Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 124098 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #360 dnia: Października 21, 2011, 10:18:30 »
Nie latam on-line więc tu się nie wypowiem. Natomiast w singlu, operując rozważnie ustawieniami graficznymi  :010:  , można uzyskać przyzwoitą płynność wydajność przy której nawet mikro przycięcia nie psują przyjemności latania.
Po najnowszym patchu nie spotkałem błędów graficznych lub zawieszenia się gry.
Pomimo wszystkich wad obraz panoramiczny i większa rozdzielczość ekranu dają duży bonus w stosunku do IŁa.
Niestety proces naprawczy blokuje rozwój produktu o nowe fronty działań, a to jest niezbędne dla szerokiej rzeszy graczy latających off-line.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #361 dnia: Października 21, 2011, 10:49:08 »
Może mikroprzycięcia to domena kart AMD? Noe ma GTX4xx, więc pytam jak się sprawy mają u posiadaczy kart nVidia 4xx/5xx?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #362 dnia: Października 21, 2011, 11:03:19 »
Na GTX460/1GB, PhenomIIX4 955BE i 12GB RAM:


 la.t.a s.ię ni.ezb.yt pł.yn.nie.

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #363 dnia: Października 21, 2011, 11:26:02 »
A jak z działaniem (abstrahuję od płynności) Cloda na XP po puczu?
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #364 dnia: Października 21, 2011, 12:28:25 »
Mam podobną konfigurację jak Sun i gra z nowym patchem trzyma średnio 35-40 klatek, ale mikro przycięcia są zwłaszcza nad Londynem i czasami w walce.
Dla mnie jednak gra jest niegrywalna jednak głównie ze względu na niegrywalny multi. Co chwila freezy powodowane głównie wchodzącymi i wychodzącymi graczami. Problem znany z iłka, ale tutaj freezy trwają dłużej. Na większych serwerach powyłączane chmury :icon_eek: dla poprawienia płynności gry. No i największa wada gry...zupełny brak możliwości wypatrzenia czegokolwiek co leci 1.5 k poniżej nas. Polatałem na dwóch serwerach po 40 graczy każdy i na żadnym latając jak rasowy luftjager powyżej 5k nie byłem w stanie znaleźć choćby jednego samolotu. Początkowo myślałem, że to moja wina, mojej grafy lub po prostu jestem aż tak ślepy, Okazało się, że na obu serwerach wszyscy latają do wysokości do 1500 m, a odpowiedź dlaczego latają tak nisko i dlaczego ich nie widziałem znalazłem na forum 1C. Okazało się, że ta gra ma i ten element spie...ny. Sorrki, ale nie wyobrażam sobie latania 109 tuż nad ziemią i bezmyślnego kręcenia się ze Spitami. Gra pewnie ma potencjał, ale nigdy nie będzie grywalna, nie przy takim podejściu ekipy, która chyba sama straciła nadzieję na wyprostowanie tego tytułu skoro juz wspomina o jakimś sequelu.

Zresztą polatałem w RoFa i jedyny plus jaki znajduję na rzecz CloDa w stosunku do produktu 777 to fakt, że w CloDzie jest 109  :icon_rolleyes:
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2011, 13:14:27 wysłana przez KosiMazaki »

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #365 dnia: Października 21, 2011, 14:32:39 »
CloD na XP działa coraz gorzej. O ile parę miesięcy temu *byłem* w stanie polatać online, chociaż wszystko wyglądało paskudnie, to teraz się nie da. FPS poniżej krytyki i przyciachy, plus okresowe core dumpy....

Oczywiście to wina mojego sprzętu C2D + WinXP + 9800GT. Ale cóż robić... Inna sprawa, że jak sobie pomyślę, że Battlefield BC2 działa mi bez problemów na maksymalnych ustawieniach... Żenuła.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #366 dnia: Października 21, 2011, 17:00:17 »
[Troll mode on] Eeeee tam. Po prostu ta gra wyprzedza możliwości kompów bo jest tak skomplikowana. Zwyczajnie nie dorośliśmy do jej głębi i nie mamy odpowiedniego sprzętu. Taki pojawi się za 2 -3 lata dopiero. Mówię wam.  :118: :118: [TM off]

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #367 dnia: Października 21, 2011, 17:45:34 »
CloD na XP działa coraz gorzej. O ile parę miesięcy temu *byłem* w stanie polatać online, chociaż wszystko wyglądało paskudnie, to teraz się nie da. FPS poniżej krytyki i przyciachy, plus okresowe core dumpy....

