Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 134229 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #765 dnia: Października 14, 2008, 00:25:27 »
Wiecie, czytam ten temat bardzo długo i nie rozumiem jednej rzeczy - przecież loczka odpalić na maksie plus aa16 to nie problem. Tak samo komputery poradzą sobie z DCS

Oczywiście że nie problem odpalić, problem jest z płynnym graniem  :002:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Q-bak

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #766 dnia: Października 14, 2008, 09:34:40 »
Some1, zapewniam, że z tym też nie ma problemu  :021: :021:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #767 dnia: Października 14, 2008, 09:58:33 »
No to albo masz inne pojęcie płynności albo po prostu nie bardzo wiesz o czym piszesz ;)

Masz tutaj http://www.il2forum.pl/index.php?topic=7479.0 przyklejony wątek z testem, włącz, zmierz, pochwal się wynikami. Bardziej niż średni fps interesuje mnie drugi pliczek, ze zmianami FPS w czasie, bo nie chodzi o to żeby mieć 70 patrząc w niebo, tylko stabilne 25-30 podczas walki czy nad lotniskiem.

Dopóki tego nie zrobisz nadal będę twierdził że bajki opowiadasz.

Oczywiście wszystko jak twierdzisz ma być na maksimum i bez żadnych FPS tweaków (bo wtedy de facto nie grasz na maksymalnych ustawieniach). Powodzenia.  :021:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #768 dnia: Października 14, 2008, 10:39:32 »
Boberros jak masz jeszcze gdzieś tę Twoją misję multi z Ka-50 to podeślij Q-bakowi. To powinno rozwiać wszelkie jego wątpliwości w kwestii płynności działania gry, która ma jak dobrze liczę 6 latek ;-)

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #769 dnia: Października 14, 2008, 15:32:31 »
...przecież loczka odpalić na maksie plus aa16 to nie problem.
W 1920x1200, czy 2560x1600 ? Śmiem wątpić.

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #770 dnia: Października 14, 2008, 17:37:17 »
Boberros jak masz jeszcze gdzieś tę Twoją misję multi z Ka-50 to podeślij Q-bakowi. To powinno rozwiać wszelkie jego wątpliwości w kwestii płynności działania gry, która ma jak dobrze liczę 6 latek ;)

Hahahha noo misja jest niezła jako tester wydajności ;] Pewnie gdzieś jest jak bym ją znalazł to podeślę Ci Qbak ;P

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #771 dnia: Października 14, 2008, 18:24:26 »
Jakbym miał zgadywać to dziadek Boberros chciał sobie tą misją zastąpić opóźnienie w DCS i narobił tyle Ka-50 że LO nie dźwignął ;-)

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #772 dnia: Października 14, 2008, 19:24:07 »
 Producer's Note #8 (Data Link):

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=32479
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Q-bak

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #773 dnia: Października 14, 2008, 22:35:56 »
No o takich rozdzielczościach nie mówimy ;p
Ale do latania misji as real jak dotąd nie potrzebuje nic więcej. Dawno już FC nie odpalałem, zakurzyła się płytka. Niedługo wróce to i test sprawdze.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #774 dnia: Października 15, 2008, 07:38:52 »
Ale do latania misji as real jak dotąd nie potrzebuje nic więcej.

Między innymi dlatego, że kiepska wydajność gry jest brana przez nas pod uwagę przy ustalaniu warunkow misji. Ale wystarczy nawet w tych, które latamy obecnie pozmieniać kilka rzeczy, dodać np mocne zachmurzenie (zauważ że zawsze jest ładna pogoda), do tego zimowe teksturki i jeszcze kilka drobiazgów + wspomniane śmigłowce, na koniec posadzić pilota w Ropuchu i mamy przepis na klatkozę nawet na mocnych kompach. A nie powinno tak być zważywszy na to, że ta gra była robiona z myślą o zupełnie innych komputerach wiele lat temu, a mimo to nie pomagają jej o wiele większe moce obliczeniowe współczesnych kompów. Radzę poszukać tytułów gier z tamtego okresu, ciekaw jestem, czy oprócz FC znajdzie się choć jedna, której nie można by odpalić na maksa nawet na przeciętnym współczesnym kompie.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #775 dnia: Października 15, 2008, 08:26:04 »
A nie powinno tak być zważywszy na to, że ta gra była robiona z myślą o zupełnie innych komputerach wiele lat temu, a mimo to nie pomagają jej o wiele większe moce obliczeniowe współczesnych kompów.

