Autor Wątek: Kącik motoryzacyjny  (Przeczytany 228101 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #120 dnia: Stycznia 23, 2009, 15:21:06 »
Cytat: Wacha
O tak - w PL być może tak. Ale z własnego doświadczenia wiem, że gdzie indziej na świecie jest normalnie i to oraz wiele innych spraw można wykonać przez telefon, a właśnie o tym pisałem - o innych krajach ;)

Nasz kraj to ewenement pod prawie każdym względem :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #121 dnia: Stycznia 23, 2009, 17:33:06 »
A ja i tak wole seicento 1.1 Spi na twardo z Noviteca :D  Zajebiste miny mają kierowcy fokewulfuw 'M' :D :D po spotkaniu z takim sejkiem. Szkoda tylko że tak krótko można się nimi cieszyć :>

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #122 dnia: Stycznia 23, 2009, 17:38:03 »
Cytat: Schmeisser
Szkoda tylko że tak krótko można się nimi cieszyć :>
Krótko bo jego długość to nieco ponad 3,3m ?:D
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #123 dnia: Stycznia 23, 2009, 18:11:29 »
nie , bo robi 100 km na godzinę w 5 sekund lol

BigMac

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #124 dnia: Stycznia 23, 2009, 18:19:39 »
nie , bo robi 100 km na godzinę w 5 sekund lol

chyba od 80 :D

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #125 dnia: Stycznia 23, 2009, 19:15:11 »
Miał 9 ale Schmeiss schudł i ma 5 :D
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #126 dnia: Stycznia 23, 2009, 21:08:13 »
Novitec biturbo to zestaw dwóch twardo podłąćzonych turbosprężarek do silnika 1.1 , odpręzonego do 1:8,5, co zwiększa jego żywotność (sic!
Na hamowni taki zestaw wyciąga 145 koni mechanicznych w bardzo szerokim zakresie obrotów. Jest to droga zabawa i czyni auto uciążliwym w eksploatacji ( twarde turbo) , ale czego się nie robi dla wyrazu twarzy pana z pewnym wyrazem twarzy w ...czymkolwiek :D


Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #127 dnia: Stycznia 23, 2009, 21:23:49 »
Tylko jaki jest sens montowanie czegoś takiego do malutkiego samochodu który z założenia ma służyć do robienia zakupów na mieście ? Chcesz mieć auto sportowe to takie kup. Projektanci opracowując jakiś pojazd zakładają do czego on będzie służył i jakie prędkości rozwijał a następnie tak składają to do kupy żeby tyle wytrzymał i może ciut więcej (jeśli producent jest zapobiegliwy). Nic ponadto, dlatego CC ma wytrzymać uderzenie przy prędkości 50km/h a Ferrari 200km/h.

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #128 dnia: Stycznia 23, 2009, 22:49:36 »
To i to wskazuje czym tak naprawdę jest tuning ;)

Szczególnie wnioski May'a na końcu drugiej części
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2009, 22:58:21 wysłana przez Wacha »

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #129 dnia: Stycznia 23, 2009, 23:01:26 »
Tylko jaki jest sens montowanie czegoś takiego do malutkiego samochodu który z założenia ma służyć do robienia zakupów na mieście ? Chcesz mieć auto sportowe to takie kup. Projektanci opracowując jakiś pojazd zakładają do czego on będzie służył i jakie prędkości rozwijał a następnie tak składają to do kupy żeby tyle wytrzymał i może ciut więcej (jeśli producent jest zapobiegliwy). Nic ponadto, dlatego CC ma wytrzymać uderzenie przy prędkości 50km/h a Ferrari 200km/h.


Ja chce mieć niepowtarzalne , jedyne w swoim rodzaju i nie do zdobycia dla innych. Wilk w owczej skórze, ukrywający pod maską wózka na zakupy sekret mroczny niczym żądze które go powołały do życia. Nic nie jest tym na co wygląda, there is no spoon...

Seicento wytrzyma 50 ? Nigdy. Przy 10 km/h masz przestawioną geometrię zawieszenia silnika na amen :D

Po co wsadzać coś takiego ?  Bo jest bezkonkurencyjne na ćwierć mili :D

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #130 dnia: Stycznia 23, 2009, 23:12:16 »
Nic ponadto, dlatego CC ma wytrzymać uderzenie przy prędkości 50km/h a Ferrari 200km/h.
Eee, nie koniecznie. Nie ma wymagań przeprowadzania crash testów na samochodach sportowych, ostatnio jedynie Mercedes zrobił na swoim SLR, ale materiały z niego utajnił. Natomiast CC wytrzymujące zderzenie przy 50km/h.... co rozumiemy pod pojęciem "wytrzymać" ? bo CC łamie sie w pół już przy 40km/h.

http://www.youtube.com/watch?v=yMcHSJzprHM

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #131 dnia: Stycznia 23, 2009, 23:27:31 »
Nie trzymajcie się tak tych cyfr szczegółowo, podałem je tylko poglądowo. Nie mam bladego pojęcia ile wytrzyma CC lub Ferrari ale na pewno jadąc tym drugim mamy większe szanse na przeżycie kiedy zderzymy się z betonową ścianą przy prędkości powiedzmy 80 km/h.

Schmeisser rozumiem cię tylko czy to aby bezpieczne ?
Chociaż jak to mówią "nie ma ryzyka, nie ma zabawy".  :karpik

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #132 dnia: Stycznia 24, 2009, 01:28:39 »
A czujesz się ze sobą bezpiecznie ?
Ja się czuję , to załatwia sprawę niepokoju w moim przypadku

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #133 dnia: Stycznia 24, 2009, 08:16:35 »
Może ty tak, ale twoi pasażerowie nie. Trust me  :118:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Schmeisser

  • Gość
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #134 dnia: Stycznia 24, 2009, 08:46:09 »
No wiesz ,ranisz mnie w sposób niewyobrażalny :D :D
Chyba znowu was przewiozę ....