Autor Wątek: HistoMod v3.0  (Przeczytany 56467 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #90 dnia: Marca 02, 2011, 10:42:43 »

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #91 dnia: Marca 03, 2011, 07:32:08 »
Przepraszam że zawracam głowę, ale czy mógłby mi ktoś z Was tak łopatologicznie wytłumaczyć co muszę zainstalować aby od gołej wersji 4.10 dojść do wymaganej 4.101 tak aby móc polatać on-line i aby Jet Erę odpalić..
Byłbym bardzo wdzięczny...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #92 dnia: Marca 04, 2011, 18:54:12 »
Pewnikiem to by się przydało:

http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=4044

Więcej nie musisz w sumie.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #93 dnia: Kwietnia 14, 2011, 21:26:35 »
Panowie miałem długą przerwę w lataniu II wojennym, ale na fali CoDa postanowiłem zostawić Albatrosa i wybrać się na spacer Bf-109.
Na CoDa jeszcze się nie zdecydowałem więc z braku laku odpaliłem Iłka z HisoModem v4.0.
Ustawiłem szybką misję na 3000m przeciw 1 hurkowi i 3 bristolom.
To co przeżyłem po odpaleniu misji ....  to jakbym wsiadł do zupełnie innego symulatora.
Zaczynamy tradycyjnie jak to w HistoModzie  z wyłączonym silnikiem i dlatego ustawiłem misję na 1000m przewyższeniu.
Szybki awaryjny restart silnika włączenie celownika, włączenie uzbrojenia i po chwili nie mogę latać ... bo zapomniałem założyć maski tlenowej.
Kokpit 109 niby ten sam a trochę inny dodane szyby pancerne i jakieś drobiazgi. Zupełnie inne dźwięki silnika, trzeszczenie kadłuba przy manewrach, strzałów, przeciążeń (boskie).
Dodano to wasze trzęsienie z CoDa i trudniej jest celować, amunicja jakby skuteczniejsza, efekty trafień i dym, ogień rewelacyjne, zarówno w przeciwnika jak i w mój samolot.
Wydaje mi się że jest lekko zmienione FM dla BF bo jest jakaś cięższa (albo odwykłem).
Więcej nie będę pisał polecam spróbować to nic nie kosztuje a klimat jest teraz rewelacyjny no i jest jakaś tam namiastka procedury startowej i zarządzania silnika..
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #94 dnia: Kwietnia 15, 2011, 13:00:19 »
Czy ktoś się orientuje czy trzeba najpierw zainstalować 4.0 a potem 4.5, czy można od razu 4.5?
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #95 dnia: Kwietnia 15, 2011, 14:33:30 »
Dzięki że pytasz bo nawet przegapiłem.
Można od razu v4.5 na IŁ z UP 2.01.
Ściągasz a później wrzucasz przez JSGM jako mody.
Nie miałem jeszcze czasu przeczytać co tam pozmieniali.
Jak zainstalujesz to mogę postawić jakąś misję czy to BoB czy cokolwiek innego...
Pozdrawiam...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #96 dnia: Kwietnia 15, 2011, 18:34:51 »
Właśnie instaluję drugą kopię iłka, bo czekanie godzinę żeby się mody w JSGME przerzuciły mnie dobija... Myślę że dziś poświęcę się konfigurowaniu wszystkiego, polatamy jutro ;)
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #97 dnia: Kwietnia 16, 2011, 19:40:17 »
Zainstalowałem HistoModa v 4.5
Polatałem trochę i jak zawsze nie zawiodłem się. Wkład chłopaków jest tytaniczny.

Oprócz tradycyjnej procedury startowej obejmującej kilka elementów niezbędnych do wykonania aby w ogóle wystartować, doszły liczne inne elementy zmieniające obraz tradycyjnego Iłka nie do poznania.

Opiszę zmiany po kolei jak to opisali sami twórcy.
1- poprawiono działanie katapulty na lotniskowcach. Teraz po ustawieniu się na niej wystrzelenie następuje po 10s automatycznie. Dodano wibracje i dzwięki pracującej katapulty podnoszącej doznania w czasie katapultowania.
2- Dodano zarządzanie tlenem. Jak powyżej 3500m nie macie założonej maski tlenowej to pożyjecie jeszcze tylko 2 min. Możliwe jest też awaria lub przestrzelenie instalacji tlenowej w walce i wtedy jeśli przed oczami zaczyna wam się ściemniać a nie wykonujecie jakiś manewrów z wysokim G to właśnie wskazuje na kłopoty z instalacją tlenową i trzeba w szybkim tempie zejść poniżej 3000m.
3- samolot inaczej zachowuje się w zależności od obciążenia (bombami, rakietami)im cięższy tym mniej zwrotny, wolniejszy itd..
4- wraz ze wzrostem nurkowania twardnieją stery i trzeba uważać aby nie zapędzić się za pionowo i za szybko bo można z tego już nie wyjść.
5- zmieniono FM ciężkich bombowców już nie fikają po całym ekranie lecz zachowują się jak ciężkie obładowane bombami samoloty.
6- zwiększono skuteczność uzbrojenia km już nie tylko działka są potrzebne do zestrzelenia nawet bombowca.
7- już 95% samolotów jest zgodna z histo, czyli wymaga procedury startowej, po trafieniu w silnik i jego uszkodzeniu wysiada hydraulika a bez hydrauliki się nie da latać.
8- zmieniono proces lądowania teraz lądując z więcej niż 1/7 paliwa trzeba to robić bardzo delikatnie już nie ma mowy o jakiś ogromnych kangurach bo nasz samolot wybuchnie..jak oni piszą "lądowanie ma być jak pocałunek"
9- dodano zawór paliwa i ograniczono do 5min możliwość latania z doładowaniem.
10- dodano możliwość awaryjnego zrzutu uzbrojenia i zbiorników paliwa w jednym czasie (np przy ataku wroga)
11- dodano nowe efekty dźwiękowe dla silników, broni i masę naprawdę masę innych bajerów.

