Prawdopodobnie tak, choć z wyglądu zewnętrznego różnią się od rosyjskich Su-24M2 - nie mają na przykład wspomnianych wcześniej charakterystycznych dodatkowych kontenerów zabudowanych na górnej części kadłuba, z obu stron statecznika pionowego. W zasadzie wyglądają z zewnątrz prawie jak zwykłe Su-24MK, diabeł pewnie tkwi w jakiś drobnych, mało rzucających się w oczy szczegółach

Warto przy tym pamiętać że zmodernizowane samoloty Su-24MK w wariancie proponowanym dla Algierii najprawdopodobniej noszą obecnie oznaczenie
Su-24bis. Nieco wcześniej pojawiało się również oznaczenie Su-24MK2. W co one dokładnie są wyposażone to niestety trudno mi powiedzieć, podejrzewam jednak że pod tym względem również mogą się nieco różnić od rosyjskich Su-24M2. Ciekawe czy w wojskach lotniczych tego kraju wdrożono choćby wspomniany wcześniej SWP-24?
Swoją drogą rozmowy nt. modernizacji algierskich Su-24MK rozpoczęto już w czerwcu 2000 roku. Przy okazji kraj ten wyraził zainteresowanie odbiorem dodatkowych 22 używanych egzemplarzy (sic!) Su-24M, pochodzących z zapasów WWS. Za dostawy miała być odpowiedzialna rosyjska spółka "Promexport". Kompania Gefest&T oraz zakłady NAPO z Nowosybirska, twórcy modernizacji, do końca 2001 roku wyremontowały oraz zmodernizowały 5 rosyjskich Su-24M do standardu Su-24M2 oraz co najmniej 7 dalszych samolotów tego typu należących do Algierii.
Ostatecznie w latach 2002-2005 kraj ten odebrał z NAPO wszystkie zmodernizowane egzemplarze Su-24MK2 i przyjęto je na uzbrojenie w Algierii jako Su-24bis.
Nieco później, uzupełniono flotę o jeszcze 3 dodatkowe egzemplarze Su-24bis z Rosji, dostarczone przez NAPO.
Co interesujące, podobno wyremontowano i zmodernizowano w NAPO także 12 innych samolotów Su-24MK posiadanych przez Algierię, zakupionych jeszcze wiele lat wcześniej w Związku Radzieckim.
Rezultat dostaw jest taki że Algieria ma całkiem pokaźną flotę Fencerów:
- 12 x Su-24MK dostarczonych w latach 1988-1994 z ZSRR;
- 25 x Su-24MK2 (Su-24Bis) pochodzące z zapasów WWS, dostarczone w latach 2002-2005;
- 4 x Su-24MR, zakupione na Ukrainie w latach 1997-1999;
- 2 x Su-24MP, do kompletu wariant walki radioelektronicznej, również pochodzące z Ukrainy;
Uwzględniając jeszcze remont i modernizację pierwszego tuzina Fencerów, w sumie mamy bagatela
37 x Su-24bis +
4 x Su-24MR +
2 x Su-24MP. Na uzbrojeniu widać że też nie oszczędzali i mają chyba... trzecią lub czwartą flotę Fencerów na świecie, za Rosją, Ukrainą i Białorusią. Nieźle, co nie?

BTW. Dzięki za zdjęcia :023: