Autor Wątek: Ultr@Pack v 1.6  (Przeczytany 21751 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #60 dnia: Września 22, 2009, 13:06:20 »
Zainstalowałem Ultra Pack 1.7. Beznadzieja. Ten dodatek jest za duży i występuje szereg problemów z ładowaniem. Wprawdzie nie mam superkompa, ale taki AAA 1.1.1 oferuje w dużej mierze ten sam zestaw samolotów i chodzi płynnie i szybko. Mogę minimalizować grę, wychodzić do Windowsa bez jej wysypywania się, a w UP 1.7 była kaplica. Polecam AAA 1.1.1.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #61 dnia: Września 22, 2009, 13:31:33 »
No to widzę, że masz zupełnie inne spostrzeżenia jak ja. Używam ultrapacka 1.7 i ani myślę wracać do AAA 1.1.1. Zgadza się to co piszesz, faktycznie jest duży i długo się ładuje lecz oferuje lepsze dźwięki i nowe tekstury dla wszystkich map (moim zdaniem ładniejsze). Również nie mam super kompa (Athlon 3000+) lecz gra jeszcze nigdy mi się nie wysypała podczas minimalizowania.
Dodatkową zaletą jest fakt, że mogę w miarę szybko przygotować sobie pakiet modów zgodny z dowolnym serwerem i przełączać się między pakietami błyskawicznie wg. potrzeb bez konieczności ręcznego dłubania w katalogu MODS.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #62 dnia: Września 22, 2009, 14:25:21 »
Mam tylko 768 MB RAM i Semprona 3000. Może dlatego dla mojego kompa UP 1.7 jest zupełnie nieprzydatny.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #63 dnia: Września 22, 2009, 16:12:45 »
Ja też wróciłem do UI ale zabrałem katalog Effects (wybuchy artylerii , ogień , eksplozje i chmurki) ;) Staram się jeszcze zabrać tracery amerykańskich samolotów bo wolę te z UP.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #64 dnia: Września 22, 2009, 17:05:27 »
Ja też wróciłem do UI ale ....
Panowie, iłek zawsze był wymagający sprzętowo. U mnie "przycięcia U@P v1.7" nie występują - może z powodu rutynowej defragmentacji.
Zapominacie, jednak, o podstawowej różnicy między tymi dwoma sposobami modowania - FM.
Ja, mimo że mierny pilot, to wyczuwam.
Osobną sprawą są nowe sloty, w większości jednak, nowe (i stare ) maszyny z AAA dają się "pomyślnie" doinstalować do U@P, a "sterowanie wersjami" i dostępnymi modami jest, z JGSME, banalne.
Leszek

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #65 dnia: Września 22, 2009, 17:15:02 »
Zgadza się Leszku - iłek zawsze swoje wymagania miał, natomiast UP to jakaś parodia wg. mnie.
Już AAA.1.1.1 jest "koszem do którego wsadzono co tam pod rękę przyszło" natomiast UP jest zbiorem wg. mnie śmieci w większości przypadków.
Ten nowy kokpit 600MB tekstur do Ju88 jest tylko przykładem.
Problem polega na tym, że łatwo jest wrzucić do gry tekstury 2048x2048 i powiedzieć "macie za słaby sprzęt ? - wasza sprawa". Trochę trudniej jest wrzucić tekstury przykładowo 512x512, i użyć efektów bump mappingu czy "szejderów" tak, aby wyglądały na dużo dokładniejsze.
Rozumiem, oczywiście, że środowisko moderów nie jest środowiskiem profesjonalnych grafików 3d itd, ale myślę, że warto by było, żeby twórcy AAA oraz UP,  mocno zastanowili się co jest NIEZBĘDNE, a co jest bajerem zaśmiecającym moda i powodującym ładowanie się Iła 10x dłużej niż często dużo ładniejsze i efekciarskie dzisiejsze gry.
Trzeba pamiętać, że engine Iłka powstał ładne parę lat temu (tak tak, były kolejne wersje - ale "core" jest taki sam i ma już z 9 lat) i wtedy 10GB gra to była perwersja. Silnik ten wyraźnie nie radzi sobie z taką ilością danych jakie mu wciskają te mody.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #66 dnia: Września 22, 2009, 18:49:21 »

Problem polega na tym, że łatwo jest wrzucić do gry tekstury 2048x2048 ...

