Autor Wątek: HistoMod v3.0  (Przeczytany 56399 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #120 dnia: Kwietnia 20, 2011, 21:09:09 »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #121 dnia: Kwietnia 21, 2011, 06:31:19 »
Mam prośbę.
Jak ktoś zainstalował HistoModa v 4.5 sprawdźcie i napiszcie czy na się u was normalnie strzelać AIM9 w Sabrach F i w Mig-17.
Czy po 30s wygrzewania radar i wszystko działa prawidłowo.
Mnie w kilku pierwszych misjach wszystko działało OK a teraz za cholerę nie mogę tych rakiet odpalić...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #122 dnia: Kwietnia 22, 2011, 10:10:10 »
Witam,

Latam głownie na Spit IX oraz XIV. Czy ten mod wpływa jakoś istotnie na obsługę tych samolotów?

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #123 dnia: Kwietnia 22, 2011, 12:54:05 »
Odpala się je procedurą startową tak jak wszystkie maszyny.
Co do FM nie mam pojęcia bo wszystko powyżej Spita V w moim mniemaniu (a latałem nimi) to ufa niegodne prawdziwego twardziela.
U mnie w misjach takie okazy nie występują. W walkach nad pustynia to Hawki wszelkiej maści Hurki i Spit V.
W obronie Rzeszy to Thunderbolt, Lichting i Mustang.
W Normandii dochodzi Tempest, Moskito.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #124 dnia: Kwietnia 22, 2011, 22:38:56 »
Przetestuję na własnej skórze używając drugiej kopii Iła. Wrócę z wrażeniami po świętach.
XIV to prawdziwa narowista bestia z jajami do której trzeba mieć mocna rękę i umieć ja poprowadzić.

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #125 dnia: Kwietnia 23, 2011, 16:09:34 »
Może ktoś pomoże: Mam UP 2.01  patch 4.09m zainstalowałem HM 4.5 (bez 4.0) i jest problem w postaci białego ekranu startowego i komunikatu " Histomod 4.5, Zuti Histomod is 'off: (procent ładowania)" przy starcie gry. Nie ma również żadnego samolotu z HM`u. Gra działa prawidłowo. Zrobiłem wszystko tak jak chciała instrukcja. Jeśli byłby ktoś uprzejmy mi wyjaśnić co jest nie tak będę wdzięczny. :D

Technicznie:
GME v2.6.0.157

Tylko to po prawej stronie:
000_HistoMod_Zuti
000_HistoMod
000_HistoMod_Aircrafts   
000_HistoMod_Effects
000_HistoMod_Maps
000_HistoMod_Ships
000_HistoMod_Sounds
000_HistoMod_Weapons
000_HistoMod_Cockpits
001_Aircraft_Cockpits_I
001_Aircraft_Cockpits_II
001_Aircraft_Cockpits_III
001_Me109_Cockpits
001_P47_Cockpits
001_P51_Cockpits
002_New_aircrafts_Add_on
002_Early_Bf_109_Add_on
L'ordre règne à Varsovie!

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #126 dnia: Kwietnia 23, 2011, 17:18:03 »
Może pliczek zuti masz jakiś niekompletny lub uszkodzony, spróbuj go jeszcze raz ściągnąć.
I pamiętaj by skiny ręcznie powrzucać tam gdzie trzeba....
Innych pomysłów na razie nie mam...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline opa

  • *
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #127 dnia: Kwietnia 25, 2011, 22:02:49 »
Czy ktoś ma jakis pomysł jak działa katapulta na lotniskowcach?
"As soon as you press on the shocks buttons" Nie bardzo mogę zrozumieć o jakie przyciski chodzi. Być może chocks? Ma ktoś jakiś pomysł jak wygląda w takim wypadku procedura?

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #128 dnia: Kwietnia 25, 2011, 23:35:22 »
Bardzo prosto. Ustawiasz właśnie "chocks" i po podjechaniu do katapulty, wciskasz ten przycisk. Ustawia Cię na początku i po 10s jesteś automatycznie wystrzeliwywany.
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #129 dnia: Kwietnia 26, 2011, 07:08:32 »
Witam panów po świętach. Zapraszam dziś od 18:00 , wpadnijcie w kilku to może coś fajnego zwojujemy.

P.S. Olo - my tu lubimy nowych pilotów ale takich co wkładają trochę wysiłku od siebie. Nawet w tym wątku parę parę postów wstecz jest to dokładnie opisane. Wklejam na zachętę i z sympatii:

Zapalić silnik, rozłożyć skrzydełka. Zwolnić hamulec i powolutku podkołować do katapulty, zatrzymać się na małym lotniskowcu - mniej więcej w połowie katapulty, na dużym lotniskowcu - na początku katapulty mniej więcej naprzeciw stanowiska oplot. Zablokować klocki pod koła  - wtedy automatycznie ustawi nas na katapulcie. Gaz do dechy, klapy do lądowania zwalniasz klocki ( od HistoModa v4.0 katapultuje automatycznie po 10 s) i katapultuje cię.. Na początku radzę nie przesadzać z obciążeniem bo jest dość ciężko i nie zrażać się jak za pierwszym razem nie wyjdzie...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #130 dnia: Kwietnia 26, 2011, 18:50:36 »
Próbowałem się podłączyć ale za każdym razem coś.
Raz wyskakuje błąd TimeOut. Innym razem pojawia sie informacja że niewłaściwa wersja gry. Najciekawsze jest to że udało mi się połączyć na wersji iłka bez HistoModa. Oczywiście zaraz się rozłączyło, ale wygląda na to że jedna wersja sie łączy a druga nie. Jakieś pomysły jak to obejść?

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #131 dnia: Kwietnia 26, 2011, 20:22:19 »
Zainstalować osobną kopię Iłka tylko dla Histomoda?
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #132 dnia: Kwietnia 26, 2011, 21:26:39 »
Pan_B - wkradło się małe nieporozumienie.

Z misjami dogfight - dopiero eksperymentuje, a tylko taka misja pozwala się dołączyć w dowolnym momencie.
Dziś lataliśmy takie misje ale nieco później jak udało mi się je odpalić.
Wcześniej lataliśmy misje coop a te wymagają wchodzenia tylko na etapie tworzenia misji bo po jej starcie dołączyć się już nie można. Pewnie dlatego kolega nie mógł dołączyć.
Dlatego pisałem aby mnie łapać na GG i dogadać co i jak i kiedy i wziąć namiary na komunikator głosowy.
Jak usiądę na chwilę zrobię kilka większych misji dogfihto-wych i wtedy będzie można dołączać się w każdej chwili - ale zrobić takie sensowne misje na około 1h trwania (to znaczy żeby przez tą godzinę coś się w powietrzu działo) to zajmuje trochę czasu. Zapraszam na długi wekend...

P.S. Dziękuje dla Yardena - bo jego misja po odpaleniu okazała się rewelacyjna.. zarówno na Thundrjetach jak i na A-1
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #133 dnia: Kwietnia 26, 2011, 22:18:02 »
I tak nie jest ukończona - muszę poprawić waypointy AI, bo np. Sabry zjeżdżają na Tu2S z 4km i urywają sobie skrzydła... ale dzięki za uznanie.
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #134 dnia: Kwietnia 28, 2011, 07:17:09 »
Robię powoli te misje ale ciężko to idzie.
Zapraszam na dziś od 19 postawie misje dogową to każdy może wejść kiedy chce...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952