...Oby tylko dość szybko wypuścili drugą część z rejonem Bagram to będzie super.
W Bagram, co prawda, SGPSz za długo nie przebywała ale ja "życzyłbym sobie" nasz FOB "White Eagle" w Ghazni z 400 metrowym asfaltowym RWY 35/17 i małą infrastrukturą lądowiskową (TWY, płaszczyzny postojowe, hangary). To z tego FOB-a, podczas polskiej obecności w Afganistanie, najwięcej operowały śmigłowce SGPSz, sporo lotów na południe prowincji, wzdłuż "Highway 1" w ramach osłony patroli/konwojów czy rozmaitego wsparcia jednostek naziemnych (logistyka, QRF, CAS, rozpoznanie, wsparcie dla US medevac, casevac, transport, operacje specjalne) między innymi do FB/FOB Warrior, COP Four Corners, Giro, Qarabagh, Arian, FOB Sharana, Bagram Airfield czy też do Kabulu.
Oczywiście nie sądzę aby samo lądowisko w Ghazni było zawarte na mapie, trzeba będzie zbudować je samemu

.
Poniżej linki do chyba najlepszego pro filmu zrealizowanego o Samodzielnej Grupie Powietrzno-Szturmowej w Afganistanie oraz szerszego omówienia tematyki SGPSz w AFG:
https://youtu.be/F6IEAAtDods?si=jUNAET6KvyxJi2vchttps://www.nowastrategia.org.pl/sgp-w-afganistanie/