Całość prezentuje się po prostu bosko.
I oprawa dźwiękowa i efekty trafień i nowy FM wszystko to zebrane razem sprawia że latam iłkiem ale jakby to już nie był iłek tylko coś o wiele lepszego.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #98 dnia: Kwietnia 16, 2011, 21:36:36 »
Traun, ściągnąłem 21 skompresowanych plików HistoModa 4,5. Trzeba je teraz wypakować do jgsme pod UltraPack 2.01?

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #99 dnia: Kwietnia 16, 2011, 21:50:46 »
Ehh dzisiaj bawiłem się w rzeźnika tj. 8x B29 i mój Fresco :D w jednym po przejechaniu kaemami niby nic się nie stało, ale po przyjrzeniu się zauważyłem, że podwozie częściowo się wysunęło. Załoga słusznie postąpiła wyskakując :021:

Mam wrażenie że w Histomodzie mamy to co w CloDzie tylko z ciut gorszą grafą i duużo lepszymi fpsami ;]

Janweg - niby nie do mnie, ale wypakowujesz je do jsgmemods, a potem aktywujesz przez niego właśnie. Osobiście jak ktoś ma słabszy procesor, jak ja, polecam zrobić drugą kopię szturma dedykowaną do Histomoda, bo aktywowanie i dezaktywowanie tych modów to masakra.
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #100 dnia: Kwietnia 16, 2011, 22:38:42 »
Mam wrażenie że w Histomodzie mamy to co w CloDzie tylko z ciut gorszą grafą i duużo lepszymi fpsami ;]

Coś w tym jest. Bawiłem się dziś w BoBa na Spicie kontra Bf, Heńki, Ju88 (ech jak brakuje dorniera). No zupełnie inny sim trzeba uważać na przeciążenia, nie można za bardzo kozaczyć, bombowce raz nie trafiają wcale innym razem uszkadzają samolot lub ranią. Odpowiednio wpakowana seria -nie ma bata musi spaść. Zupełnie inny klimat.. no i te dźwięki i efekty wizualne... No i FM naprawdę jest zmienione lata się inaczej i chyba trudniej jest więcej bujania drgań itp.
Piszcie na GG 48344952 to dogadamy się na wspólne latanie...

P.S. Może nie masakra ale trwa wieki no ale to 10GB. Tylko skiny powrzucaj ręcznie do folderów ze skinami bo JSGM nie rozpakuje ich tam gdzie trzeba....

I podziękujcie koledze z forum za Welingtona jest rewelacyjny (do zestrzeliwania oczywiście  :karpik)
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #101 dnia: Kwietnia 16, 2011, 23:04:25 »
Zrobiłem sobie kopię Iłka z UP 2.01 i mam pyrtanie, czy wywalić wszystkie mody z JGSME? Czy coś można zostawić (np 6DOF, Perfect textures itp)?

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #102 dnia: Kwietnia 16, 2011, 23:41:43 »
Wszystko zostawiamy, ale nie wiem jak z aktywacją... niektóre pewnie można, a innych może nie. Jeśli ktoś chce mieć np. Plutonium Effects, to musi sprawdzić, ja wolałem nie próbować. W razie czego "stare" mody aktywować na samym końcu.
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #103 dnia: Kwietnia 16, 2011, 23:59:39 »
Od v4.0 jest kompatybilny z różnymi modami gdzieś w instrukcji jest ich lista ale dla świętego spokoju proponuję załączyć tylko te z Histo naprawdę wystarczy i nic więcej do szczęścia nie trzeba a ma się pewność że nic się gryźć nie będzie.

CoD może jest fajny ale nic nie zastąpi misji w A-4 nad Wietnamem....
Korea też jest nie do podrobienia...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #104 dnia: Kwietnia 17, 2011, 17:40:45 »
Sory w GG wpisanym poprzednio jest błąd, powinni bć:
GG  4834952
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952