Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123821 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #375 dnia: Listopada 19, 2011, 09:59:53 »
Ja też jestem podekscytowany. Z jakiegoś powodu jeszcze kłodę mam na dysku :)
To się nazywa masochizm.:118:
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #376 dnia: Listopada 20, 2011, 13:34:45 »
Mam podobną konfigurację jak Sun i gra z nowym patchem trzyma średnio 35-40 klatek, ale mikro przycięcia są zwłaszcza nad Londynem i czasami w walce.
Dla mnie jednak gra jest niegrywalna jednak głównie ze względu na niegrywalny multi. Co chwila freezy powodowane głównie wchodzącymi i wychodzącymi graczami. Problem znany z iłka, ale tutaj freezy trwają dłużej. Na większych serwerach powyłączane chmury :icon_eek: dla poprawienia płynności gry. No i największa wada gry...zupełny brak możliwości wypatrzenia czegokolwiek co leci 1.5 k poniżej nas. Polatałem na dwóch serwerach po 40 graczy każdy i na żadnym latając jak rasowy luftjager powyżej 5k nie byłem w stanie znaleźć choćby jednego samolotu. Początkowo myślałem, że to moja wina, mojej grafy lub po prostu jestem aż tak ślepy, Okazało się, że na obu serwerach wszyscy latają do wysokości do 1500 m, a odpowiedź dlaczego latają tak nisko i dlaczego ich nie widziałem znalazłem na forum 1C. Okazało się, że ta gra ma i ten element spie...ny. Sorrki, ale nie wyobrażam sobie latania 109 tuż nad ziemią i bezmyślnego kręcenia się ze Spitami. Gra pewnie ma potencjał, ale nigdy nie będzie grywalna, nie przy takim podejściu ekipy, która chyba sama straciła nadzieję na wyprostowanie tego tytułu skoro juz wspomina o jakimś sequelu.

Zresztą polatałem w RoFa i jedyny plus jaki znajduję na rzecz CloDa w stosunku do produktu 777 to fakt, że w CloDzie jest 109  :icon_rolleyes:
No własnie, z widocznością jest kiepsko. Latałem dziś chwilę na ATAG i muszę powiedzieć, że wypatrzenie przeciwnika i utrzymanie go w polu widzenia to 80% sukcesu. Na tle ziemi nie widać praktycznie nic, tylko czasami mignie żółty nos mietka. Na ile to odpowiada realności....?

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #377 dnia: Listopada 20, 2011, 15:03:18 »
Jestem pewien, że w 100 procentach. Wczoraj zagrałem pierwszy raz od wakacji i jakbym trochę od nowa odkrywał młoda. Fajna się lata, ale interfejs jest tak tragiczny że po prostu brak słów.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2011, 15:45:07 wysłana przez Leon »
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #378 dnia: Kwietnia 04, 2012, 21:52:54 »
Witam
Jako że wątek konfiguracja sprzętowa został zamknięty, pozwalam sobie napisać tutaj.

W tydzień lub dwa po premierze Kłody, odinstalowałem, zapomniałem  i pogodziłem się z myślą o wyrzuconych pieniądzach w błoto :008:
Minął jakiś czas i zostałem zmuszony do zmiany podzespołów komputera, głównie za sprawą bf'a 3. Więc nadarzyła się okazja do sprawdzenia wydajności w nieszczęsnej kłodzie.
Bez większych emocji i nadziei na poprawę, po zainstalowaniu włączyłem wszystkie ustawienia graficzne na wysokie wraz z AAx8, SSHO i innymi graficznymi dobrodziejstwami dostępnymi w grze.
Na pierwszy ogień poszedł atak na Londyn ze względu na złożoność zabudowy i dużą ilość maszyn w powietrzu.
Ku mojemu zdziwieniu gra chodzi zupełnie płynnie bez mikro zacięć itp.
Niestety AA wygląda mizernie więc dodatkowo wymusiłem wygładzanie FXAA w sterowniku, co doprowadziło do całkowitego zaniku tak zwanych schodków na krawędziach. Poza tym adaptacyjny
v-sync z poziomu sterownika działa zdecydowanie lepiej niż ten dostępny w grze, dzięki czemu gra chodzi cały czas w przedziale 55-60 FPS w 1920x1080. Nie muszę dodawać że gra wygląda bardzo ładnie przy takich ustawieniach a zmiana na ustawienia bardzo wysokie nie ma większego sensu gdyż jest niezauważalna.

Prosiłbym szanownych kolegów o nie trolowanie, gdyż motywacją tego posta była chęć podzielenia się informacją, że jest konfiguracja będąca w stanie pociągnąć ten tytuł prawie na maxymalnych ustawieniach i nic poza tym. 

Konfiguracja przed i po:
 
I5 760 (oc 4.00ghz)
Saphire 5870 1gb
2x 2 gb ddr3 1600

I5 760 (oc 4.00ghz)
Asus GTX 680 2gb
2x 4gb ddr3 1600




Offline raugust

  • *
  • Anytime, Baby...!
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #379 dnia: Kwietnia 05, 2012, 00:12:53 »
Powiadasz, że konfiguracja, w której grafika + procesor za łącznie bez mała 3000 pozwala Ci grać bez zacięc na "prawie maksymalnych" ustawieniach w grę, która miała premierę rok temu?
...budujące... :004:
http://img525.imageshack.us/img525/6027/su7attackfv3.gif

"...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak..."

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #380 dnia: Kwietnia 05, 2012, 08:41:04 »
Czy tak samo płynnie chodzi z 4GB RAMu?

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #381 dnia: Kwietnia 05, 2012, 12:47:51 »
Gra chodzi płynnie przy 4gb, niestety co jakis czas zacina się na sekundę lub dwie jakby cos musiało się doczytać. Ten samo zauważyłem w bf'ie, problem znika przy 8 gb.
Myśle że większość i tak zależy od karty graficznej, gdyż podczas lotu jest obciążona w 90%.
Najdziwniejsze jest to ze w momencie pojawienia sie komunikatów radiowych gra zacina sie na ułamek sekundy, może to wina zintegrowanej kart dźwiękowej lub nieodpowiednich ustawień.
Muszę jeszcze to sprawdzić, ale szczerze mówiąc niesmak przy pierwszym kontakcie był tak duży, że nawet teraz wolę czas spędzić przy fsx lub czymś zupełnie innym.  :002:

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #382 dnia: Kwietnia 05, 2012, 13:34:34 »
Czyli wychodzi na to, że po prostu przy wyższej ilości klatek niż przeciętny zjadacz chleba oglądałeś te same bugi co inni. :joy
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #383 dnia: Kwietnia 05, 2012, 13:58:56 »
Najdziwniejsze jest to ze w momencie pojawienia sie komunikatów radiowych gra zacina sie na ułamek sekundy, może to wina zintegrowanej kart dźwiękowej lub nieodpowiednich ustawień.

To wina fatalnego silnika, który nie potrafi nawet porządnie strumieniować zasobów.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #384 dnia: Kwietnia 06, 2012, 08:41:00 »
Czyli wychodzi na to, że po prostu przy wyższej ilości klatek niż przeciętny zjadacz chleba oglądałeś te same bugi co inni.

To stwierdzenie przypomniało mnie cosik :001:
Na jakiejś misji grając w FB koleś stwierdził, że ma kompa za 4,5 koła i ma zaciachy, lagi itp, itd.
Na co Zeke spokojnie stwierdził, ze jego komp za 1,5 koła ma to samo - więc ma te same lagi za mniejsze pieniądze :banan
Pokładaliśmy się ze smiechu na wentlu dobra godzinę po zakończeniu całej misji  :002: :002: :002: :002:

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #385 dnia: Kwietnia 06, 2012, 09:19:07 »
To stwierdzenie przypomniało mnie cosik :001:
Na jakiejś misji grając w FB koleś stwierdził, że ma kompa za 4,5 koła i ma zaciachy, lagi itp, itd.
Na co Zeke spokojnie stwierdził, ze jego komp za 1,5 koła ma to samo - więc ma te same lagi za mniejsze pieniądze :banan
Pokładaliśmy się ze smiechu na wentlu dobra godzinę po zakończeniu całej misji  :002: :002: :002: :002:

Ramm.
Kojarzę Ramm :D. Jeżeli dobrze pamiętam był to jeden z osobników u których dziwnym splotem zdarzeń, ilość lagów i przyciachów rosła wprost proporcjonalnie do tego im w lepszej sytuacji strzeleckiej znajdował się wróg tegoż osobnika na jego 6stej. Tylko co z tego :D

PS. Dobrze wiedzieć, że jednak jest już sprzęt który pociągnie CLOD'a i nie wymaga np 4xSLI 680 czy Crossfire 7970. Tylko co dalej :P :D

Offline macras

  • *
  • JG300
    • Agencja Reklamowa
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #386 dnia: Kwietnia 06, 2012, 10:14:35 »
Dobrze wiedzieć, że jednak jest już sprzęt który pociągnie CLOD'a


Co masz kubuś na myśli?
Geschwader  Kommodore

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #387 dnia: Kwietnia 06, 2012, 12:14:44 »

Co masz kubuś na myśli?

Mac : A nic właściwie poza tym, że fajnie wiedzieć, że u kogoś to chodzi nareszcie płynnie i z jaka konfiguracja.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #388 dnia: Kwietnia 06, 2012, 13:41:10 »
(...) że fajnie wiedzieć, że u kogoś to chodzi nareszcie płynnie i z jaka konfiguracja.

U mnie chodzi płynnie od dawna. Już na moim poprzednim sprzęcie CoD chodziło płynnie przy włączonych maksymalnych detalach.
Co z tego jeśli gra ma masę błędów, które sprawiają że ciężko jest z niej czerpać przyjemność? Nie przez przypadek chłopaki od pół roku siedzą i naprawiają silnik gry, w tym parę jego elementów piszą od nowa (sic!). Nie chodzi tylko o to żeby jakoś to wyglądało i płynnie działało. Musi się jeszcze dać grać. :)

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #389 dnia: Kwietnia 06, 2012, 18:38:07 »
U mnie chodzi płynnie od dawna. Już na moim poprzednim sprzęcie CoD chodziło płynnie przy włączonych maksymalnych detalach.
Co z tego jeśli gra ma masę błędów, które sprawiają że ciężko jest z niej czerpać przyjemność? Nie przez przypadek chłopaki od pół roku siedzą i naprawiają silnik gry, w tym parę jego elementów piszą od nowa (sic!). Nie chodzi tylko o to żeby jakoś to wyglądało i płynnie działało. Musi się jeszcze dać grać. :)
Nic dodać nic ująć. Zresztą wszyscy tłukliśmy tutaj ten temat 1000x. Wracamy jakoś do niego jak do toksycznego związku. Ehhh. Jednak termin "dzieci Iłka" to nie mit.