Autor Wątek: Polskie (i nie tylko) Su-22  (Przeczytany 221980 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #495 dnia: Lipca 16, 2016, 00:49:07 »
Konieczne są te obrazki w lepszej rozdzielczości.

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #496 dnia: Lipca 17, 2016, 21:13:01 »
Jest jeszcze tajemniczy przełącznik nad "PO-1-PO-2" opisany "PD"? i u dołu "Pikirowanie". Prożektor miał dwa zakresy pracy, minus 1 stopień oraz minus 6 stopni. Pierwszy w nurkowaniu, drugi w nieznacznym nurkowaniu... cokolwiek to znaczy.

Pisownia. Mazak.

Przełącznik jest opisany  "GP"-"Pikirowanie" i istnieje na lewej burcie Su17M2,_oraz na lewym pulpicie uzbrojenia w Su-17M3/Su-22M3 na wybieraku sterowania Klonem.
GP - lot poziomy minus 1 st/nieznaczne nurkowanie ;)
Pikirowanie - nurkowanie minus 6 st.

Przełącznik "Pitanie" w samolotach do 70101, i "Pitanie 62" od samolotu 70101, pełni tą samą role co przełączniki "OT-62" na Su-17M2 i "Otmena Starta 60" na Su-22M3.
« Ostatnia zmiana: Lipca 18, 2016, 12:07:08 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #497 dnia: Lipca 18, 2016, 19:42:45 »
To już brzmi bardziej przekonująco, zostało znależć zdjęcia samolotu w służbie z "Prożektorem", tak z czystej ciekawości: ile samolotów zbudowano po 70101 jest to wiadome?.

Przełącznik jest opisany  "GP"-"Pikirowanie" i istnieje na lewej burcie Su17M2

To akurat chciałbym na własne oczęta zobaczyć :041:.

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #498 dnia: Lipca 18, 2016, 20:06:21 »


Nic ciekawego tu nie ma .

Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #499 dnia: Lipca 18, 2016, 20:41:16 »
Wygląda mało ciekawie bo brakuje szerszej perspektywy. Całą kabinę poproszę :).

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #500 dnia: Lipca 18, 2016, 20:46:17 »
Jak w M3. :)

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #501 dnia: Lipca 18, 2016, 21:56:29 »


A widzisz ,pulpit od KKRa jest montowany w miejsce pulpitu specjalnego nr 2.

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #502 dnia: Lipca 19, 2016, 19:06:22 »
Nasze dociekania nabierają rozmachu ,  http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_7920_start_580.html   szkoda tylko że nie piszą skąd wzieli rysunki...

Piszą że w 1981 pośpiesznie zmodyfikowali Irakijczykom 6 samolotów Su-22 pod H-28.

Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #503 dnia: Lipca 20, 2016, 20:45:48 »
Jak już jesteśmy przy spec. pulpicie nr 2, takie ciekawostki:


Typowy dla Su-22M4,


Radziecki Su-17M4, widać dodatkowy przełącznik,


Jeszcze inny wariant z trenażera, kolejny dodatkowy przełącznik.

Jakieś pomysły?.

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #504 dnia: Lipca 20, 2016, 21:49:20 »
Na trzecim zdjęciu PSR jest innego rodzaju niż na pozostałych. Przełącznik "" Moc-Mała-Duża" powiązał bym z czułością toru odbiorczego dla H-58 U, co łączy się z zasięgiem.Pewnie głowica w H-58UE miała obcięte  charakterystyki .

Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #505 dnia: Lipca 20, 2016, 22:27:26 »
Na to nie patrz, ten trenażer to z muzeum w Taganrogu. Po prostu brakujące elementy zastąpili tym co było pod ręką, w tym przypadku z MiG-27. Boczne panele i poziome to mieszanka M3 i M4, natomiast cała tablica przyrządów to z M4.

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #506 dnia: Lipca 20, 2016, 22:39:55 »
Jakoweś gwiazdki stosuj, przekreślenia, nie dotyczy itp.   :evil: 

Szoferka bez H-58.
« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2016, 22:53:29 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #507 dnia: Lipca 21, 2016, 20:44:38 »
Nie jestem pewny, że to wygląd bez H-58:


Ex-NRDowski Su-22M4 na testach m.in. H-58................


...a tu prawa strona kabiny 98+17.

Szukałem też podobnych przełączników ( moc duża mała ) w kabinie Su-24M, niestety "ni ma", może one były związane z Deltą?.

Offline CRC

  • *
Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #508 dnia: Lipca 21, 2016, 20:49:47 »
Pomiędzy "DNG- Gotowa" a "Obzor-Sbros"  u niemca jest "Grubo-Toczno" czyli dostosowany do H-58UE. Jeśli go brak na samolocie ,niedostosowany.Na zdjęciu ode mnie go nie ma.
Na Su-24M za współprace z H-58U odpowiada coś innego niż Wjuga.

Odp: Polskie (i nie tylko) Su-22
« Odpowiedź #509 dnia: Lipca 21, 2016, 22:00:40 »
A te " Grubo - Toczno" nie tyczy się czasem Klona?, jakie to miałoby mieć zadanie w przypadku H-58?.