Według mnie tak nie będzie. Będą darmowe mechy dostępne za doświadczenie i zarobki w grze, oraz te możliwe do kupienia w paczkach promowanych przez wydawcę gry.
Na razie są 3 typy mechów:
- trialowe dostępne od razu dla wszystkich, które mają najdziwniejsze, wręcz losowe konfiguracje sprawiające, że są bezużyteczne i walczenie nimi daje tylko 25% zysków;
- trialowe tych co zapłacili wcześniej - nie mają tych problemów co wcześniejsze;
- normalne - które się kupuje za zarobione creditsy lub "złoto" kupione za realne pieniądze - te można już modyfikować
I tak pewnie pozostanie.
Z drugiej strony ten grind nie jest taki zły, wystarczy pograć 5 lub 6 godzin łącznie by kupić już atlasa.
Jeżeli należysz do grupy "founders" - tych, którzy za betę zapłacili, inaczej uzbieranie na Atlasa to jakieś 50+ godzin gry (średni zarobek na trialowym mechu to coś koło 30k, koszt Atlasa, to ile ? 11M ? średnia długość bitwy - 8 minut).
Teraz to przynajmniej można się pobawić różnymi mechami bo bardzo szybko się zarabia i masę expa się dostaje, później pewnie będzie ciężko coś nazbierać.
Na trialowych mechach nie zarabia się XP.
Ogólnie tylko nie rozumiem sposobu sygnalizowania uszkodzeń pancerza. Jest to dla mnie całkowicie nieczytelne. Widać gdzie się trafia, lecz na wskazaniu nie jest jasne jakie uszkodzenia się zadaje.
Jest taki sam, jak w każdej innej wersji MechWarriora.
My na pewno rozmawiamy o tej samej grze ?