Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 134161 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 28, 2007, 16:41:29 »
Nie histeryzujmy. Screen nr 2 przypomina mi coś z Operation Flashpoint. No może w troszkę lepszej jakości :118:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 28, 2007, 17:41:03 »
Nie histeryzujmy. Screen nr 2 przypomina mi coś z Operation Flashpoint. No może w troszkę lepszej jakości :118:

Dokładnie. Wyjąłeś mi to z ust :) A nawet 2 i 3 :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

tomek1988

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 28, 2007, 18:32:21 »
Do bani. Pilot nie ma dziurek w nosie.  :003:

Wiedziałem, że coś mi na tym screenie nie pasuje ;)! A już miałem Sunny'ego wołać :).

Chociaż, w sumie nadal czekam na posta Sundownera, wizjer nadal za blisko twarzy pilota :121:?

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 05, 2008, 16:19:14 »
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 05, 2008, 16:29:23 »
Mhm, nowy: "Dodano: 24 VIII 2006"
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline castor

  • *
  • Lonewolf

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 05, 2008, 16:36:02 »
Chociaż, w sumie nadal czekam na posta Sundownera, wizjer nadal za blisko twarzy pilota :121:?
Szybka HDU jest za wizjerem hełmu, nie przed, do tego pochylona pod kątem... itp. itd.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 05, 2008, 16:42:03 »
Bedziesz zadowolym graczem Black Shark ! :D

A możesz uchylić rąbka tajemnicy w kwestii multiplayera? Chodzi mi o to, czy zostało cokolwiek zrobione w sprawie beznadziejnego do tej pory rozwiązania sposobu stawiania serwera (m. in. o to, że osoba, która postawiła serwer nie jest w stanie zmienić samolotu, kamuflażu czy payloadu bez rozłączania całego serwera i wyrzucania wszystkich graczy. Jest to bardzo uciążliwe w sytuacji, kiedy w rozgrywce bierze  udział większa liczba osób (jak w naszej kampanii) a serwer nie jest osobnym komputerem, tylko również jest używany do latania. Inaczej byłoby, gdyby odpalenie serwera było możliwe na słabym kompie, lub w tle, jako samego serwera dedykowanego bez potrzeby odpalania grafiki. Przydałoby się również więcej możliwości prócz "kick". N.p. przyznawanie graczom odpowiednich uprawnień kontrolowania serwera, opcja "vote" czy np ściąganie skórek, których niektórzy gracze nie mają (jak w stareńkim Quake i pochodnych).

tomek1988

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 05, 2008, 17:05:38 »
Szybka HDU jest za wizjerem hełmu, nie przed, do tego pochylona pod kątem... itp. itd.
Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć ;). Co do HDU, to jest to dość spory błąd, sam się sobie dziwię, że tego nie zauważyłem...
W każdym razie pod tym względem chłopaki się nie postarały. Tym bardziej, że ten błąd był już na wcześniejszych screenach... Mam nadzieję, że poprawili chociaż te wylatujące łuski :).

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 05, 2008, 18:04:24 »
A co z tymi wylatującymi łuskami? przypomnij :121:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php


Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 05, 2008, 18:46:40 »
Sun, wyjaśnij kolegom że to było dawno i nieprawda: :021:


http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=269425#post269425
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

tomek1988

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 05, 2008, 18:55:24 »
Mogliby jednak poprawić ten efekt, żeby łuski nie wypadały "z powietrza" :).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2008, 19:01:47 wysłana przez tomek1988 »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 10, 2008, 21:40:50 »
Radio Navigation and Physics Modeling

Na dole strony: http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?end_pos=950&scr=default&lang=en#p7

Poza tym Wags się wygadał, że zmienili renderowanie z DX8 na DX9, żeby usunąć problem z full shadows który gnębił użytkowników nowych kart. Oczywiście to spierniczyło na chwilę obecną parę innych rzeczy (cośtam z oświetleniem i z-fighting). Nie należy sobie robić na razie żadnych nadziei pod kątem nowych bajerów graficznych, na razie ma być to przede wszystkim fix dla dynamicznych cieni.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2008, 21:50:55 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 11, 2008, 11:33:42 »
z-fighting to blad przy renderowaniu cieni

np. na plaskiej ziemi chcemy miec rzucony cien. Nic skomplikowanego. Ale co sie stanie, gdy na jednej płaszczyznie bedziemy rysowac dwa obiekty? Najpierw sprawdza sie, jakie elementy maja byc rysowane przed innymi. Jezeli dwa obiekty znajduja sie w tej samej odległosci od obserwatora, to najczesciej pojawia sie ten, który był rysowany jako ostatni. Czasami jednak, w wyniku efektu zwanego walka w buforze z (ang. wlasnie z-fighting), na ekranie pojawiaja sie pomieszane ze soba czesci obu obiektów, co powoduje zamazanie obrazu.