Przypominam że w czasach kiedy powstawał Lock On (czy też jego engine który jest jeszcze starszy), Intel obiecywał że w kilka lat będziemy mieli procesory pracujące z częstotliwością powyżej 10GHz, o multi CPU i multi GPU w domowych zastosowaniach nikt nawet nie śnił, a możliwość programowania czegokolwiek na karcie graficznej (już nawet nie obliczeń ale vertex i pixel shaderów w potoku graficznym) była zupełnie nową technologią.

Także masz rację ta gra była pisana z myślą o zupełnie innych komputerach, problem w tym że nigdy one nie powstały.

Falconem 4.0 też można zarżnąć komputer jak się wie co ustawić :) A o fetyszu ustawiania wszystkiego na maksa to sobie możemy pogadać dłuuugo.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #776 dnia: Października 15, 2008, 09:43:43 »
Some1 masz zapewne rację w tym, co napisałeś. Nie zmienia to faktu, że większość (jeśli nie prawie wszystkie) gry współczesne Loczkowi na teraźniejszych kompach działają nieporównywalnie płynniej na wysokich ustawieniach pomimo, że również nie były projektowane z myślą o nich. Zresztą, nie ma sensu rozpoczynanie kolejnej dyskusji na ten temat, chodziło tylko o konstatację faktu (nie ma kompa na którym loczek działałby płynnie z ustawieniami na 100% w każdych warunkach misji) a nie o szukanie przyczyn, czy winnego.


Falconem 4.0 też można zarżnąć komputer jak się wie co ustawić :) A o fetyszu ustawiania wszystkiego na maksa to sobie możemy pogadać dłuuugo.

Falconem 4.0 raczej nie (nie chce mi się wierzyć), jeśli już to OF, czyli nakładką powstałą znacznie później i dodającą masę rzeczy do starego engine'u niezdolnego to udźwignąć. W przypadku loczka problemy z płynnością ma sama podstawowa wersja bez fajerwerków i modów, zatem jest spora różnica.
A co do fetyszyzmu, to chyba przesadzasz. Dopóki przesunięcie jakiegoś suwaka powoduje _zauważalną_ dla gracza różnicę w wyglądzie gry trudno się dziwić, że komuś przeszkadza, że się tego suwaka przesunąć nie da. Fetyszyzmem nazwałbym to dopiero wtedy, gdyby suwak nie powodował widocznych zmian a parcie na jego przesunięcie było spowodowane pobudkami czysto psychologicznymi a nie estetycznymi.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #777 dnia: Października 15, 2008, 10:10:43 »
A ja mam pytanie czy powstanie nowy dział na forum dla DCSa ? :118:
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #778 dnia: Października 15, 2008, 10:21:39 »
Tryb game mode czyli coś dla czikenów  :118:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=32492

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #779 dnia: Października 15, 2008, 10:40:31 »
Ja mam tylko nadzieję że programisci maksymalnie utrudnią w DCS czitowanie, żeby nie było sytuacji takiej że jeden kolo z drugim na Zdradzieckim szpeju zdejmą wagę samolotu i zwiększą jednocześnie ilosć paliwa w pliku meinit i zawracają na zarzuconej kotwicy w miejscu i uciekają jakby mieli nitro :118: Szlak mnie trafia jak widzę takiego zawodnika który podmienił R73 na R77 wrzucił ci do kabiny ERKE  i wyzywa od nooba...
11:05 PM