Pozwoliłem sobie dostawić FARP, Bartek pokazał co da się zrobić Ka-50 na lotnisku Blue, łącznie z ostrzelaniem samolotów na stojance, co nie powiem by mnie nie zaskoczyło. FARP usytułowany jest w górach, lecz nie na linii przelotu między lotniskami, dzięki czemu lot śmigłowcem jest minimalnie narażony na spotkanie się z pilotami innych maszyn. Wczoraj specjalnie latałem, by odszukać lokalizację FARP, mimo przybliżonej wiedzy jej lokalizacji, było mi trudno odszukać lądowisko. Jeśli tylko Ka-50 leci tuż nad ziemią, jego zlokalizowanie jest bardzo trudne, jak posiada jeszcze ochronę innego myśliwca, szukanie go i skupienie się tylko na nim, daje szerokie pole do popisu osłonie. O czym przekonałem się parokrotnie. Dziś jeszcze FARP do 2 x ZSU-23-2, otrzyma 1 x ZSU-23-4 Shilka i 2 x Igla dla poprawienia bezpieczeństwa .