Co do klap, LEF - Leading Edge Flaps. To te takie klapy z przodu skrzydeł.
Nie ma potrzeby mapować ich ani zwykłych klap do enkoderów, bo latając F-16 raczej nigdy ich nie będziesz ręcznie ustawiał (od tego jest FLCS), chyba że zostaniesz poważnie uszkodzony, ale wtedy będziesz miał ważniejsze sprawy na głowie, niż LEFy. Lepiej przeznaczyć enkoder na inną funkcję.
INS inc i dec to gałka INSu (Inertial Navigation System). Jest tam kilka możliwych ustawień, ale też raczej nie będziesz zbyt często tego używał. Przy uruchamianiu maszyny trzeba tę gałkę ustawić na Align Norm, a po zsynchronizowaniu na NAV z tego co pamiętam. W trakcie lotu już tego nie dotykasz, więc szkoda enkodera.
Wg mnie, najsensowniejsze funkcje dla enkoderów to jasność HUDa, zasięg HSD i trymery - kontrolę nad zasięgiem i pochyleniem radaru masz chyba na Cougarze, a pozostałe z wymienionych funkcji są b. rzadko używane w praktyce. A skoro nie budujesz pełnego kokpitu, a tylko najważniejsze elementy, to trzeba się skupić na tych najczęściej używanych funkcjach.