Trzeba wybrać jeden samolot i zacząć zbierać o nim wszelkiego rodzaju informacje: moc silnika, wszystkie masy (własna, paliwa, oleju, do startu), powierzchnie skrzydeł i sterów, maksymalne kąty wychylenia sterów, prędkość rozpadania się, maksymalna prędkość wznoszenia, średnica śmigła, reduktor
P.11a
statecznik wysokości - 1,386m* ster wysokości - 1,344m*
statecznik pionowy - 0,921m* ster kierunku - 1,522m*
główny zbiornik paliwa - 294l (konstrukcja nitowana)
zbiornik opadowy - 10,5l
zbiornik oleju - 28l
Moc. /nom./maks. - 376/423 (Mercury IVS2)
Powierzchnia nośna - 17,9m*
masa własna - 1116 kg
masa użyteczna - 474 kg
masa całkowita - 1580 kg
obciążenie powierzchni - 88,5 kg/m*
obciążenie mocy - 3,74 kg/kW
prędkość maks. na wys. 0m - 300 km/h (dla P.11b, brak danych dla wersji a)
prędkość maks. na wys. 5ooom - 340 km/h
prędkość przelotowa - 240 km/h
prędkość minimalna - 110 km/h
prędkość dopuszczalna w nurkowaniu - 696 km/h (dla P.11c, brak danych dla wersji a)
wznoszenie - 12,4-14,5 m/s (dla P.11c, brak danych dla a)
pułap - 75oo-8ooom
zasięg - 435-480km
rozbieg - 99m
dobieg - 343m
współczynnik obciążenie niszczącego - 16 (dla P.11b, brak danych dla wersji a)
Myślę, że chodzi o coś takiego w tym temacie. Mam podobne dane do wszystkich P.11