Autor Wątek: RealMod - nowy wątek techniczny  (Przeczytany 9923 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 14, 2007, 14:32:02 »
Trzeba wybrać jeden samolot i zacząć zbierać o nim wszelkiego rodzaju informacje: moc silnika, wszystkie masy (własna, paliwa, oleju, do startu), powierzchnie skrzydeł i sterów, maksymalne kąty wychylenia sterów, prędkość rozpadania się, maksymalna prędkość wznoszenia, średnica śmigła, reduktor

P.11a

statecznik wysokości - 1,386m*   ster wysokości - 1,344m*
statecznik pionowy - 0,921m*      ster kierunku - 1,522m*

główny zbiornik paliwa - 294l (konstrukcja nitowana) 
zbiornik opadowy - 10,5l
zbiornik oleju - 28l

Moc. /nom./maks.  -  376/423 (Mercury IVS2)
Powierzchnia nośna - 17,9m*
masa własna - 1116 kg
masa użyteczna - 474 kg
masa całkowita - 1580 kg
obciążenie powierzchni - 88,5 kg/m*
obciążenie mocy - 3,74 kg/kW
prędkość maks. na wys. 0m - 300 km/h (dla P.11b, brak danych dla wersji a)
prędkość maks. na wys. 5ooom - 340 km/h
prędkość przelotowa - 240 km/h
prędkość minimalna - 110 km/h
prędkość dopuszczalna w nurkowaniu - 696 km/h (dla P.11c, brak danych dla wersji a)
wznoszenie - 12,4-14,5 m/s (dla P.11c, brak danych dla a)
pułap - 75oo-8ooom
zasięg - 435-480km
rozbieg - 99m
dobieg - 343m
współczynnik obciążenie niszczącego - 16 (dla P.11b, brak danych dla wersji a)

Myślę, że chodzi o coś takiego w tym temacie. Mam podobne dane do wszystkich P.11

Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 14, 2007, 14:45:00 »
o mam więcej:

karabiny maszynowe kadłubowe z amunicją - 79kg
karabiny maszynowe skrzydłowe z amunicją (P.11c)- 82kg
przyrządy pokładowe - 47kg
pilot ze spadochronem - 90kg
ciężar na kola w linii lotu - 1640kg
ciężar na kola na ziemi - 1505kg
ciężar na płozę w linii lotu - 160kg
ciężar na płozę na ziemi - 295kg

główny zbiornik paliwa - 294l (konstrukcja nitowana) (235kg)
zbiornik opadowy - 10,5l (6kg)
zbiornik oleju - 28l
smar - 24kg

Blackmessiah

  • Gość
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 14, 2007, 16:39:05 »
Można zrobić całą serię Pezetelek:

P.7
P.11a
P.11c
P.24c
P.24f/g

W P.7 i P.24 przymknąć oczy na wymiary - tylko dla samego sprawdzenia zachowania w powietrzu.

BigMac

  • Gość
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 14, 2007, 16:51:14 »
Tak, od razu serię...

Widzę, że jednak Sun ma rację.

Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 14, 2007, 17:25:38 »
Modowanie modelu lotu w Iłku - idea wspaniała, pomysł bardzo potrzebny i zawsze czekałem na takie coś. I choć nie jestem w temacie to już po przeczytaniu paru postów spostrzegłem wszech-obecny hura optymizm, który w tego typu projektach raczej nie pomaga :)

Co do tego jedynego modelu samolotu od którego należało by zacząć - zawsze zdawało mi się, że to Mietek został najtrafniej zrobiony w łku i może trza zacząć od niego... ? No, ale to tylko moje, pewnie naiwne myślenie.
Pozdrawiam i życzę sukcesów :)

Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 14, 2007, 19:01:02 »
Teoretyzują i teoretyzują... Ja nawet znalazłem (chyba) szczegółowe dane do tej nieszczęsnej P.11, a oni dalej... :015:

BigMac

  • Gość
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 14, 2007, 19:09:04 »
Na was też przyjdzie czas, cierpliwości.

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 14, 2007, 19:19:20 »
SmokuHaosu. Napisz też skąd masz te dane żeby się nikt nie przyczepił. Bo ktoś może pomyśleć że je sobie zmyśliłeś. Po tym jak pomyliłeś na froncie Peszkę z bf110 trudniej mi będzie w te dane wierzyć - to tak na marginesie. A na drugim, to haos pisze się przez Ch chyba że to tak specjalnie?

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 14, 2007, 19:27:33 »
Cytuj
SmokuHaosu. Napisz też skąd masz te dane żeby się nikt nie przyczepił. Bo ktoś może pomyśleć że je sobie zmyśliłeś. Po tym jak pomyliłeś na froncie Peszkę z bf110 trudniej mi będzie w te dane wierzyć - to tak na marginesie. A na drugim, to haos pisze się przez Ch chyba że to tak specjalnie?
OWNED
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 15, 2007, 00:18:30 »
Tak myślałem, ta peszka do końca latania w iła będzie za mną chodzić, po prostu dopisze se do CV. Już nawet ten pilot mi wybaczył i mamy siebie na HL na liście znajomych :020:

A wszystkie dane pochodzą z książki:
"samoloty myśliwskie września 1939" Krzysztof Cieślak, Wojciech Gawrych, Andrzej Glass

Niestety Bf109 nie jest tam tak dobrze opisany  :015:

A chaos specjalnie przez h.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2007, 00:27:09 wysłana przez Wind_Of_Peace »

bandyta

  • Gość
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #25 dnia: Września 06, 2007, 18:01:32 »
Czyli jednak nie będzie "Real Mod'a"?

chincz

  • Gość
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #26 dnia: Września 07, 2007, 07:55:52 »
Nie marudź. Sound Mod prawie gotowy  :063:

Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #27 dnia: Września 07, 2007, 08:11:03 »
bandyta - oczywiście, że nie będzie  :005:. Wszyscy ochoczo przyłączyli się do koncertu życzeń - już dokładnie wiemy, co, kto chce. Teraz została nam tylko drobnostka - ktoś to musi zrobić. Dobrze, że jest chociaż SG2_Wasy ze swoim sound modem ...  :005:
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #28 dnia: Września 07, 2007, 09:46:13 »
Dobrze, że jest chociaż SG2_Wasy ze swoim sound modem ...  :005:

Wy, Kelso nie bądźcie tacy skromni, też macie zasługi na tym polu. Matuszka Rosija wynagrodzi wam to....   :020:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: RealMod - nowy wątek techniczny
« Odpowiedź #29 dnia: Września 07, 2007, 14:30:28 »
Na tym polega praca grupowa, że jak ktoś za coś nie jest odpowiedzialny z imienia i nazwiska to....  Nie żebym miał do kogoś pretensje, ale to może i dobrze, że nie ma modów. Nie tak dawno były prowadzone spekulacje o upadku gry przez internet. Powstaje skutecznie sond mod i starczy chyba. Ja zupełnie nie znam się tym wszystkim, mogłem to podałem dane do P.11, a że zaczęto od E4 :121: