Autor Wątek: MechWarrior  (Przeczytany 33734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #150 dnia: Września 24, 2012, 08:44:25 »
Według mnie tak nie będzie. Będą darmowe mechy dostępne za doświadczenie i zarobki w grze, oraz te możliwe do kupienia w paczkach promowanych przez wydawcę gry.
Na razie są 3 typy mechów:
 - trialowe dostępne od razu dla wszystkich, które mają najdziwniejsze, wręcz losowe konfiguracje sprawiające, że są bezużyteczne i walczenie nimi daje tylko 25% zysków;
 - trialowe tych co zapłacili wcześniej - nie mają tych problemów co wcześniejsze;
 - normalne - które się kupuje za zarobione creditsy lub "złoto" kupione za realne pieniądze - te można już modyfikować

I tak pewnie pozostanie.

Z drugiej strony ten grind nie jest taki zły, wystarczy pograć 5 lub 6 godzin łącznie by kupić już atlasa.
Jeżeli należysz do grupy "founders" - tych, którzy za betę zapłacili, inaczej uzbieranie na Atlasa to jakieś 50+ godzin gry (średni zarobek na trialowym mechu to coś koło 30k, koszt Atlasa, to ile ? 11M ? średnia długość bitwy - 8 minut).

Teraz to przynajmniej można się pobawić różnymi mechami bo bardzo szybko się zarabia  i masę expa się dostaje, później pewnie będzie ciężko coś nazbierać.
Na trialowych mechach nie zarabia się XP.

Ogólnie tylko nie rozumiem sposobu sygnalizowania uszkodzeń pancerza. Jest to dla mnie całkowicie nieczytelne. Widać gdzie się trafia, lecz na wskazaniu nie jest jasne jakie uszkodzenia się zadaje.
Jest taki sam, jak w każdej innej wersji MechWarriora.

My na pewno rozmawiamy o tej samej grze ?

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #151 dnia: Września 24, 2012, 09:46:32 »
Na razie są 3 typy mechów:
 - trialowe dostępne od razu dla wszystkich, które mają najdziwniejsze, wręcz losowe konfiguracje sprawiające, że są bezużyteczne i walczenie nimi daje tylko 25% zysków;
 - trialowe tych co zapłacili wcześniej - nie mają tych problemów co wcześniejsze;
 - normalne - które się kupuje za zarobione creditsy lub "złoto" kupione za realne pieniądze - te można już modyfikować

I tak pewnie pozostanie.

Dokładnie.

Jeżeli należysz do grupy "founders" - tych, którzy za betę zapłacili, inaczej uzbieranie na Atlasa to jakieś 50+ godzin gry (średni zarobek na trialowym mechu to coś koło 30k, koszt Atlasa, to ile ? 11M ? średnia długość bitwy - 8 minut).
Na trialowych mechach nie zarabia się XP.

Ok, zgodzę się, lecz sam pograłem sobie kilka godzin i zdobyłem Atlasa. Mówię tutaj o samej becie gdzie doświadczenie i kasa była mnożona, a zyski z bitwy potrafiły przekroczyć pół miliona kredytów.

Na trialowych mechach nie zarabia się XP.
No tak, dokładnie.
Najpierw należy nazbierać trochę kasy na tych mechach i kupić sobie coś co można modyfikować. Tu już zarabiamy i XP i kredyty. Nie mówię tutaj o mechach "premium".

Jest taki sam, jak w każdej innej wersji MechWarriora.

Tylko, że dla mnie bardziej czytelny był poprzednich wersjach gry. Tam jak spojrzałem na wskazanie wrogiego mecha to od razu widziałem w jakim jest stanie, który pancerz jest już zniszczony. Tutaj trochę ciężko. Niby kolory się zmieniają, lecz strasznie wolno, później kontur zmienia kształt na bardziej kanaciaty i co to sygnalizuje? Zniszczenie pancerza, czy jego uszkodzenie. Wcześniej to się robił bardziej czerwony i czarny. Najlepszym wskazaniem były jednak słupki (jak w MW4), tu tego nie widzę.


Na pewno mówimy o tej samej grze. ;)
Pozdrawiam.
 

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #152 dnia: Września 24, 2012, 21:26:57 »
Dokładnie.

Ok, zgodzę się, lecz sam pograłem sobie kilka godzin i zdobyłem Atlasa. Mówię tutaj o samej becie gdzie doświadczenie i kasa była mnożona, a zyski z bitwy potrafiły przekroczyć pół miliona kredytów.
[...]
Na pewno mówimy o tej samej grze. ;)

Chyba nie bardzo ta sama gra, bo teraz zdobywasz około 60tys. c-bills za grę. Podejrzewam że mówisz o grze w stanie - jeden patch wstecz.
Osobiście dla mnie, ich system płatności zaczyna wyglądać na rozbójniczy. Albo macają na ile głęboko mogą sięgnąć w kieszeń graczy, albo nie mają pojęcia co robią. Niestety obie opcję przekreślają tę grę. 10$ za 7 dni premium, równowartość najtańszego mecha:) To najdroższa opcja, bo za więcej dni troszkę się balansuje $/dzień. Jednak na forach powiało grozą.

Pozdro.

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #153 dnia: Września 24, 2012, 22:55:31 »
Chyba nie bardzo ta sama gra, bo teraz zdobywasz około 60tys. c-bills za grę. Podejrzewam że mówisz o grze w stanie - jeden patch wstecz.grozą.

Możliwe, ostatni raz wchodziłem do gry może z 2 tygodnie temu, lub nawet dalej. Mogło się coś pozmieniać.


Ale 10$ za 7 dni premium to trochę przesada, rozumiem, że za miesiąc, ale nie za 10 dni.
Pozdrawiam.
 

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #154 dnia: Września 25, 2012, 07:38:28 »
Zobaczymy po tego-tygodniowych zmianach jak sprawa będzie wyglądać co do grindu, na razie standard - 36k creditów za turę na trialowym Mechu.


Problemy obecnie widzę gdzie indziej - premiera tuż-tuż, a nadal mamy tylko jeden tryb rozgrywki, kilka Mechów (z których żaden mi nie pasuje) i 3 mapy. Chociaż bardziej mnie drażni sposób poruszania się Mechów, który jest mało "organiczny". Spodziewałbym się, że algorytmy interakcji Mecha z otoczeniem będą trochę bardziej zaawansowane niż w MW3 z 1999 roku, ale tak nie jest. Natomiast mały kąt widzenia tylko potęguje dziwne doznania i długa zwłoka przy komendach zdawałoby się natychmiastowych (zoom) drażnią mnie.

mmaruda

  • Gość
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #155 dnia: Września 28, 2012, 20:03:14 »
Dostałem dziś dostęp do bety/alfy Hawkena - pograć nie pograłem bo serwery full, ale wygląd maszyn i sterowanie, z tego co miałem do czynienia w tutorialu są super. Zapowiada się ciekawa rywalizacja.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #156 dnia: Września 29, 2012, 09:53:18 »
Hawken to trochę inna bajka, podejścia do Mechów, trochę bardziej "japońskie", tzn Mechy są znacznie żwawsze.


Po patchu, który był we wtorek wieczorem w MechWarriorze uzbierałem na zakup średniego Mecha i... rany jak można było tak skopać interface Mechlabu ? To jest absolutnie nieintuicyjne. Nawet radiatorów nie można od tak po prostu dodawać i odejmować, trzeba szukać po elementach Mecha gdzie są zamocowane, to samo z pancerzem...

Offline k0v4L

  • JG300
  • *
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #157 dnia: Września 29, 2012, 10:47:33 »
Jestem w becie MWO od momentu kiedy dopuścili "founderów" (tak, dorzuciłem te 30 baksów) i muszę powiedzieć, że jestem zawiedziony :x Gra ma potencjał, ale muszą zrobić coś z mapami. Te cztery które są dostępne w tej chwili są małe i bez pomysłu. Udźwiękowienie uzbrojenia też jest do bani. Tak samo z animacją rakiet, w ogóle nie czuć ich mocy. Jednak to nadal beta, więc mała nadzieja nadal jest. Trzeba czekać... Na szczęście jest jeszcze Mechwarrior: Living Legends.

Offline Molnar

  • *
  • Schlachtflieger
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #158 dnia: Września 29, 2012, 12:16:41 »
SG4

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #159 dnia: Października 24, 2012, 20:36:21 »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #160 dnia: Grudnia 07, 2016, 09:55:56 »
Chyba warto wspomnieć, że szykuje się MechWarrior 5:

https://www.purepc.pl/rozrywka/gra_mechwarrior_5_mercenaries_zapowiedziana_po_15_latach

Może coś ciekawego wyjdzie z tego tworu.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #161 dnia: Grudnia 08, 2016, 09:42:37 »
Szczerze mówiąc to trailer słabiutki jeśli chodzi o klimat. Trzymam kciuki żeby gra wyszła im lepiej...

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #162 dnia: Grudnia 30, 2016, 20:10:25 »
Słabizna, Piranha to robi. Zmasakrowali Mechwarriora Online. Technicznie MWO jest słabiutki. I jeszcze system płatności jak z "koreanskich grind festów". Teraz wygląda że robią skok na kasę i kiepski MWO stanie się bazą do jakiegoś singla. Nie dorasta to to do pięt Mechwarriorom od Microsoftu.

Zwróćcie uwagę na dziwną skale - perspektywę.

https://www.youtube.com/watch?v=Gz8Y1V8gy1A

Nie ma poczucia łażenia wielką maszyną kroczącą.

Pozdro.

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #163 dnia: Grudnia 31, 2016, 10:15:07 »
Dla mnie wciąż nie ma lepszej gry o mechach niż Earthsiege 2. Szkoda, że do dziś nie ma czysto takiej gry, która by się skupiała na robotach przy dobrej fabule.
Zamiast tego są jakieś badziewia w stylu MW.

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #164 dnia: Grudnia 31, 2016, 15:42:57 »
MWO dużo się zmieniło od bety/premiery, w tym momencie jedyne co można jej poważnie zarzucić to zbyt małą różnorodność broni i może model biznesowy (który i tak jest lepszy niż u konkurencji). Mechy od MS były bardzo nierówne, ale grałem i w 3 i w 4 w multi i niestety były niepowalające pod tym względem oraz wieloma innymi. Do ideału wszystkim częściom wiele brakuje, ale MWO to jak na razie naljepsza gra do multi z mechami.