Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78291 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 22, 2011, 20:17:03 »
Ja z tym mam jakiś problem, każda nowo zainstalowana mapa woła o jakieś pliki. Mam czysty Operation Arrowhead, może to z tym jest związane.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 22, 2011, 20:40:25 »
Większość map wymaga posiadania Army 2. Spróbuj może mapy z tego działu http://www.armaholic.com/list.php?c=arma2_oa_files_addons_islands i zobacz czy nie wymagają dodatkowych addonów.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 22, 2011, 22:23:23 »
Oprócz podstawki, tzn ArmA II wiele map wymaga addonów, np roślin Berghoff'a albo... TKOH Community Preview do mapy Dbo Afghanistan :)

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #48 dnia: Września 15, 2011, 17:06:12 »

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #49 dnia: Września 15, 2011, 17:21:41 »
 Ta gra przypomina mi SimCopter wydany wiele lat temu. Mapy do niego tworzyło się w SimCity 2000.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #50 dnia: Września 20, 2011, 20:32:17 »
No to jedziemy  :karpik .









Działanie jeśli chodzi o FPS super. Trochę dziwne na tę chwilę przypisanie kontrolerów, TiR nie działa. Fajny traffic, wygląda to jak w FSX. W ogóle przypomina to FSX'a z fototeksturami. Na tej wysokości widać, też że jednak ziemia jest rozmazana ale to też nie finalna wersja, a bardziej wersja wczesnej publicznej bety - PREVIEW (przed oficjalną betą) w jakiej posiadanie udało mi się wejść. Gra wymaga też aktywacji przez net. Potencjał ma na pewno. W Opcjach widzę, też, że wszystko da się przypisać, łącznie z przełącznikami w kabinie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #51 dnia: Września 20, 2011, 20:56:59 »
Spadaj. Najpierw sceptyk, a teraz się przechwala.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #52 dnia: Września 20, 2011, 21:13:41 »
Spadaj. Najpierw sceptyk, a teraz się przechwala.
Już nie długo  :118: . Ja też muszę czekać i się ślinić na takiego np. F-104. Już widzę, że tytuł będzie fajny, tym bardziej, że to i tak pójdzie do przodu, zwłaszcza jak już pójdzie beta 4.10.11 wraz z sugestiami ludzi.
 









webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #53 dnia: Września 20, 2011, 21:21:02 »
Co do trafficu. Masz na myśli AI w powietrzu, czy samochody na ulicach? W ogóle jakieś życie poza skryptami z misji jest? I czy w becie można 'poszczelać'?

Pokaż tez jak chmury wyglądają, czy są ładnie 3d z bliska :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #54 dnia: Września 20, 2011, 21:59:19 »
Nie, chodzi mi o auta. Misji tu jeszcze nie ma, w powietrzu zero. Traffic na jezdni jak w FSX, takie kartonowe autka jeżdżące po linii, ale w przeciwieństwie działa tutaj to świetnie. Do chmur jeszcze nie doleciałem - sprawdziłem tutaj przy tym zachmurzeniu, ładnie to wygląda, ale jak wleciałem szarość, natomiast co fajne, czym wyżej tym było więcej przebłysków oraz zaczęły pojawiać się cienie w kabinie.
Tu Huey:





TiR jednak działa. Wystraczyło, że zrobiłem update. Uwaga: tym Defenderem mozna strzelać  :502: ale chyba interakcji z jeżdżącymi autami to nie ma :D.





Model lotu: są trzy poziomy. Testowałem experts. Dość trudny, czuć bezwładność, ale z drugiej strony np. orczyk nie pozwala na szybkie ruchy. Zawis da się zrobić. Szczerze to bardziej wydaje mi się , że łatwiejszy jest ten pod FSX ale nie mówię o Dodo, tylko defaultowych. Udało mi się lądować, ale z poślizgiem, czyli lekko samolotowym. Beczka czy tego typu przegięcia kończą się karuzelą 3D zbliżającą się do ziemi. Ale też jakby o tym nie chcę jeszcze mówić, ponieważ nie wszystko mam poustawiane i raczej to zabaw na czuja po prostu. Są jakieś ułatwiacze, jak np. auto hover on/off.

Z języków do wybrania jest też PL, na te chwilę nie działa. W czasie lotu, w kabinie mamy tez chwile, że wszystko się trzęsie. Trochę wkurzają kontrolsy. Pewnie to na module ARMA jeszcze. Owszem da się ustawić i linie i martwą strefę, ale wybiera się jakby za co ma odpowiadać dany kontroler poprzez taki gotowy skrypt. Do tego np. dźwignię kolektora mi ustawił odwrotnie tzn. można powiedzieć, że zgodnie z realistyką, czyli od siebie mniejsze obroty i do tego nie ma odwrócenia osi, by to działało jak w przepustnicy samolotowej. Co ciekawe, widzę w opcjach, że mamy kontrolery odpowiedzialne za samoloty, więc możliwe, że to albo pod mody albo pod jakieś addony w przyszłości. Mapa w pewnym momencie się kończy, mozna lecieć dalej, mamy mesh ale koniec jest fototekstur.





Producent dał mi możliwość zamieszczania screenów więc no problem ;).

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #55 dnia: Września 20, 2011, 22:02:33 »
Dawaj, dawaj - more screens !
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #56 dnia: Września 20, 2011, 22:32:59 »
Nienawidzę Cię Yoyo. :D  Screenuj, screenuj ;)

Offline Dare

  • APAsq
  • *
  • #5 - WBCI
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #57 dnia: Września 20, 2011, 23:35:47 »
A nie podesłał Ci YoYo producent przypadkiem kilku egzemplarzy? Tak chociażby przez pomyłkę? :002:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #58 dnia: Września 21, 2011, 00:52:03 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #59 dnia: Września 21, 2011, 12:57:13 »
Premiera koniec pazdziernika? Akurat na mój powrót .... cieszy to mnie bardzo.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3