Nie, chodzi mi o auta. Misji tu jeszcze nie ma, w powietrzu zero. Traffic na jezdni jak w FSX, takie kartonowe autka jeżdżące po linii, ale w przeciwieństwie działa tutaj to świetnie. Do chmur jeszcze nie doleciałem - sprawdziłem tutaj przy tym zachmurzeniu, ładnie to wygląda, ale jak wleciałem szarość, natomiast co fajne, czym wyżej tym było więcej przebłysków oraz zaczęły pojawiać się cienie w kabinie.
Tu Huey:


TiR jednak działa. Wystraczyło, że zrobiłem update. Uwaga: tym Defenderem mozna strzelać :502: ale chyba interakcji z jeżdżącymi autami to nie ma

.


Model lotu: są trzy poziomy. Testowałem experts. Dość trudny, czuć bezwładność, ale z drugiej strony np. orczyk nie pozwala na szybkie ruchy. Zawis da się zrobić. Szczerze to bardziej wydaje mi się , że łatwiejszy jest ten pod FSX ale nie mówię o Dodo, tylko defaultowych. Udało mi się lądować, ale z poślizgiem, czyli lekko samolotowym. Beczka czy tego typu przegięcia kończą się karuzelą 3D zbliżającą się do ziemi. Ale też jakby o tym nie chcę jeszcze mówić, ponieważ nie wszystko mam poustawiane i raczej to zabaw na czuja po prostu. Są jakieś ułatwiacze, jak np. auto hover on/off.
Z języków do wybrania jest też PL, na te chwilę nie działa. W czasie lotu, w kabinie mamy tez chwile, że wszystko się trzęsie. Trochę wkurzają kontrolsy. Pewnie to na module ARMA jeszcze. Owszem da się ustawić i linie i martwą strefę, ale wybiera się jakby za co ma odpowiadać dany kontroler poprzez taki gotowy skrypt. Do tego np. dźwignię kolektora mi ustawił odwrotnie tzn. można powiedzieć, że zgodnie z realistyką, czyli od siebie mniejsze obroty i do tego nie ma odwrócenia osi, by to działało jak w przepustnicy samolotowej. Co ciekawe, widzę w opcjach, że mamy kontrolery odpowiedzialne za samoloty, więc możliwe, że to albo pod mody albo pod jakieś addony w przyszłości. Mapa w pewnym momencie się kończy, mozna lecieć dalej, mamy mesh ale koniec jest fototekstur.


Producent dał mi możliwość zamieszczania screenów więc no problem

.