Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 134061 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #375 dnia: Maja 03, 2008, 13:01:53 »
Taaaa, znowu kampania liniowa, tylko teraz można się cofać w jej rozwoju.

Serio- od 10 lat EECH i Falcon 4.0 mają kampanie w pełni dynamiczna, które zostały ochrzczone najlepszym rozwiązaniem problem kampanii.... i nikt, nawet ED nie potrafi tego skopiować ? Widać ograniczenia silnika Flankera są jeszcze większe niż nam sie wydawało.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #376 dnia: Maja 03, 2008, 13:35:32 »
Słabo się znam, ale potrzebna jest chyba do tego drastyczna zmiana w silniku LO. Przecież obecnie przy większej ilości obiektów każdy komp dostaje zadyszki. Odpalenie w pełni dynamicznej kampanii w takich warunkach nie byłoby chyba możliwe? W końcu w Falconie lecąc mam świadomość, że poza mną znajdują się na ziemi/niebie tysiące obiektów, które chyba w jakiś tam sposób muszą być uwzględniane w obliczeniach.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #377 dnia: Maja 03, 2008, 13:52:10 »
Tylko, że w Falconie jest coś co sie nazywa "player bubble", jest to sferyczna strefa wokoło gracza, o pewnej konkretnej wielkości w której jednostki walczą jako pojedyncze - poza nią walczą np całe plutony ze sobą i na bazie prawdopodobieństwa są wyliczane ich wygrane, lub przegrane - co w znacznym stopniu odciąża procesor. W wypadku EECH to są pojedyncze jednostki wszędzie, z dość ograniczonym AI, i jest ich stosunkowo mało, gdyby miałaby być realna liczba z odpowiednio dobrą AI, to byłaby czkawka nawet na dobrych komputerach.

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #378 dnia: Maja 03, 2008, 14:11:23 »
Ano, widać, że tyle lat robienia gry, w tej kwestii chyba im nie wystarczyło. Trudno. A co do jednostek to ze strony o BS można przeczytać:

Cytuj
The simulation algorithms of ground vehicles, ships and weapons had been improved to provide a significant system performance improvement. This allows users to place many detailed units in a mission without a large system performance penalty.

Czyli, że będzie lepiej niż w FC. O ile lepiej tego nie wiadomo, ale ponoć silnik został o wiele bardziej zoptymalizowany, więc nie powinno być zadyszek (jak już to nie takich) jak w FC teraz :)

Jak będzie w praktyce to się zobaczy...

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #379 dnia: Maja 03, 2008, 14:24:35 »
Po pierwsze nie wiadomo co się kryje pod pojęciem "zoptymalizowaliśmy", po drugie nic nie wiemy o sprzecie na jakim to testowali czyli u nich może działac to dobrze, a na anszych kompach już nie bo będą za słabe. Dlatego wstrzymałbym się z euforią do czasu wdania.

A tak z innej beczki, żeby nie było, że się czepiam znowu. Co On mógł innego napisać? że dalej klatkuje i jest crap? to jak strzelić gola do własnej bramki ;). A pod słowem "zoptymalizowany" można wiele ukryć.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #380 dnia: Maja 03, 2008, 14:30:45 »
Nie wiem czemu, ale mam takie wrażenie, że zaczynamy powoli przypominać dział wyżej. :D

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #381 dnia: Maja 09, 2008, 12:53:19 »
Inny screen Tunguski, powiem szczerze, że render robi wrażenie:



http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=29436&page=3

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #382 dnia: Maja 13, 2008, 09:49:13 »
Nowe wideo, tym razem autorotacja:

http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

bh91

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #383 dnia: Maja 15, 2008, 17:23:31 »
A ja zawsze chciałem polatać Harrierem w locku :D i zawisnąć sobie tak nad pasem o :D kidyś była taka gra: Jane's Fighters anthology :D tam to dopiero był wybór maszyn :D

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #384 dnia: Maja 15, 2008, 17:34:15 »
SimHQ rules :banan
Ten podpis Black Shark cyrylicą...... rozwalił mnie poprostu.


Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #385 dnia: Maja 16, 2008, 15:34:15 »
W temacie SimHQ - nowy artykuł: http://www.simhq.com/_air11/air_347a.html
"Ouendat" aka. "Jasta12_Blitz"

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #386 dnia: Maja 16, 2008, 16:00:05 »
Tak się zastanawiam co będzie potrzebne aby komfortowo grać w DCSa. Bez Track Ira się chyba nie obejdzie  :005: Dodatkowo jeszcze jakąś wypaśną myszke do klikania kokpitu i  joya z przepustnica (ale to już jest oczywiste). Ktoś wie jak może wyglądać rozglądanie się po kokpicie bez Tracka, skoro myszka będzie służyć do klikania przełączników ?

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #387 dnia: Maja 16, 2008, 16:13:50 »
Może po prostu podczas klikania trzeba będzie przytrzymać po prostu Sfifta czy Alta i po problemie..., chyba, że wymyślą coś innego czy po prostu bez T-IR się nie obędzie, ale w co wątpie by tak było.

Offline lancer

  • *
  • ka-boom!
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #388 dnia: Maja 16, 2008, 16:15:57 »
Panowie! A HATa na dżojach nie macie? Pół godzinki ćwiczeń i pozbędziecie sie nawyku łapania myszy.
Panowie, jesteście oficerami Armii Stanów Zjednoczonych. Oficerowie żadnej innej armii na świecie nie mogą tego o sobie powiedzieć. Zastanówcie się nad tym!

Offline krmichal

  • *
  • gg: 3008541
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #389 dnia: Maja 16, 2008, 16:16:10 »
Na pewnie nie może być tak, że TrackIR będzie wymagany, to niemarketingowe ;)  Jeśli już używać myszy, to można np. podpiąć pod prawy przycisk rozglądanie się po zegarkach, a pod lewy klikanie. Rozwiązaniem jest też (co widać np. w modelach pod FSX) zrobienie skrótu klawiszowego "zerknij na panel uzbrojenia" czy "rzuć okiem na lewą część kokpitu". Ale i tak moim zdaniem klikanie będzie fajne żeby się zapoznać i pobawić, a później (ze względu na szybkość wyboru opcji) będzie się korzystać ze skrótów na klawiaturze/joysticku do czego tylko się będzie dało.

HAT oczywiście jest fajny do rozglądania, ale czymś jednak trzeba guziczek kliknąć - tego dotyczyło pytanie jak zrozumiałem.
"Każdy głupi umie latać z silnikiem."