki zawodowe i niezapomniany widok szturmujących kompanów. Normalnie na to czekałem. Grafe mam gdzieś, dla mnie wystarczy w zupełności. Są lagi, ale nie przebiją się przez klimat. DEKUNG!
« Ostatnia zmiana: Listopada 12, 2011, 18:25:38 wysłana przez Nietzscheański Nadczłowiek »

Offline Vulg

  • *
  • Stalker
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #520 dnia: Listopada 24, 2011, 19:41:26 »
Na steam wyprzedaż jesienna. Dziś na talerzu m.in. RO2 za "eurów" 17 eurocentów 49.
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #521 dnia: Stycznia 27, 2012, 22:14:41 »
W Biedronce RO Ostfront za 9,99  :020:
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Qbeesh

  • Gość
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #522 dnia: Stycznia 27, 2012, 23:20:20 »
Strata pieniędzy. Ogólnie RO2 wpisuje się w klimat CloD i SH5.

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #523 dnia: Stycznia 27, 2012, 23:52:07 »
RO OStfront 41 - to "jedynka"
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Qbeesh

  • Gość
Odp: Red Orchestra (wątek wydzielony)
« Odpowiedź #524 dnia: Stycznia 28, 2012, 02:46:04 »
Piszę ogólnie o  "dwójce". Jeszcze rozróżniam obie części.