Oczywiście to wina mojego sprzętu C2D + WinXP + 9800GT. Ale cóż robić... Inna sprawa, że jak sobie pomyślę, że Battlefield BC2 działa mi bez problemów na maksymalnych ustawieniach... Żenuła.
Hm...A tymczasem na stornie wydawcy mamy:
SYSTEM OPERACYJNY: Windows® 7 / Vista SP2 / Windows XP SP3
PROCESOR: Pentium® Dual-Core 2.0GHz lub Athlon™ X2 3800+ (zalecany Intel Core i5 2.66GHz lub AMD Phenom II X4 2.6GHz)
PAMIĘĆ RAM: 2GB (zalecane 4GB)
KARTA GRAFICZNA: kompatybilna z DirectX® 9.0c, wyposażona w 512Mb pamięci (zalecana karta graficzna kompatybilna z DirectX® 10 i wyposażona w 1GB pamięci) – sprawdź listę obsługiwanych kart* (NVidia®: 8800/9800/250/260/275/285/460/465/470/480)
DIRECT X®: DirectX® 9.0c (dołączony do gry)

Spodziewałem się, że pucze poprawią grywalność na XP. Jeżeli jest odwrotnie to tym bardziej zniechęcam się do zakupu.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #368 dnia: Października 21, 2011, 23:34:29 »
Skusiłem się w końcu aby sprawdzić oficjalnego "pucza" i hmm... Nie wiem może to wina nowych sterowników ATI, ale teraz CoD chodzi znacznie gorzej niż dwie poprzednie wersje beta... co więcej powróciły "przycięcia", które praktycznie zanikły w betach (nad ziemią było trochę, ale teraz jest prawie tak jak na początku gdy wydali... "wersję finalną" ) :eek: To samo dotyczy AI wydaje mi się, że w becie było troszkę lepiej. Ale to może przez to, że nie zresetowałem komputera i nie włożyłem mojego super atomowego dopalacza :icon_cool:

A tak na serio to nie wiem o co chodzi już zupełnie, nic, poczekam znowu miesiąc może coś im się uda w końcu zrobić "normalnie"...
Chyba już najwyższy czas "odkurzyć: tego pana...   :chuck

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #369 dnia: Października 22, 2011, 09:26:06 »
nic, poczekam znowu miesiąc
Optymista ::D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #370 dnia: Października 22, 2011, 13:20:38 »
Optymista ::D.

Jak to ktoś powiedział: "miej nadzieje na lepsze, bądź przygotowany na najgorsze"  :icon_wink:

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #371 dnia: Listopada 19, 2011, 03:54:25 »

Zefirro

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #372 dnia: Listopada 19, 2011, 04:33:05 »
Cytuj
Continuing to work on all fronts. The graphics reload has finally reached a sufficiently stable alpha state. Public beta is within reach. We’ll be benchmarking it next week and releasing the results. At this point we ourselves do not know how much better it’s gotten, and we’re as excited to learn as you are.

 :118:

Wolne tłumaczenie na polski, z ichniego:
Kontynuujemy pracę na wszystkich frontach. Przerobiona grafika w końcu osiągnęła wystarczająco stabilny stan alfy. Otwarta beta jest w zasięgu ręki. Mamy zamiar testować ją w przyszłym tygodniu i opublikować wyniki (wyniki bety? liczby klatek? czy same poprawki?). W tej chwili sami nie wiemy, jak dużo dobrego wniosą poprawki i jesteśmy tak samo podekscytowani rozgryzaniem tych poprawek jak wy.

Tyle zabawnego było już w temacie tego produktu, więc trudno mnie zadziwić. Jednak ta wiadomość sprawi, że będę się tarzał ze śmiechu bez przerwy do końca łykendu.

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #373 dnia: Listopada 19, 2011, 09:31:14 »
:118:

Wolne tłumaczenie na polski, z ichniego:
Kontynuujemy pracę na wszystkich frontach. Przerobiona grafika w końcu osiągnęła wystarczająco stabilny stan alfy. Otwarta beta jest w zasięgu ręki. Mamy zamiar testować ją w przyszłym tygodniu i opublikować wyniki (wyniki bety? liczby klatek? czy same poprawki?). W tej chwili sami nie wiemy, jak dużo dobrego wniosą poprawki i jesteśmy tak samo podekscytowani rozgryzaniem tych poprawek jak wy.

Ja też jestem podekscytowany. Z jakiegoś powodu jeszcze kłodę mam na dysku :)

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #374 dnia: Listopada 19, 2011, 09:34:51 »
Widziałem tego posta wcześniej, ale stwierdziłem, że nie ma tam nawet ani jednego słowa by tutaj dać linka, widać w sumie można było, ale bardziej do lol.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl