Autor Wątek: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.  (Przeczytany 108378 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #225 dnia: Maja 25, 2011, 18:11:19 »
Faktycznie coś jest na rzeczy, bo mowa o tym w zmianach w kontekście nowego patcha. Prawdopodobnie dziś wieczór: http://www.en.thewitcher.com/community/
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #226 dnia: Maja 26, 2011, 22:44:08 »
Czekałem na patch. Nawet DLC nie pobrałem, bo nie mogłem. Wiesiek sam z siebie - chyba po próbach ściągania DLC - zgubił całkowicie dźwięk. Czy ktoś też tak ma?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #227 dnia: Maja 26, 2011, 23:03:21 »
Całkiem czy tylko np. dialogi? Ja miałem w jednym momencie problem z dialogami ale muzyka i odgłosy przyrody były.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #228 dnia: Maja 27, 2011, 00:38:59 »
Hmm, ja żeby uruchomić diabelskiego patcha, musiałem przeinstalować grę. Przeinstalowałem, pokrętną metodą uruchomiłem patcha (ręcznie, przez Launchera się zapętlało w nieskończoność) i...nie mogę dokończyć procesu rejestracji. Co jest potrzebne, żeby w ogóle mieć dostęp do zakładki z DLC.

Jestem nieco zmęczony tymi zabawami...wysłałem maila do supportu, po to zapłaciłem za produkt, żeby mi pomogli.

Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #229 dnia: Maja 27, 2011, 21:57:51 »
No w końcu mogłem zainstalować patcha, dobrze że zrezygnowali z tego pobierania przez launcher. Wszystko śmiga. Nareszcie po wymuszonym tygodniu przestoju mogę ruszyć dalej z grą. Nie mam nawet CDPR tego za złe, ta gra jest tak świetna, że wynagradza wszystko. :D Bez wątpienia jedna z najpiękniejszych gier w jakie grałem i w jakie przyjdzie mi zagrać.

Przy okazji wyłączono SecuROM bo stwarzał więcej problemów legalnym użytkownikom niż było to do zaakceptowania. CDP będzie także wymieniał uszkodzone popiersia Geralta z EK (trochę ryzykowne znając słynną polską mentalność cwaniaczka). Szczegóły na ich stronie. Na prawdę szacunek za takie podejście. Niemniej szkoda, że przytrafiły im się te zupełnie niepotrzebne problemy techniczne.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #230 dnia: Maja 31, 2011, 19:57:04 »
Zmęczyłem Wieśka 2.

Powiem tak : gra jest bardzo dobra. Ale nie rozumiem całego hypu nią. Jeżeli ktoś dawno nie grał w jakieś nowości to może mu ślinka na jej widok cieknie. Owszem pod wieloma względami bije takiego Dragon Age 2. Niestety po drodze zagubił dla mnie Wiesiek 2 atmosferkę części pierwszej. Gra jest bardzo dobra, jednak mam jakiś niedosyt. System walki wolałem chyba z jedynki. Na początku może i walka jest ciężka. Potem używając 2 - 3 podstawowych eliksirów i z rozwiniętą postacią siepiemy przeciwników jak leci grupami. Brak też wyrazistych postaci jakich jak w jedynce, elementów humorystycznych, popijawy w karczmach itd. Przynajmniej mam takie odczucia.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #231 dnia: Czerwca 01, 2011, 18:22:07 »
Też mam wrażenie, że grze, mimo że jest świetna, brakuje czegoś co było w części pierwszej. Może to mniej wpadająca w ucho muzyka, może nie ma takiego powiewu świeżości i "inności" jak część pierwsza. A może po prostu byłem ciut młodszy i inaczej patrzyłem na gry :)

Hype w Polsce sam się nakręcił, bardzo rzadko zdarza się nam produkt który naprawdę zdobywa uznanie za granicą. Z drugiej strony za nowościami jeszcze nadążam, ale Wiedźmin i tak mocno się wybija ponad to, co w ostatnim czasie można znaleźć na półkach sklepowych.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #232 dnia: Czerwca 01, 2011, 22:00:50 »
Otóż to.
Chciałem jeszcze dodać jedno. I to jest najwyższa pochwała dla tej serii. Wiedźmin ma klimat gry w której nie ma czarno - białego świata i jego mieszkańców. Nie ma wspaniałych i czystych jak łza rycerzy, i złych jak samo zuuuo złoczyńców. Ta gra pokazuje średniowieczny - alternatywny świat takim jakim go sobie wyobrażałem. Brudny, pełen  brutalności, hipokryzji i ciemnoty świat.

Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #233 dnia: Czerwca 01, 2011, 22:18:19 »
System walki wolałem chyba z jedynki. Na początku może i walka jest ciężka. Potem używając 2 - 3 podstawowych eliksirów i z rozwiniętą postacią siepiemy przeciwników jak leci grupami.

Myślę, że to poniekąd problem CDPR - utrzymanie stałego poziomu trudności rozgrywki. Jestem teraz w Akcie III, gram na poziomie trudnym i ginę praktycznie tylko na własne życzenie, gdy pozwalam sobie na zbyt dużo ;) . Z jednej strony dobrze, że postać jest odczuwalnie lepsza, ale wraz z tym powinien wzrastać poziom umiejętności przeciwników.

Ale w jedynce było dokładnie tak samo. Na zaawansowanym poziomie rozwoju postaci można było pykać lekko wszystkich jak leci (styl grupowy czy też Ignii 360 stopni).

_michal

  • Gość
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #234 dnia: Czerwca 01, 2011, 23:02:02 »
wraz z tym powinien wzrastać poziom umiejętności przeciwników.

A ludzie tak narzekali na autoleveling w Oblivionie :)

Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #235 dnia: Czerwca 01, 2011, 23:10:30 »
Nie wiem. Nie grałem.

Ale pozwolę sobie zauważyć, że nie napisałem, że ten sam typ przeciwnika ma być bardziej wymagający i nie o to mi chodziło, choć może niezbyt jasno się wyraziłem. ;) Chodzi mi głównie o typy przeciwników - w akcie I walczymy z endriagami i nekkerami, które są podobnie wymagające w walce jak harpie w akcie II (nawet gdybyśmy grali tak samo rozwiniętą postacią). Albo ilość wrogów / warunki walki powinny być trudniejsze, albo nowe typy przeciwników są dostosowane do poziomu na jakim powinna znajdować się kierowana postać. We cool?

_michal

  • Gość
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #236 dnia: Czerwca 01, 2011, 23:54:42 »
Masz rację :)

Głupio przyznać, ale zamiast grać w Wiedźmina 2 gram w Final Fantasy XIII. ;)

Offline Vulg

  • *
  • Stalker
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki

Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #238 dnia: Czerwca 05, 2011, 12:35:24 »
Ukończyłem grę po stronie Roche'a, teraz cisnę po stronie Iorwetha. Nadal utrzymuję, że gra jest świetna, cudna, przepiękna i jest jednym z murowanych kandydatów do GOTY.

Jednakże... :D

Rozumiem już teraz kolegów wyżej, że coś jest nie tak... Szczególnie w stosunku do Wieśka 1. Doszedłem do wniosku, że ten Geralt i jego świat coraz bardziej oddala się od pierwowzoru Sapkowskiego. Takie mam wrażenie. Fabuła poszła jakby w stronę Hollywood, a cały świat został przerobiony tak, aby był bardziej uniwersalny i strawny dla obcokrajowców. Jest to zrozumiałe, bo Saga jest dość słowiańska i przez to wyjątkowo swojska. Tego mi tu brakuje. Gra nadrabia innymi atutami, ale jedna szkoda trochę, bo gdzieś się ten klimat z książek jednak nieco ulatnia. Poza tym w stosunku do jedynki mniej jakby zleceń typowo wiedźmińskich, a za dużo wielkiej polityki...

Jestem szczególnie rozczarowany III aktem. Jakiś taki mdły na tle początku gry. Flotsam zdecydowanie najlepsze. Może Vergen jeszcze pozytywnie zaskoczy, bo po stronie ROche'a można je tylko liznąć.

No i te kolorowe, magiczne, jarmarczne zbroje. Kurde, z jednej strony fajna rzecz, ale to chyba nie do końca klimaty do tego RPGa...

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Wiedźmin (The Witcher) - nowa gra cRPG.
« Odpowiedź #239 dnia: Czerwca 05, 2011, 13:50:53 »
Właśnie! Brakuje mi tu czegoś takiego jak bagna pod Wyzimą. Dużego terenu po którym możemy sobie chodzić do woli i ubijać potwory. Noc, odgłosy potworów, rzęsisty deszcz i bagna po pas. Klimat był niesamowity.
Kolejna rzecz: wiele jednak ułatwiono - kiedyś, aby utworzyć eliksiry czy smarowidła należało mieć odpowiednią bazę alchemiczną. Teraz - szach prach i gotową mamy całą "aptekę".