Autor Wątek: Samoloty AI - Flyable  (Przeczytany 48021 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #105 dnia: Marca 15, 2008, 13:54:41 »
Zauważyłem znikające kółka kiedy włączymy światła, obojętnie pozycyjne czy do lądowania.
:005: Na to na razie nie uradzę. Myślę, że w lotach dziennych nie będzie przeszkadzać.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #106 dnia: Marca 15, 2008, 17:07:40 »
Ja tak tylko  :icon_redface: Najważniejsze że jest, przy 'częściach' jakie oferuje Ił to i tak jest b. dobrze. O dopieszczaniu można myśleć jak chłopaki z AAA dojdą do tego jak implementować nowe samoloty.
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #107 dnia: Marca 19, 2008, 19:23:06 »
Chciałbym podzielić się z Wami prawdziwą perełką modów do iłka - repaintem kokpitu Bf-109 serii E. Jest to moja kompilacja kokpitów dwóch autorów: SG1 Afdn (Hiszpania) i niejakigo Freddiego (Francja). Trzonem jest genialny mod SG1 Afdn (pochodzą z niego niemal wszystkie tekstury), mod autorstwa Freddiego usuwa błędy tego pierwszego. Moja rola jest tu znikoma (kosmetyczna przeróbka zapewniająca prawidłowe współdziałanie obu modów), więc wszystkie ochy i achy proszę kierować w stronę wymienionych autorów. Co jest poprawione w stosunku do "gołego" modu SG1 Afdn ?
1. Działanie wysokościomierza (wyświetlane są pełne tys.metrów).
2. Działanie busoli (brak rozbłysków na skali podczas strzelania, prawidłowe wyświetlanie w nocy)
3. Brak niepotrzebnych napisów na elementach prawj burty.
4. Działająca przysłona przeciwsłoneczna celownika (jej kolor czasami budzi moje zastrzeżenia, ale tego zmienić nie potrafię).

To tyle, jeśli chodzi o usunięte błędy. Jako dodatkowy/nowy element, występuje w kokpicie nowa podłoga, której w modzie SG1 Afdn nie ma.

http://rapidshare.com/files/100722342/Bf-109E_Cockpit_Repaint.rar.html
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Jeremak

  • *
  • It's full of stars...
    • Moje profile
Re: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #108 dnia: Marca 23, 2008, 08:42:38 »
Jak że nikt do tej pory nie napisał o tym, więc ja się pofatyguję. Otóż ekipa AAA wreszcie odnalazła sposób wprowadzania do Iła kompletnie nowych samolotów z własnymi FM, DM... Na pierwszy ogień poszedł Spitfire Mk I: http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=2511&view=next
... ech ta moc 8 kaemów  :001:
Czemu w Eurodisneylandzie nie można odpalać fajerwerków? Po pierwszej próbie poddał się garnizon Paryża.
http://jeremak-j.deviantart.com/

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #109 dnia: Marca 25, 2008, 07:55:40 »
Kokpit wygląda świetnie.

Revi rządzi... :icon_wink:

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 25, 2008, 08:22:47 »
Właściwy link do Spitfire Mk. I
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #111 dnia: Marca 25, 2008, 12:47:09 »
Kolejna dobra robota naszego kolegi Ranwersa Spitfire IX/XVI bubble top

Ranwers jak byś mógł zrobić instalkę dodającą slota ze Spitem tak jak w przypadku Spita I to byłoby super :D
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

oldeagle

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #112 dnia: Marca 25, 2008, 12:49:30 »
Spit I spoko tylko jak można go wlączyc do maszyn Flyable w DCG ?

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #113 dnia: Marca 25, 2008, 13:01:51 »
Można. Zdaje się, że samo DCG nie ma tutaj żadnego wpływu. Trzeba poszukać pliku ze "spisem" samolotów w danej kampanii, dopisać, a powinno się pokazać w slotach samolotów kampanii. I wio. Kiedyś to robiłem. BTW jak ktoś pogrzebie w tym to może sobie polatać kampanie 1940r na Ta183 jak ktoś lubi takie klocki.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Re: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #114 dnia: Marca 26, 2008, 22:04:31 »
Jeżeli ktoś jeszcze nie widział.

Muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem.

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=3724&postdays=0&postorder=asc&start=0

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Re: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #115 dnia: Marca 26, 2008, 22:14:52 »
Kuschące :D
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Re: Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #116 dnia: Marca 27, 2008, 15:04:17 »
Spit I spoko tylko jak można go wlączyc do maszyn Flyable w DCG ?

1. Wchodzimy do katalogu DGEN.
2. Odnajduem intersujacy nas plik Planes*.dat np PlanesGB1.dat (nazwy tych plików mogą różnić się w zależności od zainstalowanych dodatków - u mnie jes to BOE + EnjoyPatch for Boe 3.82)
3. Otwieramy plik do edycji. Powinien wyglądać np. tak:
[Channel41]
SPITFIRE5B
HurricaneMkIIc
P_40SUKAISVOLOCH2B
[Channel42]
SPITFIRE5B
(...)
4. W intersującej nas częsci kampani np. w roku 1941 dodajemy wpis SPITFIRE1
Efekt:
[Channel41]
SPITFIRE1
SPITFIRE5B
HurricaneMkIIc
5. Zapisujemy plik.
6. "Odpalamy" grę i właściwą kampanię w której w polach konfigracji początkowej winien znajdować się spitfire mk I jako dostępny w części Channel41.

Pozdrawiam

"W gwardii oddawano broń i tornister tylko razem z życiem"
Coignet

oldeagle

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #117 dnia: Marca 28, 2008, 15:05:58 »
w singlowych misjach kampaniach działa bez problemu.Mnie interesuje jak go odpalić w trybie multiplayer 

Zdania rozpoczynamy wielką literą. Proszę o tym pamiętać. Dziadek Kos.
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2008, 17:16:46 wysłana przez Kos »

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #118 dnia: Kwietnia 01, 2008, 00:13:38 »
Nie wiem czy to komuś potrzebne, ale ... nasz ci on !






.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #119 dnia: Kwietnia 01, 2008, 09:56:03 »
Oznajmiam, że nie dam się sprowokować...
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona