Autor Wątek: Wieczny konkurs  (Przeczytany 144221 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tomek1988

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1140 dnia: Stycznia 30, 2007, 20:35:49 »
OK, Szmajs zadaje pytanie. Oczekiwałem trochę dokładniejszej odpowiedzi, ale niech będzie ;).

Jakby ktoś chciał poczytać więcej o Caterpillar Club:

http://polishairforce.biskupin.wroc.pl/caterpillar.html

Schmeisser

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1141 dnia: Stycznia 30, 2007, 20:55:32 »
Co najbardziej dziwiło i zarazem podobało się pilotom luftwaffe po zmianie z Bf-109 czy FW-190 na Me-262, poza rzecz jasna prędkością i siłą ognia nowej maszyny.
Pytanie nie jest trudne, jakkolwiek silnie podchwytliwe :)

v2

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1142 dnia: Stycznia 30, 2007, 20:58:47 »
Zapewne rozstaw podwozia  :002:

Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1143 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:03:43 »
Nie tyle rozstaw, co układ podwozia z przednim kółkiem

Schmeisser

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1144 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:07:12 »
Powiem tak (tm): Każdy z wymienionych trzech typów to miał , tyle że nie wszędzie działało identycznie

Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1145 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:12:33 »
Cytuj
Powiem tak (tm): Każdy z wymienionych trzech typów to miał , tyle że nie wszędzie działało identycznie
Czyżby chodziło Ci o "nieśmigłowy" napęd.

Ale to chyba zbyt oczywiste.

Schmeisser

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1146 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:17:47 »
Ciepło. Związane jest to z właściwościami silnika. Co to było - mówi wprost chyba Rall w którymś z wywiadów

bandyta

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1147 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:39:23 »
Bo były DWA :002: i może nie trzeba było trymować :021: ?
Same głupoty ostatnio piszę...

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1148 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:52:54 »
To że im więcej mocy się dodawało i samolot leciał szybciej tym jumaczom było lepiej?
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1149 dnia: Stycznia 30, 2007, 21:58:59 »
A nie chodziło o to, że samolot nie schodził z osi znaczy nie znosił go moment od silnika?

bandyta

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1150 dnia: Stycznia 30, 2007, 22:09:05 »
No to nie trzeba było trymować :D

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1151 dnia: Stycznia 30, 2007, 22:22:00 »
Może dlatego że mogli machnąć wajchą od gazu do oporu i poczuć się nieuchwytnymi ?
Troche fantazjuje  :banan
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Schmeisser

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1152 dnia: Stycznia 30, 2007, 22:22:14 »
Jak to nie :) Przecież każdej zmianie prędkości lotu towarzyszy zmiana wyważenia maszyny.
Nikomu się nie chce poszukać

Pytania pomocnicze - jak wyładowania elektryczne wpływają na jakość transmisji radiowej?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2007, 22:28:15 wysłana przez Schmeisser »

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1153 dnia: Stycznia 30, 2007, 22:29:13 »
Czy chodzi o to ze kręcące się śmigło indukowało na końcówkach łopat ładunki elektryczne pogarsząjac tym samym jakoś transmisji radiowej?
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

tomek1988

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs
« Odpowiedź #1154 dnia: Stycznia 30, 2007, 22:30:34 »
Może dlatego że mogli machnąć wajchą od gazu do oporu i poczuć się nieuchwytnymi ?

Być może się mylę, ale wydaje mi się, że poczuliby tą "nieuchwytność" tylko jeden raz LOL.