Autor Wątek: Nowy Microsoft Flight wydany.  (Przeczytany 16894 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 05, 2012, 17:21:44 »
Jakby mieli prowadzić osobny blog o grach na PC wydawanych przez MS to nie mieli by o czym pisać :). Prawdę mówiąc to nie kojarzę innych tytułów na PC sygnowanych znakiem MS.

_michal

  • Gość
Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 05, 2012, 17:27:04 »
Age of Empires Online :D

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 06, 2012, 00:39:32 »
Anchorage wygląda przepięknie, chyba się skusze, Alaska to moje ulubione miejsce do latania. Jaki jest plan Microsoftu, oni chcą wydawać świat po kawałku za każdym razem jako płatny dodatek? Jeśli tak to może nie jest to taki głupi pomysł, każda część globu będzie dopracowana i nie trzeba będze dokupywać żadnych upiększaczy terenu (wystarczy REX:P). Jestem na tak bo to co było najgorzej zrobione w FSX czyli ziemia tutaj wygląda bardzo dobrze, wiadomo piękna gleba to najważniejsza część każdego symulatora i taka można powiedzieć podstawka do której można dodawać ulepszoną pogode, samoloty itp.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 06, 2012, 08:21:56 »
Zgadza się, ta Alaska jest może czymś co warto zobaczyć bliżej, mam nadzieję, że część będzie też free. 1,2 mln mil2 też brzmi ok, już jakaś większa połać, no chyba, że będzie za 50$ skoro parę małych wysepek i tak sporo kosztuje. No i wypadałaby dodać DHC-2 i K.......A tego Tracka !
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 06, 2012, 09:43:26 »
Ja chcę na tej ale lasce śmigłowiec i misje do niego. To mnie może przekonać.

Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 06, 2012, 10:27:34 »
...oni chcą wydawać świat po kawałku za każdym razem jako płatny dodatek? Jeśli tak to może nie jest to taki głupi pomysł, każda część globu będzie dopracowana i nie trzeba będze dokupywać żadnych upiększaczy terenu (wystarczy REX:P)

Nawet jeśli taki mają plan to nie spodziewajcie się że Europa środkowo-wschodnia będzie na podobnym poziomie. Dobrze będzie jeśli w ogóle się pojawi. Teren rozległy a rynek marny, szczególnie przy takich cenach za DLC.

Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 06, 2012, 11:46:15 »
Anchorage wygląda przepięknie, chyba się skusze, Alaska to moje ulubione miejsce do latania. Jaki jest plan Microsoftu, oni chcą wydawać świat po kawałku za każdym razem jako płatny dodatek? Jeśli tak to może nie jest to taki głupi pomysł, każda część globu będzie dopracowana i nie trzeba będze dokupywać żadnych upiększaczy terenu (wystarczy REX:P).

W czym ta Alaska jest lepsza niż takie FTX Pacific Fjords? Wygląda podobnie, a pewnie będzie mniej dokładna jeśli chodzi o rozmieszczenie  elementów scenerii typu miejscowości, czy drogi. Ciekawe, jak będzie ze zgodnością rodzaju terenu w stosunku do rzeczywistości, w FTX jest ona wysoka. A o upiększaniu pogody REX'em we Flight to na razie możesz sobie pomarzyć. 

Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 06, 2012, 16:02:15 »
Nie wiem jak Flight będzie wyglądał, podoba mi się jak wygląda Alaska, uważam że wygląda lepiej niż Alaska z UTX i REXem w FSX. Europa środkowo-wschodnia, bez urazy ale za bardzo mnie nie interesuje, jest płaska i nudna, spędziłem nad nią (nad Warszawą konkretnie) może kilka godzin sprawdzając jak wygląda moje osiedle :p Ja nie mówie że Flight na tym etapie na którym jest może zastąpić FSX, uważam że ma potencjał (kiedy zostanie wydany cały świat) gdyby się dostał w łapy ludzi pracujących obecnie nad dodatkami i samolotami do FSX.

Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 06, 2012, 17:07:38 »
uważam że ma Flight potencjał (kiedy zostanie wydany cały świat) gdyby się dostał w łapy ludzi pracujących obecnie nad dodatkami i samolotami do FSX.

Cały świat powiadasz? Jesteś optymistycznym optymistą ;-) W tym roku zobaczymy pewnie jeszcze jakiś wycinek Kalifornii, koniecznie z mostem Golden Gate, Grand Canion oraz jakieś duże miasto z przyległościami. Może będzie to New York, do którego dodadzą jakiś myszą sterowany helikopter i to będzie na tyle. Całego świata przy tym modelu komercjalizacji produktu nigdy nie będzie. Będą wydawane tylko znane lokalizacje zdolne przyciągnąć wystarczającą ilość nabywców, tak by księgowi byli zadowoleni.

Jedyną szansą byłoby udostępnienie niezależnym producentom pełnego SDK, ale mam podejrzenie, że księgowym nie spodobałaby się koncepcja, w której DLC od Microsoftu miałoby konkurować o kasę z produktami innych firm. Nawet gdyby MS miał pobierać od tego prowizję. Księgowi wolą maksymalizować zysk z produktu, na którego opracowanie wcześniej przyznali środki - inaczej to źle wygląda w bilansie. Duże korporacje nie są znane z elastycznego reagowania na potrzeby użytkowników, zwłaszcza jeśli tych użytkowników nie jest zbyt dużo, a Flight nigdy nie będzie tak popularny, jak uprawianie kapusty na FB.

Może oceniam Flighta nazbyt niesprawiedliwie, ale moim zdaniem jest to nóż wbity w plecy FSXa. I to w sytuacji, gdy Flight nie jest w stanie zaoferować nic więcej niż lepszą grafikę, odbierając jednocześnie bardziej wymagającym użytkownikom praktycznie wszystko to, co oferował FSX.

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 07, 2012, 09:14:00 »
Ostatnio polatałem chwilę Stearman'em i muszę przyznać, że wrażenia mam raczej pozytywne. Najbardziej zaskakuje mnie to, że nie muszę czekać 2-3 lata, aż wyjdzie sprzęt na którym Flight będzie działał płynnie. Hawaje wyglądają całkiem ładnie, charakterystyczne miejsca są odwzorowane na wystarczającym (jak dla mnie) poziomie, nowy autogen też wygląda nieźle i zachęca do latania blisko ziemi. :)
Jestem tylko ciekawy czy MS będzie w stanie samodzielnie w zadowalającym tempie wydawać kolejne dodatki. Jeśli również większe powierzchnie będą co najmniej tak zrobione to myślę, że Flight znajdzie sobie kawałek rynku. Jedynie ceny mogłyby być nieco "bardziej polskie". Mogliby też zrezygnować z takich połączeń (misje + nowy teren + nowa maszyna) i dać możliwość kupienia taniej np. samej scenerii.
Pozostaje czekać i obserwować co będzie dalej. Zobaczymy czy ten model dystrybucji się sprawdzi. Może na Flight wychowa się nowe pokolenie symulotników. ;)

PS: Ale obsługę TIR'a mogliby już dodać! :121:
DCS/FSX/AC/pCARS

Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 07, 2012, 09:50:41 »
Ja osobiście wątpię że Flight przyciągnie więcej nowych graczy niż mógłby to zrobić FS11. Goście którzy na co dzień tłuką w GTA, FIFE czy FPS'y potrzebują adrenaliny a Flight im na pewno tego nie zapewni.
Czytałem ostatnio komentarze na gry-online i wielkiego entuzjazmu nie było widać. Większość narzeka na grafikę. IMO bardziej przypadł by im do gustu RoF, grafika zdecydowanie ładniejsza no i można postrzelać :). Sterowanie samolotem nie wiele trudniejsze, chociaż myszką chyba się nie da latać.
Mam nadzieję, że się mylę i Flight okaże się przebojem wśród tzw. niedzielnych graczy. Im większy rynek tym większe szanse na dobre symulatory.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 07, 2012, 10:56:23 »
Ja z kolei jestem dzieckiem Lock On i każdy symulator oceniam przez pryzmat tej własnie gry. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie latałem w żadnym FS. Z ciekawości sięgnąłem po Flight i mi się podoba. Dokupiłem Hawaje i bujam się podziwiając widoczki. Nie mogę się odnieść do wcześniejszych produkcji, ale tak właśnie wyobrażałem sobie latanie w FX. Beztroskie (bo nikt nie strzela do ciebie ;) ) bujanie się nad ziemią. Widoczki do podziwiania są fajne, pogoda ładnie odwzorowana, klatki cały czas powyżej 40 z ustawieniami na max. Wszystko wypada świetnie - także porównując do DCS ;). Dla mnie to taki odstresowywacz, do którego chętnie będę sięgać.
That's Vietnam music... can't we get our own music?