Nie da się... a chciałbym ha ha !
Fakt wielu modderów (np Freddy) przesadza z objętością, później mamy co mamy
Ale nie wszystko trzeba mieć i można śmieci odcedzić.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #67 dnia: Września 23, 2009, 10:07:22 »
....Już AAA.1.1.1 jest "koszem do którego wsadzono co tam pod rękę przyszło" natomiast UP jest zbiorem wg. mnie śmieci w większości przypadków.
Ten nowy kokpit 600MB tekstur do Ju88 jest tylko przykładem....
Ja to widzę tak:na AAA działają moderzy od dłuższego czasu, to pierwsze tego typu Forum. Są tam prace moderów z różnych okresów twórczości, (niektóre "porzucone" z różnych powodów), nie jest łatwo poruszać się tam, bo ilość publikowanych modów wzrasta lawinowo, pojawiają się nowi twórcy a ci, do których nabrałeś zaufania (ich prace nie "krzaczą" Ci gry), nie są w stanie pracować "bezawaryjnie" przez cały czas - nie da się.
U@P to spore ułatwienie dla graczy: grupa dobrych programistów zebrała mody z AAA i kilku innych "grup" (np SAS), sprawdziła sporą część pod kątem "awaryjności", posadziła naszego Rodaka kwiatka do FM (na AAA dość długo "nie ruszano" FM z powodów "ideologicznych").
Czyli mamy dwa podstawowe "rodzaje" podejścia: 1-AAA jako zbiór prac moderów "as is", 2-U@P jako zbiór dobranych (kryterium czasu jest dość czytelne w kolejnych wersjach U@P) modów, wydanych w jednym "downloadzie", bezstresowy dla "usera", z możliwością "dodawania" kolejnych modów "na własne ryzyko"(Co Ltd.)
No, ale mamy, w tym dość elitarnym towarzystwie, "Naszego Człowieka" - Ranwers'a. O innych "Naszych" nie słyszałem ostatnio, z powodu długich wakacji.
Cytuj
Nie da się... a chciałbym ha ha !
Fakt wielu modderów (np Freddy) przesadza z objętością, później mamy co mamy
Ale nie wszystko trzeba mieć i można śmieci odcedzić.
No właśnie ... mam "wolny wybór" albo zrobię sobie sam kokpit do Ju (i dokupię do tego porządny komputer).
Leszek

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #68 dnia: Października 10, 2009, 22:31:58 »
Siema!UltraPack 1.7 uważam że jest spoko nawet odstawiłem  dla niego DCS:Black Sharka,ale jest ale....Testowałem na XP-eku i na Vista Ultimate 64 z SEt Affiniteve 2.Różnice nie porównywalne tzn.na Xp cięło przy walkach gdzie uczestniczyło wiele botoow czyli prawie każda misja w jakiekolwiek kampani a na Vista 64 przy użyciu Set Affinitive nic;normalnie poezja,

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #69 dnia: Października 10, 2009, 22:40:22 »
Posiadam komputer dość spoko jak na dzisiejsze standardy.2 procki 2.20 Ghz podkręcone do 2.93Ghz,grafa ati4850,4Gb pamięci i niestety test na Viście64 potwierdził me obawy co do płynności tej gry na Xp,ponieważ to samo się tyczyło DCS:Black Sharka.Ciekaw jestem czy Arma 2 pójdzie w te ślady.Pozdro

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #70 dnia: Października 10, 2009, 23:36:41 »
Co to jest to Set Affinity?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #71 dnia: Października 10, 2009, 23:55:03 »
Ustawienie aby konkretny proces lub aplikacja działała na konkretnym rdzeniu procesora.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #72 dnia: Października 11, 2009, 01:09:44 »
Znalazem 3 programy do wymuszania Affinity http://edgemeal.110mb.com/SetAffinity/index.htm.
Czy ktoś może próbował któryś z nich? Była jakaś poprawa płynności?
« Ostatnia zmiana: Października 11, 2009, 01:15:43 wysłana przez janweg »

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #73 dnia: Października 11, 2009, 01:15:14 »
Strona do  ściągnięcia SetAffi...co

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #74 dnia: Października 11, 2009, 01:18:58 »
Chyba mam banie bo wypiłm 8 piw,ale tak czy siak program do pobrania Set Affinitive to
http://edgemeal.110mb.com/SetAffinity/index.htm