_michal

  • Gość
Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 20, 2012, 11:33:38 »
Microsoft tym wywiadem pokazał gdzie ma community które zbudował wokół FSów przez lata:

http://forum.avsim.net/index.php?app=ccs&module=pages&section=pages&folder=%2FAVSIM+Pages&id=8

Zefirro

  • Gość
Odp: Nowy Microsoft Flight wydany.
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 20, 2012, 13:55:00 »
Brzydkie słowa się cisną na usta. Aż trudno mi uwierzyć, że ktoś (a to przecież szef ekipy) może w ten sposób odpowiadać na pytania - to jest mało profesjonalne i raczej dziecinne. Powtarzane jak mantra: "mamy nowy model biznesowy i chcemy trafić do szerokiego spektrum odbiorców" nie jest dobrym marketingiem. Po przeczytaniu tego tekstu mam wrażenie, że oni myślą sobie w głębi: "mamy was w głębokiej ...... i dobrze nam z tym, bo jesteście tępe ......, które trzeba ...... na kasę" (kropki zamierzone i pokazują stosunek twórców). Howard nie potrafił argumentami obronić Flight. Zamiast tego skupił się na "tych wrednych typach, którzy się ich czepiają i wypisują niesympatyczne treści na Facebooku". Brakowało jedynie, żeby się w czasie wywiadu rozpłakał. Poziom bezczelności Olega.

Chwilowo pominę temat o zewnętrznych twórcach dodatków, a skupię się na TrackIR:
Cytuj
As I mentioned before, TrackIR is one of the requests we are getting from simmers. In an effort to balance our investments, we are considering how we can accommodate this request along with all of the other ways we want to grow the experience. I can say that we understand that the experience of Flight with TrackIR would be very cool, even for the non-pilot, and even if the total number of TrackIR users is pretty low. I expect we will have more to say about this in the future, but today I can’t commit to anything specific.
Co w tłumaczeniu znaczy:
Cytuj
Jak wspomniałem wcześniej, TrackIR jest jednym z oczekiwań, które otrzymujemy od użytkowników symulatora. Rozważamy, jak możemy dostosować ten wniosek do pozostałych kierunków, w których chcemy rozwijać odbieranie wrażeń z lotu tak, by właściwie zrównoważyć nasze działania (w rozwoju w różne strony). Mogę powiedzieć, że rozumiemy, że doświadczenie Flight z TrackIR byłoby naprawdę cool, nawet dla nie-pilotów, i nawet w sytuacji, gdy liczba użytkowników TrackIR jest bardzo mała. Oczekuję, że będziemy w stanie powiedzieć więcej w przyszłości, ale dziś nie mogę obiecać niczego szczególnego.
Tu nawet nie ma "tak, dodamy TrackIR, ale nie teraz". Albo: "oooo... to tak wiele pracy". Tu jest wprost: "nie wiemy, czy nam się ten pomysł komponuje", a Was jest mało, więc się ...... Ta wypowiedź celowo skonstruowana jest tak, że TrackIR pada jedynie w oczekiwaniach użytkowników, ale Howard nigdy nie mówi, że jest na ich liście rzeczy do zrobienia.
Przyznam, że nie próbowałem nigdy zaimplementować TrackIR w moim kodzie, ale nie wyobrażam sobie, żeby obsługa urządzenia, które efektywnie przekazuje 6 zmiennych, była wyzwaniem. To jest góra tydzień pracy dla przeciętnego programisty, który nawet nigdy wcześniej nie miał do czynienia z TrackIR.

I jeszcze jedno gorzkie przemyślenie. Oni nawet gry dla szerokiej publiki nie potrafią zrobić właściwie i podążają ścieżką Eagle Dynamics w rozmywaniu potencjału, który stał za DCS.